AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #1 Skrevet 30. oktober 2013 Hei! Jeg har truffet en mann som jeg har datet litt. Har vært på besøk hos han, og vi har egentlig en veldig fin tone, og jeg ser for meg en potensiell kjæreste. Det er bare et problem! Han maser noe så forferdelig! Sender meg masse snapchats hele tia, han bombaderer facebookchatten med meldinger. Han spør om jeg har sovet godt, hva jeg gjør, hva jeg skal senere, om vi skal finne på noe da og da +++ Hele tiden! Jeg blir så lei av dette maset at jeg mister interessen for han. Han er 28 år gammel. Tips til hvordan jeg på en pen måte kan få han til å slutte med dette maset? Det har blitt så jeg ikke nesten ikke orker å svare han.. Bare korte enkle svar. Anonymous poster hash: b842d...bcb
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #2 Skrevet 30. oktober 2013 Så jeg nesten ikke orker å svare han* Gikk litt fort i svingene, hehe. Anonymous poster hash: c4378...44d
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #3 Skrevet 30. oktober 2013 Sånn var en jeg og datet, endte med at jeg ikke klarte mer og skrev noe i den duren her "LA MEG VÆRE I FRED FOR F*EN!!!!!! HERREGUD!!!! DU MASER MER ENN ET BARN SOM VIL HA ISKREM!!!!!!!!!!!" . Ikke veldig voksent av meg, men men og etter det følte jeg meg 10kg lettere og mindre stresset. Anonymous poster hash: 97b9b...f9f 4
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #4 Skrevet 30. oktober 2013 Sånn var en jeg og datet, endte med at jeg ikke klarte mer og skrev noe i den duren her "LA MEG VÆRE I FRED FOR F*EN!!!!!! HERREGUD!!!! DU MASER MER ENN ET BARN SOM VIL HA ISKREM!!!!!!!!!!!" . Ikke veldig voksent av meg, men men og etter det følte jeg meg 10kg lettere og mindre stresset. Anonymous poster hash: 97b9b...f9f TS: Haha, bra skrevet Det er jo sånn man føler det!! Har tenkt tanken selv, og tenkt om jeg skulle spørre om noen hadde puttet en tier på han, hehe! Anonymous poster hash: c4378...44d
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #5 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg orker ikke sånt jeg heller. Jeg pleier å ignorere det helt til det blir spurt om hvorfor jeg ikke svarer. Jeg pleier da å si "du maser jo i ett sett... Hvis jeg skulle svart alt sammen, så kunne jeg ikke gjort annet" eller lignende. Da gir de seg. Men det er ofte så turn off for meg at det er over for lengst. Anonymous poster hash: 19784...83c 3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #6 Skrevet 30. oktober 2013 TS: Haha, bra skrevet Det er jo sånn man føler det!! Har tenkt tanken selv, og tenkt om jeg skulle spørre om noen hadde puttet en tier på han, hehe! Anonymous poster hash: c4378...44d Jeg følte meg presset i et hjørne fra jeg våknet til jeg la meg. Meldinger HELE tiden, og om jeg svarte kort så kom meldinger som "er det noe galt?" "jeg er så dum, jeg merker jeg har gjort noe galt" osv. Etter noen uker var jeg for stresset. Vurderte å kaste tlf og slette facebook. Jeg blir veldig fort stresset fra før av så det hjalp ikke veldig med bare mas, og mange av meldingene var jo helt meningsløse. "hva har du spist i dag?" "har du drukket nok vann i dag?" "liker du været i dag?" "Skal du sove godt under dyna nå?" "Hva snakket deg og *navn* om da?" "Har dere det kjempe gøy?" . Hva faen liksom. Samme hva jeg spiser og drikker,det er mitt ansvar. Været gir jeg faen i. Om jeg sover godt hver eneste natt er vel bortkastet å spørre om når jeg har søvnproblemer og syns det å sove er helt grusomt pga jeg alltid har mareritt. Hva meg og vennene/familien min snakker om når jeg møter de er vel helt uinteressant for andre? Hvorfor forventer folk at man skal ha det så forbanna gøy hele tia når man henger med venner, jeg liker å chille i sofaen med film og godis eller reise på cafe,kino osv med venner. Reiser jo ikke til vegas og har det driit gøy hver gang jeg ser de... Sorry. Jeg ble litt ivirg,men aldri snakket om han daten der.. unnskyld. Anonymous poster hash: 97b9b...f9f 3
Mrs. Morgan Skrevet 30. oktober 2013 #7 Skrevet 30. oktober 2013 Hvorfor sier dere ikke bare i fra? Hørt om det eller? "det blir litt mye meldinger her. Jeg blir litt stressa, så fint om du kunne roet ned litt. Oki? :-D " 8
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #8 Skrevet 30. oktober 2013 Hvorfor sier dere ikke bare i fra? Hørt om det eller? "det blir litt mye meldinger her. Jeg blir litt stressa, så fint om du kunne roet ned litt. Oki? :-D " Jeg hadde en date som var veldig masete, og ga ham beskjed om at det ble for mye for meg. Da roet han seg mange hakk,og ting utviklet seg og vi ble ett par.Og så begynte masinga igjen,og jeg ga beskjed igjen.Forbedring...for en liten stund. Så var det den samme runddansen om igjen og om igjen helt til jeg fikk helt fnatt av hele mannen(etter nesten 1 år) og dumpet ham med et brak.Han stakkars på sin side følte nok at han aldri fikk nok respons fra meg og følte seg rett og slett ofte avvist. Etter det har jeg skygget banen kjapt når det kommer til slike typer Anonymous poster hash: 2f7ff...7b9 3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #9 Skrevet 30. oktober 2013 Gi han til meg? ;p Mye bedre enn noen som så vidt gir lyd fra seg! Anonymous poster hash: d5861...993 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #10 Skrevet 30. oktober 2013 Gi han til meg? ;p Mye bedre enn noen som så vidt gir lyd fra seg! Anonymous poster hash: d5861...993 Haha, enig.... Anonymous poster hash: f6c54...1fb
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #11 Skrevet 30. oktober 2013 Det skjedde med meg og jeg ble så sint til slutt at jeg bare skreiv "Åherregud som du maser!! Det går jo i ett sett!!!!!! Sorry altså, men jeg blir så stressa, er det mulig??" Tror han tok hintet til slutt Anonymous poster hash: df692...7f1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #12 Skrevet 30. oktober 2013 Er det virkelig så vanskelig å si "jeg liker deg, men jeg har ikke behov for å ha kontakt hver dag"? Da burde du jo oppnå akkurat det du vil. Anonymous poster hash: 3be18...fe1 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #13 Skrevet 30. oktober 2013 Må bare legge til at å ignorere noen er utrolig barnslig! Anonymous poster hash: 3be18...fe1 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #14 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg synes man bør ha kontakt hver dag når man dater, men det kan godt bare være to meldinger på en dag. Det er nok. Men her er det forskjell på gutter. Jeg har alltid trodd at jeg er en sånn jente som ikke trenger mer enn to meldinger om dagen, og jeg ble sliten av at gutter jeg dater bombarderte med øtren meldinger etter hverandre Så møtte jeg en fyr jeg falt veldig for og nesten ble sammen med og vi sendte meldinger hver dag gjennom hele dagen. Da kunne det gå mange meldinger frem og tilbake i en to timers tid og så noen timer pause og så flere meldinger senere og jeg likte det kjempegodt, så for meg hsar det å gjøre med hvor forelsket jeg er i han. Anonymous poster hash: d7c8c...062 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #15 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg synes man bør ha kontakt hver dag når man dater, men det kan godt bare være to meldinger på en dag. Det er nok. Men her er det forskjell på gutter. Jeg har alltid trodd at jeg er en sånn jente som ikke trenger mer enn to meldinger om dagen, og jeg ble sliten av at gutter jeg dater bombarderte med øtren meldinger etter hverandre Så møtte jeg en fyr jeg falt veldig for og nesten ble sammen med og vi sendte meldinger hver dag gjennom hele dagen. Da kunne det gå mange meldinger frem og tilbake i en to timers tid og så noen timer pause og så flere meldinger senere og jeg likte det kjempegodt, så for meg hsar det å gjøre med hvor forelsket jeg er i han.Anonymous poster hash: d7c8c...062 Samme her. Jeg trodde hverken jeg likte massevis av meldinger eller timesvis med kosing helt til jeg møtte kjæresten!Anonymous poster hash: 59a4f...236 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #16 Skrevet 30. oktober 2013 haha jeg pleier bare ikke svare på noen dager. så roer det seg ned. Vis han maser om hvorfor jeg ikke svarer sier jeg bare jg er opptatt,ahar ikke tid å snakke med eller skrive til deg hvert sekund. Anonymous poster hash: f98c1...4e8 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #17 Skrevet 31. oktober 2013 Kan dere ikke bare logge av jævla facebook? Så svarer dere når dere føler for det. Problem solved! Anonymous poster hash: edfdb...1ff
Sapientia Skrevet 31. oktober 2013 #18 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg liker å være mye i kontakt med typen jeg og er veldig glad for at vi sender mange meldinger til hverandre hver dag.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #19 Skrevet 31. oktober 2013 Snakker med en fyr på sukker som virker utrolig bra. Men han har også dette problemet og det begynner å få interessen min til å kjølne betraktelig. Veldig synd!Anonymous poster hash: 8ccb5...bd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå