AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #1 Skrevet 30. oktober 2013 Altså... Jeg er sjokkert. Aldri i mitt liv har jeg hatt så mye utflod som jeg har hatt i denne graviditeten. Om jeg ikke bruker truseinnlegg er hele trusa klissvåt på null komma niks. Hva kommer dette av? Er rett før det lager skvulpelyder av meg. Anonymous poster hash: c0e02...4f6
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #2 Skrevet 30. oktober 2013 Sliter med det samme. Jeg har aldri hatt behov for truseinlegg noen gang før, men nå i graviditeten har jeg storforbruk Går jeg uten, må undertøy(og ofte bukse) skiftes ganske fort. Veldig plagsomt. Anonymous poster hash: 49b24...950
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #3 Skrevet 30. oktober 2013 Samme her. Men det ble verre når vannet gikk, da ble jeg VÅT!Anonymous poster hash: ccad0...c1a
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #5 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg kjenner meg igjen, må skifte innlegg flere ganger i døgnet. Er litt kjedelig, men regner med det er normalt... Anonymous poster hash: 3c1b9...721
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå