Gå til innhold

Venninna hennes sender meg nakenbilder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei venninne av jenta jeg holder på med har de siste dagene sendt meg undertøys- og nakenbilder av seg selv. Det begynte med et bilde av henne i bhen på snapchat hvor det sto "Hei ;)". Jeg begynte å lure på hva hun drev med og jeg svarte ikke. Kanskje hun hadde sendt den feil eller noe, hun vet jo at jeg driver på med venninna hennes. Så sendte hun meg senere på kvelden snap av henne toppløs, hvor hun lurte på hvorfor jeg ikke svarte. Jeg svarte fortsatt ikke og hun begynte å snakke til meg på facebook. Jeg spurte henne hva hun drev med og hun svarte at hun bare hadde det gøy, men jeg ba henne stoppe å sende meg bilder. Da hørte jeg ikke noe fra henne resten av kvelden, men neste dag igjen sendte hun meg snap av henne i undertøyet og da blokkerte jeg henne på snapchat. Hun sendte meg meldinger på facebook og lurte på hvorfor jeg blokket henne, så sendte hun et par nakenbilder igjen.
Jeg skal til jenta jeg holder på med i helgen og jeg føler jeg bør si noe om dette, men jeg vet ikke hvordan jeg skal ta det her opp. Bør jeg gjøre det så fort som mulig eller vente så jeg kan ta det ansikt til ansikt i helgen? Hun prater om henne som hun er en veldig nær venninne av henne også.

Anonymous poster hash: efe6a...4e2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi. vis jeg var hun du holder på med,ville jeg vist det snarest mulig. så jeg kunne knekt av det vennskapet øyeblikkelig. Er de veldig gode venner. så må du kansje ha beviser...

Anonymous poster hash: e8c69...ec9
  • Liker 3
Skrevet

Hei.

Huff, dette hørtes ikke bra ut. Og jeg tror det er viktig at du tar det opp med jenta du holder på med. I og med at de også er gode venninner, synes jeg det er veldig merkelig av denne jenta å holde på sånn. Du kan jo si det ansikt til ansikt, og høre hva hun tenker om det. Vær ærlig, og si at du ikke synes noe om det.

Skrevet

Fortelle henne hvordan venninnen oppfører seg. Skjønner ikke hvordan noen kan ha så lite respekt for seg selv og ikke klare å holde seg unna folk som er opptatt.

Skrevet

Vil tro det er en test av noe slag, si det så fort som mulig.

Anonymous poster hash: a0750...c92
  • Liker 1
Skrevet

Vil tro det er en test av noe slag, si det så fort som mulig.

Anonymous poster hash: a0750...c92

at hun han holder på med tester han ved å bruke venninna som agn? vis det er tilfellet burde hun dumpes umiddelbart. Man leker ikke med mennesker sånn.

• Liker 1
Skrevet

Dette burde du absolutt ta opp. Men gjør det face 2 face

• Liker 1
Skrevet

Har du moral?

Hvis ja så sier du det.

Hvis ikke så kan du begynne og fiske i 2 dammer.

Anonymous poster hash: 535f6...fee
  • Liker 1
Skrevet

Har du moral?

Hvis ja så sier du det.

Herregud for et svar...

• Liker 2
Skrevet

Har du moral?

Hvis ja så sier du det.

Kansje du skal lese HI før du svarer. Gir ikke litt mening det du skriver i forhold til det ts spør om.

• Liker 1
Skrevet

Jeg trur jeg ville sagt det face 2 face, fordi jenter over dramatiserer fort, 1 fjær blir til 5 høns, vis du sender henne en melding med at dette har skjedd kan venninna si at du ba henne sende dem, vis ikke kom du til og gjøre noe;) så jeg ville vært der, og vis hun blir sint så kan du holde rundt henne og trøste henne:)

Skrevet

Jeg ville tatt det opp. Hun venninnen kan sikkert få til å vinkle dette slik at du blir den store styggen ulven. Bedre om du kommer henne i forkjøpet..

Skrevet

Fortell det til hun du holder på med. Forresten, kudos for hvordan du har taklet det her :) Bra at du ikke svarte og blokkerte henne tilslutt, ikke mange gutter som hadde gjort det samme tror jeg.

Skrevet

Hadde det vært min "venninne" hadde jeg villet visst om falskheten hennes. Ikke noe å samle på.

Tviler sterkt på at det er noen slags test. Hun dama der høres ut som hun har litt problemer. Ingen som sender bilder av puppene sine til et mannfolk de ikke er interessert i bare for å teste ærligheten til kjæresten til venninnen.

Nei, si fra til kjæresten din om dette her. Og fortell henne om reaksjonen din. Hun vil nok sette pris på det.

Skrevet

Bruk "screensaver" så du kan bevare bildene.

Gi hun du holder på med beskjed.

VIs henne dialogen fra face.

Om det ikke opphører, legg bilene ut på face og tagg hun det gjelder. Eventuelt true med det.

Skrevet

Jeg vil anbefale å ta det opp med jenta du holder på med, og gjerne kom venninna i forkjøpet. Det finnes massevis av jenter som skal konkurrere mot venninne sine (verdsetter vennskapet høyt må jeg si) for å få bedre selvfølelse. I tillegg vrir de også skylden over på deg.

Ikke minst, slutt å prate med venninna. Ikke svar tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...