Gå til innhold

Lily!

Linnda

Anbefalte innlegg

Heisann Snuppelura!! icon_smile.gificon_smile.gif

Ser at du har vært innom dagboka mi. Takk for støtte og oppmuntringer! Det varmer. icon_smile.gificon_smile.gif

Nå lurer jeg veldig på hvordan det går med deg da. Du som har fått kjæresten hjem og greier. Har du/dere det bra???

Etter 66 dagers nedtelling på tråden din, så må man jo få høre hvordan det går også! icon_wink.gif

Håper det går strålende. icon_smile.gif

Klem fra,

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tristessa

Hei vennen!

Sitter på et gammelt gutterom med kjærestens ting og tang rundt meg, har endelig fått koblet meg opp til internett her. Vi har det helt fint ja, slet litt med manglende sommerjobber, men i dag fikk jeg meg en luguber telefonsalgjobb og gossen er i full søknadnsrunde...

Så alt ordner seg, det eneste vi mangler nå er det fine været! Hadde en nydelig tur til den frie natur her i helgen og nøt livet max da. Håper det går fint med deg da! Må jo nesten snike meg innom dagboken din, ettersom du var inne på min tråd i de forna' dar! icon_lol.gif

Masse klemmer,12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei Snuppis! icon_smile.gif

Så flott å høre at det går bra med dere! Har krysset fingrene, skjønner du! icon_wink.gif

Du må ikke glemme oss englene helt da. Vi savner deg på bassengkanten! icon_biggrin.gif

Klems fra,12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Har ikke glemt englene må du tro! Tenker på dere både titt og ofte! :D

Men nå er det sommer og litt dårlig KG tid etter min mening, men jeg skal da gjøre mitt beste for å komme innom så mye som mulig på grå regnværsdager!

Her er alt kjempefint, har fått meg sommerjobb, gubben får seg sommerjobb mens han venter på en fast jobb til høsten og i dag var det til og med litt sol! På mandag får jeg vite om jeg kommer opp i noe til muntlig eksamen, krysser fingrene for det beste, men må nok forberede meg på at det blir et par dager med lesing i neste uke :-? Men men, etter det er det sommerferie, og godt er da det!

Du må kose deg så masse denne fredagskvelden vennen, tenker på deg vet du!

Masse klemmer,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei!

Har du fint vær du da!!! Blir helt misunnelig jeg nå.

Her hjemme så regner det og er stort sett overskyet. Ikke noe sommervær hvert fall. :evil:

Skulle jo egentlig ikke hatt tid til å sitte på KG jeg heller, men i dette været så....... Det er ikke noe vits å sitte på stranda hvert fall.

Flott at du har fått deg sommerjobb da. Om enn litt luguber??? Var det du mente??

Krysser fingrene for at du slipper å komme opp i muntlig! :wink:

Klem fra,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...