AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 Flørten min har ved et par anledninger kysset meg på hånden når vi har gått fra hverandre. Jeg lurer på om det finnes et generelt svar på hva en mann ønsker å uttrykke hvis han kysser en kvinne på hånden. Så menn; Hva føler dere for kvinnen hvis dere kysser henne på hånden? Anonymous poster hash: 862c3...917
QueenOfTheSidewalk Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 Det skal bety respekt. Synes det er romantisk 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #3 Skrevet 29. oktober 2013 Det skal bety respekt. Synes det er romantisk Ååå < 3 Sist gang var jeg egentlig på vei bort da han grep tak i armen min og sa noe sånt som: "hei! La meg få kysse deg.." Før han kysset meg på hånden. Synes der var kjempesøtt, men så skal jeg alltid begynne og overanalysere, og begynte å fundere om det ikke hadde vært mer "kjærlig" med kyss på kinnet... Men respekt kan jeg like. Anonymous poster hash: 862c3...917
Gjest chjon Skrevet 30. oktober 2013 #4 Skrevet 30. oktober 2013 Det er egentlig ganske forskjellig hva folk legger i kyssene sine, hva betydningen av å kysse forskjellige steder er. Jeg tenker at et kyss på kinnet er litt sånn "jeg liker deg men forholdet vårt er ennå ganske løst", mens et kyss på hånden er mer romantisk anlagt.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #5 Skrevet 30. oktober 2013 Ååå < 3 Sist gang var jeg egentlig på vei bort da han grep tak i armen min og sa noe sånt som: "hei! La meg få kysse deg.." Før han kysset meg på hånden. Synes der var kjempesøtt, men så skal jeg alltid begynne og overanalysere, og begynte å fundere om det ikke hadde vært mer "kjærlig" med kyss på kinnet... Men respekt kan jeg like. Anonymous poster hash: 862c3...917 Slenger meg på de over her: Et håndkyss er mer romantisk enn et kyss på kinnet. Kyss på kinnet er vennskapelig. Jeg (mann) kan fint kysse ei venninne på kinnet uten at det betyr noe mer. Kysser jeg ei jente på hånda er det fordi jeg beundrer og respekterer henne, og sannsynligvis også er litt betatt. Anonymous poster hash: a5e00...a8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå