AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 Hei hei. Kjæresten min er den verste i verden på kommunikasjon. Han klarer ikke uttrykke seg. Dessuten lager han masse drama om jeg bare viser tegn til irritasjon eller sinne, han kan ikke la meg bare være sint og la det gå over. Han må krangle om det, på en måte hvor jeg ikke får si noe. Og hvor han blir forbanna og sur. Også varer det som regel alt fra tre dager til to uker. Nå er vi inne i andre uka. Til tider virker han fornøyd og ok, men så begynner han plutselig å bli kortfattet -for å vise at noe er i veien. Men tar jeg det opp blir det et helvete og han "tviler på oss når vi havner i sånne situasjoner hele tiden" på en måte truer han med å gjøre det slutt. Det virker nesten som at han bare vil jeg skal grine og trygle om å få han tilbake. Nå er jeg lei, også jeg holder meg så nøytral som mulig. Men nå er det nok, jeg orker ikke sånn usikkerhet mer! Jeg har sagt at han må være klar og tydelig om hva han tenker for jeg orker ikke fjortiss-spill. Uansett hva jeg sier om meg og mine følelser så blir det noe negativt. Hva er best for meg å gjøre i en slik situasjon? Bare forklare at jeg ikke orker kontakt før han har roet seg ned?Anonymous poster hash: c968f...5c8
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #2 Skrevet 30. oktober 2013 Hvor gamle er dere? Anonymous poster hash: ce25d...0bf
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #3 Skrevet 30. oktober 2013 24 og 28Anonymous poster hash: c968f...5c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå