AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #1 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg har en sinnsyk avstandsforelskelse til min personlige trener. Har skrevet et innlegg tidligere om dette. Da fortalte jeg om at jeg er i et forhold og har da altså blitt "head over heels" forelska i pt`n. Forholdet til min samboer har kjølnet helt, og jeg har mistet følelsene mine for ham. Dette har vært en lang prosess, som jeg ikke egentlig har vært klar over før nå de seneste månedene. Uansett, tilbake til forelskelsen... Kommentarene jeg fikk på innlegget jeg skrev var delte. Noen mente at "dette var bare å glemme, en pt har som jobb å sjarmere kundene sine for å få de til å kjøpe flere timer"." Om du føler kjemi er dette noe han gjør mot alle kundene sine." "Det er veldig normalt å bli tiltrukket av personlige trenere, da de ofte er veltrente og tiltrekkende. " Andre igjen mente at folk treffer hverandre i alle mulige settinger, og at man kan finne sin kjære også på et treningssenter. Nå har jeg hatt pt en stund, og følelsene mine blir bare sterkere og sterkere, klarer ikke lengre å sove om natten... Føler at jeg er en ganske realistisk jente, og sier til meg selv at mest sannsynlig er han veldig hyggelig og grei med alle kundene sine... men kan det tenkes at han har lignende følelser for meg som jeg har til han? Hvordan vet man at noen er interessert? I dette tilfellet synes jeg det er veldig vanskelig å kunne si. Er det noen som har noen tips til hva jeg kan "være på utkikk etter", altså noe som kan "fortelle" meg at han kanskje er interessert? Stemningen blir bare bedre og bedre hver gang vi møtes, og latter og lure blikk veksles hele tiden... Noen som har noe å hjelpe en avstandsforelska stakkar? Anonymous poster hash: 92d86...39a
lille_myyy Skrevet 30. oktober 2013 #2 Skrevet 30. oktober 2013 Hei:) Kanskje lurt å avslutte forholdet til din samboer først? Før du begynner å tenke på å videreutvikle et "nytt forhold" til pt´n? Når det er sagt, så er det tydelig flørting. Forskjellen er hva man legger i den flørtingen, da det kan være væremåten til mange (inkludert meg). Andre igjen flørter kun med intensjon for at det skal føre til noe annet. Det beste tegnet er jo om han aktivit invisterer i deg. Ber om nummer, inviterer deg med på noe, spør deg om personlige spørsmål osv. Men selvfølgelig, hvis han vet at du har en samboer, vil jo dette sette en demper på at han trygt kan se om det kan ligge noe mer i flørtingen deres:) Mitt tips er og avslutte et forhold, før du begynner og tenke på å gå inn i et nytt 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #3 Skrevet 30. oktober 2013 Gjør det slutt med samboeren din, han vil sikkert mye heller ha noen andre uansett Også spør du PT´n din rett ut eller inviter han på date Anonymous poster hash: fdfbf...b96 1
Søken Skrevet 30. oktober 2013 #4 Skrevet 30. oktober 2013 Ja, holder på å avslutte forholdet mitt med samboer. Ønsker ikke å være ufin mot han, det fortjener han ikke. Gjennom treningen blir i alle fall han bedre kjent med meg, og har allerede fått en del personlig info. Men jeg synes det er så vanskelig å vite om han er interessert eller om han bare "er" sånn. Jeg føler jo at han kan da ikke være slik som han er med meg med alle andre... men igjen det vet jeg jo ikke. Snes det er veldig kleint å skulle begi seg ut på noe forslag om date eller lignende...for tenk om han ikke er interessert...da hadde jeg nok sluttet å gå hos han, og det har jeg ikke lyst til. Tenker at jeg skal ta tiden til hjelp (er egentlig en veldig utålmodig type), og se det an over tid. Føler jo at jeg kaaaanskje har han på gli..men igjen, det er så vanskelig å si....
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #5 Skrevet 30. oktober 2013 Ja, holder på å avslutte forholdet mitt med samboer. Ønsker ikke å være ufin mot han, det fortjener han ikke. Gjennom treningen blir i alle fall han bedre kjent med meg, og har allerede fått en del personlig info. Men jeg synes det er så vanskelig å vite om han er interessert eller om han bare "er" sånn. Jeg føler jo at han kan da ikke være slik som han er med meg med alle andre... men igjen det vet jeg jo ikke. Snes det er veldig kleint å skulle begi seg ut på noe forslag om date eller lignende...for tenk om han ikke er interessert...da hadde jeg nok sluttet å gå hos han, og det har jeg ikke lyst til. Tenker at jeg skal ta tiden til hjelp (er egentlig en veldig utålmodig type), og se det an over tid. Føler jo at jeg kaaaanskje har han på gli..men igjen, det er så vanskelig å si.... Kjenner du noen andre som også har han som PT da? Kanskje du kan spørre de om han er sånn mot de og Anonymous poster hash: fdfbf...b96
Søken Skrevet 30. oktober 2013 #6 Skrevet 30. oktober 2013 Gjør det slutt med samboeren din, han vil sikkert mye heller ha noen andre uansett Også spør du PT´n din rett ut eller inviter han på date Anonymous poster hash: fdfbf...b96 Ja, jeg tenker også at samboeren min vil få det bedre...men akkurat nå er det så skeiv balanse...jeg vil ikke og han vil absolutt fortsette å være sammen. og jeg klarer ikke å gjøre dette mot han:( men for meg så føles det absolutt rett å skille lag nå. JEg klarer ikke å slutte å tenke på pt`n, og når jeg er sammen med han på trening så er ikke samboer i tankene i det hele tatt.
Søken Skrevet 30. oktober 2013 #7 Skrevet 30. oktober 2013 Vil legge til at jeg har kun hatt en kjæreste, og han har jeg vært sammen med nå i snart syv år...jeg har aldri vært på date, og ikke egentlig vært i en slik situasjon som dette tidligere. Så jeg føler meg virkelig som bambi på isen. Men må også si at jeg våkner hver eneste dag med sommerfugler i magen pga pt`n
Søken Skrevet 30. oktober 2013 #8 Skrevet 30. oktober 2013 Kjenner du noen andre som også har han som PT da? Kanskje du kan spørre de om han er sånn mot de og Anonymous poster hash: fdfbf...b96 Nei, han er veldig ny på senteret så vet ikke av noen andre. tror nok ikke at jeg hadde fått til å spurt heller. men takk for tips;-) skulle ønske jeg kunne være flue på veggen på de andre timene hans;-)
Søken Skrevet 30. oktober 2013 #9 Skrevet 30. oktober 2013 Er det noen flere som har gode råd som kan hjelpe?
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #10 Skrevet 30. oktober 2013 Er det noen flere som har gode råd som kan hjelpe? Hvilke andre råd er det ønsker, egentlig? Rådene du har fått er ganske klare og burde fått deg til å ta action: gjør det slutt med samboeren din og så tar du det videre derfra. Som et hvert moralsk oppegående menneske. Lykke til! Anonymous poster hash: f3d65...7d2 1
Idasweet899 Skrevet 31. oktober 2013 #11 Skrevet 31. oktober 2013 Huff så kjipt... Følg magefølelsen da blir det nei så går du videre. Hvilke tegn gir han deg?
Søken Skrevet 31. oktober 2013 #12 Skrevet 31. oktober 2013 Da har jeg brutt med samboeren. Det føles så rett for meg, men uff så vanskelig det er likevel. Synes synd på han. I forhold til pt så har jeg jo oppfattet tegn som smil, latter og lure kommentarer oss i mellom...men igjen det kan jo være slik at han gjør dette med andre kunder og. En annen ting er at han visste at jeg skulle delta på en gruppetime på gymmet, og plutselig kom han også på den timen...selv om han aldri hadde prøvd denne før. Det kan jo være tilfeldigheter, men denne timen går flere andre ganger i uken..hvorfor skulle han akkurat på den jeg var på?
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #13 Skrevet 31. oktober 2013 Hvorfor spør du på kg når du ikke hører på svarene? De fleste svarene i den forrige tråden bestod av å slutte å ha han som pt. Vil du ha han som kjæreste? En mann du vet gjør det samme som han har gjort med deg nå, med mange damer, siden det er jobben hans? Du kommer nok til å merke at gresset ikke er grønnere på den andre siden. Anonymous poster hash: 82d0d...08a
Søken Skrevet 31. oktober 2013 #14 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg ønsker ikke å slutte å ha han som pt. og ja jeg er veldig avstandsforelska. Gresset er kanskje ikke grønnere på den andre siden, men å bli i forholdet til samboeren min har føltes helt feil...over lenge tid enn jeg har vært klar over selv Personlige trenere har vel også kjærester?
Idasweet899 Skrevet 31. oktober 2013 #15 Skrevet 31. oktober 2013 Ikke hør på alle de sure kjerringene her. Følg hjertet ditt.... Neste time flørter du mer!! Kan være han syns du er fin da, håper han liker deg !!! Fortell åssen det går 1
Søken Skrevet 31. oktober 2013 #16 Skrevet 31. oktober 2013 Ikke hør på alle de sure kjerringene her. Følg hjertet ditt.... Neste time flørter du mer!! Kan være han syns du er fin da, håper han liker deg !!! Fortell åssen det går Å tusen takk. ja, hjertet vil ha han....ingen tvil om det. Håper også han liker meg, tenk om han gjør det. Skal fortelle hvordan det går
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #17 Skrevet 31. oktober 2013 Shiiitttt jeg har samme problem!!! Bare at det er en dame!!! Jeg er og dame..Anonymous poster hash: 13a42...396
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #19 Skrevet 2. november 2013 Jeg leser bloggen til ei som var gift med en fyr. I sommer møtte hun en annen fyr på treningssenteret hun jobber. Vips ble det skilsmisse og hun har flyttet inn med han treningsfyren nå nylig. Så å bli sammen med en PT eller andre på trening er fullt mulig! Ville dog gjort ting i riktig rekkefølge. Ellers kan det fort gå på ræva. Gjør det helt slutt med typen. La det gå tid, så du får fordøyet ting, selv om det var kjølige på slutten av forholdet. Så kan du jo finne ut om denne PTen. Men kan PTer date kundene sine? Kanskje du burde skifte treningssenter? Anonymous poster hash: 53f91...70a
Søken Skrevet 4. november 2013 #20 Skrevet 4. november 2013 Jeg leser bloggen til ei som var gift med en fyr. I sommer møtte hun en annen fyr på treningssenteret hun jobber. Vips ble det skilsmisse og hun har flyttet inn med han treningsfyren nå nylig. Så å bli sammen med en PT eller andre på trening er fullt mulig! Ville dog gjort ting i riktig rekkefølge. Ellers kan det fort gå på ræva. Gjør det helt slutt med typen. La det gå tid, så du får fordøyet ting, selv om det var kjølige på slutten av forholdet. Så kan du jo finne ut om denne PTen. Men kan PTer date kundene sine? Kanskje du burde skifte treningssenter? Anonymous poster hash: 53f91...70a Nå har jeg gjort det helt slutt med kjæresten, flyttet ut har jeg også gjort. Det føles helt riktig å gjøre det. Jeg blir bare mer å mer interessert i pt`n....tenker på han konstant! Og lurer på om han tenker på meg....you know hele den leksa der ;-) i morgen er det n time, og jeg teller ned timene..herregud jeg er avstandsforelska at ingenting annet betyr noe som helst... Alt jeg klarer å tenke på er "liker han meg også?" jeg sendte melding til han, om noe treningsrelatert, og vi sendte noen meldinger frem og tilbake. det var en flørtete tone, ettersom jeg klarer å få ut av det... men så er det det da.....er han slik med alle! BAH!! dette er tortur!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå