AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #1 Skrevet 30. oktober 2013 Det mest ukonvensjonelle, oppfinnsomme, ulovlige eller tabubelagte? Jeg har solgt brukt undertøy på nett. Det er vel det "villeste". Har også skrevet noveller til dameblader. Noen flere som har tjent noen raske kroner på litt uvanlig vis? Anonymous poster hash: 43c79...e6d
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #2 Skrevet 30. oktober 2013 Hatt sex. Anonymous poster hash: 1004f...d9b
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #3 Skrevet 30. oktober 2013 skammer meg skikkelig, og følte meg heelt forjævelig etterpå, men en gang gav jeg en fyr bj for raske penger. var litt desperat Anonymous poster hash: 87a7c...a5f
Nita Skrevet 30. oktober 2013 #5 Skrevet 30. oktober 2013 hvis du med raske penger mener fort inn og like fort ut er det slik jeg får alle mine penger
Saraby Skrevet 30. oktober 2013 #6 Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Når jeg var yngre gikk jeg rundt i nabolaget og plukket opp flasker som bare var kastet rundt om kring. Spesielt på skolene var det mye flasker. Tror jeg fikk rundt 200 kroner når jeg pantet alt. En annen gang solgte jeg blomster for NeiTilNarkotika. Fikk "lønn" for å ha solgt så-så mange blomster. Endret 30. oktober 2013 av Saraby
frøkna Skrevet 30. oktober 2013 #7 Skrevet 30. oktober 2013 Da jeg var sånn 13 ble jeg og venninna mi stoppa av en mann på gata som lurte på om han kunne ta bilde av oss, vi fikk 500 kroner for det. Et helt vanlig portrett bilde som vi fikk se etterpå, så der og da syns vi jo det var helt greit. Moren til venninna mi ble LITT svett da vi glade fortalte om de lettjente pengene.. Hadde nok gjort det igjen hadde sjansen tilbudt seg, var jo snakk om et helt vanlig bilde som jeg kunne lagt ut på facebook for den saks skyld.. Vet fortsatt ikke hva han skulle med det..
Aphrodite Skrevet 1. november 2013 #9 Skrevet 1. november 2013 Sendt en oppgave som jeg fikk 6 på til en kompis. 1000,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå