Snurrebart Skrevet 30. oktober 2013 #1 Skrevet 30. oktober 2013 Hei folkens! Har bare et lite spørsmål, håper noen kan svare meg Må sende et brev i dag, og jeg har frimerker - Men de er fra 2012, det står på de. Kan jeg fremdeles bruke disse? Eller er de ugyldige nå? Sikkert et dumt spørsmål, men det jeg skal sende er såpass viktig at jeg helst ikke vil miste det, i tilfelle....
andy capp Skrevet 30. oktober 2013 #2 Skrevet 30. oktober 2013 Dersom det er av typen som det bare står A på, og ikke beløp for porto betalt, kan de fint brukes.
Gjest Violetta Skrevet 30. oktober 2013 #3 Skrevet 30. oktober 2013 De kan helt fint brukes, de har ingen utløpsdato, men de er kun verdt det som står på dem. Dersom de er uten valør (det står ikke hvor mye de er verdt) kan de brukes som minste valør. Man kan altså spare noen få kroner på å kjøpe valørløse frimerker for flere år.
Sol79 Skrevet 31. oktober 2013 #4 Skrevet 31. oktober 2013 Dersom det er av typen som det bare står A på, og ikke beløp for porto betalt, kan de fint brukes. Kan jo brukes de andre også, man må bare sjekke at det er nok porto iht dagens satser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå