AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #1 Skrevet 30. oktober 2013 En jeg har flørtet med en liten stund, er i en livssituasjon der han ikke tillater seg selv å ha kjæreste. Hans forrige forhold gikk i vasken på grunn av jobben hans, så jeg tror han er litt redd for å gå inn i et nytt forhold. Han flørter og står i, både når vi ses og de gangene han har en roligere hverdag, også via sms. Men så har vi de periodene som vi ikke ses. Da blir det også ofte stille på meldingsfronten, hvertfall sjeldnere initiativ. Kan det være han holder en liten avstand for at det skal være lettere å være fra hverandre? Som sagt, det er kun i perioder hvor han er mye borte det er slik. Ellers er det ikke noe å si på interessen han viser.Anonymous poster hash: 393b3...135
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2013 #2 Skrevet 30. oktober 2013 Hvis han tillater seg selv å ha sex så er det bare biull. 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #3 Skrevet 30. oktober 2013 Finnes allerede 100vis tråder som dette. Anonymous poster hash: efd7b...8b7 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #4 Skrevet 30. oktober 2013 Hvis han tillater seg selv å ha sex så er det bare biull. Det er nettopp det, han legger ikke skjul på at han har lyst på meg, og har til og med meddelt at han fantaserer om meg mens han runker. Allikevel virker det som han "holder igjen" når det kommer til, feks, sex. Anonymous poster hash: 15cd6...7cd
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #5 Skrevet 30. oktober 2013 Er det denne kjendisen igjen? Anonymous poster hash: d1d3b...b71 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #6 Skrevet 30. oktober 2013 Er det denne kjendisen igjen? Anonymous poster hash: d1d3b...b71 Såvidt jeg vet er han ikke kjendis, nei?! Anonymous poster hash: 15cd6...7cd
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #7 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg kan forstå ham. Jeg jobber også jevnt over mye, og i perioder mer. Er mye ute og reiser.Det hender selvfølgelig jeg finner ei jeg kunne tenke meg å utforske litt mer, men jeg har erfart at slik jeg lever nå, ikke gir rom til en kjæreste. Det er mange som hevder at "man får tid til det man har lyst til", men det hjelper svært lite når kalenderen min er ferdigbooket flere måneder i forveien, og i tillegg hender det det kommer nye ting på toppen. Å ha en jente som sitter hjemme og maser om at jeg skal komme hjem hver helg funker ikke i lengden. Uansett hvor mye jeg skulle ønske jeg kunne være hos henne, får jeg ikke gjort noe med saken. Da er det like greit å ikke involvere seg for mye før man har tid. Dette på grunn av hensyn både til henne og meg selv. Anonymous poster hash: f0655...7f9
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #8 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg kan forstå ham. Jeg jobber også jevnt over mye, og i perioder mer. Er mye ute og reiser.Det hender selvfølgelig jeg finner ei jeg kunne tenke meg å utforske litt mer, men jeg har erfart at slik jeg lever nå, ikke gir rom til en kjæreste. Det er mange som hevder at "man får tid til det man har lyst til", men det hjelper svært lite når kalenderen min er ferdigbooket flere måneder i forveien, og i tillegg hender det det kommer nye ting på toppen. Å ha en jente som sitter hjemme og maser om at jeg skal komme hjem hver helg funker ikke i lengden. Uansett hvor mye jeg skulle ønske jeg kunne være hos henne, får jeg ikke gjort noe med saken. Da er det like greit å ikke involvere seg for mye før man har tid. Dette på grunn av hensyn både til henne og meg selv. Anonymous poster hash: f0655...7f9 En av hans nærmeste kamerater, som også er en bekjent av meg, fortalte at han nylig mer eller mindre hadde "annonsert"/beklaget seg over at han ikke så seg mulighet til å kombinere karriere og kjærlighetsliv akkurat nå, så da bør jeg kanskje ikke ta det personlig og eventuelt bare smøre meg med tålmodighet? Anonymous poster hash: 15cd6...7cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå