Gå til innhold

Han er jo interessert, eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På grunn av mye svik i fortiden, sliter jeg med å stole 100 % på nye mennesker, særlig da nye "flørter". Jeg blir usikker i forhold til hva de er ute etter, at jeg skal involvere meg følelsesmessig i noen, uten at det er intensjonen fra deres side.

Jeg har møtt en siden siden midten av august. Vi ble kjent via en felles venn av begge. Vi hadde utrolig bra kjemi med en gang, og tilbragte mye tid sammen. Da trodde jeg han bare var ute etter vennskap, siden vi gjorde mye sammen, men aldri noen tegn til "intimitet". Ble bedd med på bursdagen hans sammen med alle kompissene hans, og tenkte "ja, nå er jeg en av gutta igjen" :P Hehe.

Vi ble mer "intime" etter at vi delte en vinflaske og god middag i starten på oktober, og har vel så og si vært sammen nesten hver dag siden. Eller hatt daglig kontakt hver dag. Han inviterer meg, og jeg han, så er ganske likestilt på den måten.

Nå har jeg kommet dit at jeg virkelig begynner å få følelser for han (har hatt det en god stund), og da kommer den teite usikkerheten, og angsten for at han bare skal være ute etter én ting, eller at han bare skal slutte å være interessert i meg. For, det er jo naturlig at slik kan skje.

Han sier ikke så veldig mye om følelser etc til meg, annet enn at han liker å være sammen med meg, at han alltid koser seg sammen med meg osv. Han kaller meg også "jenta mi", eller noe som han slenger "mi" bak ;p Og det er jo absolutt et bra tegn.

Mye rot i slutten her, men skal forsøke å komme til poenget :P. Jeg har ingen grunn ( i skrivende stund) til å være usikker på at dette går riktig vei, men allikavel blir jeg usikker og overtenker mye.

Bør jeg fortelle han at jeg har problemer med å stole på folk, særlig i den situasjonen vi befinner oss i? Eller er det for tidlig? Er jeg i hele tatt klar for forhold, når jeg skal bli så forbanna uskker hver gang? Håper jo at jeg har modnet såpass mye at jeg bare kan lene meg tilbake å nyte forelskelsen. Men som sagt, min bagasje har gjort at jeg kanskje ikke tenker som folk flest :P Så til dere som skal angripe meg for det, jeg er fullstendig klar over det! ;)

Anonymous poster hash: 71acf...0f9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg setter pris på at jenten forteller meg slike ting. Det er kjipt å tro at den man er med er åpen om ting når h*n faktisk ikke er det. Når man senere finner ut av dette føler man at vedkommende ikke har hatt tillit til en, og det kan være sårt.

Skrevet

Jeg setter pris på at jenten forteller meg slike ting. Det er kjipt å tro at den man er med er åpen om ting når h*n faktisk ikke er det. Når man senere finner ut av dette føler man at vedkommende ikke har hatt tillit til en, og det kan være sårt.

Forstår poenget med dette. Det er ikke snakk om å ikke være ærlig eller åpen om hva jeg føler. Hadde han spurt, hadde jeg sagt akkurat det jeg sitter med på hjertet:)

Er bare redd det er for "tidlig" å ta opp at jeg liker han, og håper det kan utvikles til noe mer. Og på en måte tror jeg han også forstår det, siden vi har så mye kontakt, og sover sammen ofte, bare for å sove sammen:) Grunnen til at jeg er redd for å ta det opp med ord, er at jeg er redd det skremmer han bort. DET har jeg nemlig lest på internett! ;) Der står det at det alltid er gutten som skal ta opp "tema", for det er først da de er klare for å ta det neste skrittet. Om dette stemmer med virkeligheten er noe helt annet! ;)

TS

Skrevet (endret)

Forstår poenget med dette. Det er ikke snakk om å ikke være ærlig eller åpen om hva jeg føler. Hadde han spurt, hadde jeg sagt akkurat det jeg sitter med på hjertet:)

Er bare redd det er for "tidlig" å ta opp at jeg liker han, og håper det kan utvikles til noe mer. Og på en måte tror jeg han også forstår det, siden vi har så mye kontakt, og sover sammen ofte, bare for å sove sammen:) Grunnen til at jeg er redd for å ta det opp med ord, er at jeg er redd det skremmer han bort. DET har jeg nemlig lest på internett! ;) Der står det at det alltid er gutten som skal ta opp "tema", for det er først da de er klare for å ta det neste skrittet. Om dette stemmer med virkeligheten er noe helt annet! ;)

TS

Du får ha lykke til! Satser på at han får fingen ut :P

Endret av .-L-.
Skrevet

Du får ha lykke til! Satser på at han får finger ut :P

Haha, ja.... Tusen takk :P

Ts.

Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg av utestengt bruker, og svar til dette.

Irrlys, moderator.

Skrevet

Hm. Jeg fikk ikke med meg svaret til innlegget av utestengt bruker. :(

Men hvordan går det da, TS? Fått hintet litt til han at du liker ham og ønsker indirekte å ta opp ting med han?

Anonymous poster hash: 1d90b...0f5

Skrevet

Hva mener du med "intimt"? Du sier ikke noe om hvor langt dere har gått fysisk?

Har dere vært inne på tema om dere treffer andre osv.? Hvordan presenterer han deg til andre?

Skrevet

Hmmm.

Ja, TS. Hva sier du? ^^

Anonymous poster hash: 1d90b...0f5

Skrevet

"Jenta mi"? Høres ut som om han har beveget seg langt inn i "liker deg"-sonen allerede.... Fare for at du får en stor uforstående "doh" hvis du plutselig nå skal state the obvious.

Høres ut som om alt er på riktig vei. Jeg har aldri sovet sammen med mine bestekompiser bortsett fra når vi har vært på tur, så ut fra mine referanserammer har dere absolutt noe mer på gang enn bare vennskap.

Redd-prat er sånn som godt kan vente noen år til man er virkelig forpliktet til hverandre. Prøv å nyt usikkerheten :)

Anonymous poster hash: 2a8fe...87b
Skrevet

Vi er såpass "intime" at det ikke bare er snakk om vennskap, ja:) Kysser, stryker, har sex, holder rundt hverandre og oppfører oss som kjærester på den biten. Vi har på en måte konstantert at vi ikke skal treffe noen andre, og han sier jo at "jeg er ikke sånn, har bare lyst å være med deg". :)

Til det andre... Jeg har ikke tatt opp noen ting enda.. :P Hvis jeg først skal ta opp noe sånt, føler jeg det må komme til naturlig:) Skal (forhåpentligvis) være sammen en del i helga, så da får jeg se hvordan ting er da. Men er litt enig i deg over her, at det blir å state the obvious.

Men jeg tror ting er bra:) Prøvde å teste litt i går da, på å ikke svare på en melding.. Og hadde fått en snap, og en ny "god natt melding" i går, så han tenker iallefall litt på meg :sjenert:

Vi har gått utrolig sagte frem, men tror kanskje det er det beste.. Er veldig spennende enda, og går konstant med sommerfugler i magen :fnise: Blir spennende å se hvordan det utvikler seg....

TS

Skrevet

Hva mener du med "intimt"? Du sier ikke noe om hvor langt dere har gått fysisk?

Har dere vært inne på tema om dere treffer andre osv.? Hvordan presenterer han deg til andre?

Uhm, han har ikke presentert meg til noen.. Vi kjenner en del samme folk, og jeg har møtt mange venner av han, men da har jeg på en måte bare presentert meg selv.. Hehe :P

Han har møtt foreldrene mine da, uten at det var særlig planlagt. Da var det vel heller jeg som ikke presanterte han... :fnise:

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...