Gå til innhold

babymatdietten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er ei jente på 18 år som ønsker å prøve ut dette. Jeg veier i dag 51,3 kg og mitt mål er å gå ned 8 kg.. Dette er fordi jeg overhodet ikke er fornøyd med hvordan kroppen ser ut nå..

Noen av grunnene til at jeg vill prøve dette er fordi jeg er ganske sterkt funkjonshemmet og sitter en del i rullestol. Styrketrening og annen bevegelse er vanskelig for meg å gjennomføre. Men jeg ønsker virkelig å miste kilo.

Noen andre som har prøvd dietten og har erfaringer ?

jeg har hørt at 4 glass om dagen er det de fleste tar. Bør jeg ta mindre i og med at jeg har vanskeligheter med å bevege meg og bruke kroppen i mosjon ?

Anonymous poster hash: 1729f...bff
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av alle idiotiske ting...

Hvorfor ikke McDonaldsdietten, eller sjokoladedietten? De er sikkert minst like effektive. :danse:

Lærer ikke folk hvordan kroppen fungerer lenger, på skolen?

Anonymous poster hash: 8ad24...ebd
  • Liker 2
Skrevet

Jeg gikk ufrivillig på babymatdietten da jeg tok mandlene.
Bare å kjøre på hvis du ønsker å måtte fly på do hele tiden pga. diarè!

• Liker 1
Skrevet

Skjønner du ikke selv hvor ufattelig idiotisk dette er?

Ett glass Nestle barnemat er ca 200 gram. Energimengden er rundt 80 kcal per 100 gram. Dvs 4 glass er ca 640 kcal. Dette er alt for lite selv om du er stillesittende hele dagen.

Anonymous poster hash: 97fae...86a
  • Liker 2
Skrevet

Spis sunn og vanlig mat istedet.

Anonymous poster hash: 929c9...d9f

Skrevet

Det høres ut som du ikke har det helt bra med deg selv dersom du veier 50 kg og ønsker å gå ned i vekt. Er det noen du kan snakke med om dette? En venninne, foreldre etc? Spis normal sunn mat, det er det som lønner seg i lengden.

Skrevet

Du veier 51,3 (du er veldig presis der), og vil gå ned 8 kg. 43kg. Oppsøk hjelp.

Anonymous poster hash: 8d011...480
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...