AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #1 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg er en mann på 27 år som sliter med å blir ordentlig selvsikker i senga. Men jeg har bestemt meg for at 2014 skal bli året der jeg revolusjonerer sexakten, og jeg trenger tips på hvordan å bli ordentlig selvsikker. Jeg er lei av at spruten kommer etter 5 minutter, pikken faller sammen når jeg blir stressa og at jeg ikke våger å være den kinky jævelen jeg føler jeg er innerst inne. Så tips tas imot med stor takknemmeligher :-) Selv har jeg satt meg disse målene 1) Begynne å slikke fitte MYE oftere. Gjerne avansere over til anus når jeg begynner å få teken. 2) Variere stillinger mer, jeg føler meg kun komfortabel med misjonær nå 3) Prøve analsex. Dette fantaserer jeg alltid om i fylla, selv om det ikke frister like mye når jeg er edru. Men fuck it. 4) Jobbe med å bli fort hard igjen etter første sprut slik at jeg kan knulle lenge i 2. omgang. 5) Bygge om såpass stor tillitt mellom meg og dama at jeg etter en stund kan ta steget og spørre om hun vil bli med på swingersparty/klubb. Jeg tenner veldig på gangbang, men dette er uaktuelt helt til jeg er 100% sikker på meg selv og henne. Anonymous poster hash: 9d9df...17a
hedhed Skrevet 30. oktober 2013 #2 Skrevet 30. oktober 2013 Hva med å bruke en penisring? Holder pikken opp selv når du har kommet
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #3 Skrevet 30. oktober 2013 Hva med å bruke en penisring? Holder pikken opp selv når du har kommet Har aldri brydd meg med å prøve en slik, men så vet jeg jo egentlig lite om det. Så det funker bra? Er det bare som en slags strikk? Anonymous poster hash: 9d9df...17a
hedhed Skrevet 30. oktober 2013 #4 Skrevet 30. oktober 2013 Njæ er en gummiring, har faktisk ikke tatt på en selv så vet ikke med elasiteten haha men funker bra for han jeg ligger med hvertfall
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #5 Skrevet 30. oktober 2013 Njæ er en gummiring, har faktisk ikke tatt på en selv så vet ikke med elasiteten haha men funker bra for han jeg ligger med hvertfall Takk for et bra tips, det skal jeg definitivt sjekke ut Merker du at han også blir hardere? Anonymous poster hash: 9d9df...17a
hedhed Skrevet 30. oktober 2013 #6 Skrevet 30. oktober 2013 Han er ganske hard uansett da haha, men den holder seg stiv selv om han har kommet liksom, det som er hovedforskjellen
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #7 Skrevet 31. oktober 2013 Mitt beste tips er å få deg en fast partner du har følelser for og kan bygge et virkelig trygt forhold med, og så er det bare å utfolde seg, eksperimentere, be henne lære deg opp hvis du føler deg usikker. Ta et par glass vin sammen så løsner hemningene. Det blir virkelig ikke bedre enn med en man har max seksuell kjemi med og virkelig lærer å kjenne over flere år. Ellers: CHILL! Ikke vær så prestasjonsorientert. (Det er du kanskje nok av ellers i livet?) Det handler om å ha det digg og nyte den du elsker. Bare lag en masse kliss og søl og lev deg inn i det og kos deg. Nyt at hun responderer positivt, kjenn for deg hvor digg det må være for henne når du (....), lev deg inn i hennes følelser, merk hvor digg det er å bare smelte sammen. Ha helger på hotell hvor dere bare ligger i senga hele tiden og eksperimenterer og drikker sprudlevann. Anonymous poster hash: 1f6aa...522
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #8 Skrevet 29. november 2017 Hei, det er meg igjen, trådstarter altså. Nå er jeg mer sikker i senga, og pikken står nå gjennom hele sexen. Slikket rompe har jeg gjort også Anonymkode: 2b37c...80e
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #9 Skrevet 29. november 2017 Analsex da? Anonymkode: b4299...8cf
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #10 Skrevet 29. november 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, det er meg igjen, trådstarter altså. Nå er jeg mer sikker i senga, og pikken står nå gjennom hele sexen. Slikket rompe har jeg gjort også Anonymkode: 2b37c...80e Haha, så hyggelig at du kommer tilbake etter fire år for å si at det har gått bra. Morsomt! Godt å høre, ts! Anonymkode: 0b62e...f9b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå