AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #1 Skrevet 30. oktober 2013 Heisann, har et spørsmål angående skatt. Om en velger å ikke skatte halvt i November, blir det mer til gode igjen på skatten da? Anonymous poster hash: 7d72e...f71
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #2 Skrevet 30. oktober 2013 Det er nok desember du mener her. Det er ikke halv skatt, men halvt skattetrekk den måneden. Skattetrekket bør være mest mulig korrekt, så det ikke blir de store justeringene i det endelige skatteoppgjøret. Renten staten gir på beløpet man får tilbake er mindre enn lånerenten/bankinnskudd, så det er mest økonomisk å heller øke sparingen jevnt over i løpet av året. Anonymous poster hash: 4ccec...159 1
MalloryK Skrevet 30. oktober 2013 #3 Skrevet 30. oktober 2013 Ja, det blir det, jeg valgte å betale full skatt i fjor, og da fikk jeg igjen på skatten. Så lenge du har skattet riktig gjennom hele året da
According To Skrevet 30. oktober 2013 #4 Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Ja, det blir det, jeg valgte å betale full skatt i fjor, og da fikk jeg igjen på skatten. Så lenge du har skattet riktig gjennom hele året da Signerer. Endret 30. oktober 2013 av kkaroliine
svante Skrevet 30. oktober 2013 #5 Skrevet 30. oktober 2013 Det er mange som har halv skatt i november i steden for desember. For oss med lønnsutbetaling mot slutten av måneden vil det jo være liten hjelp i halv skatt i desember. Da er jo det meste julerelatert betalt uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå