Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stjernetegnet mitt er væren, og jeg kan si at jeg er en "typisk" vær, uten at jeg er en av dem som legger mye i stjernetegn.. Jeg er jævlig sta og utålmodig, og jeg kjenner nesten ingen som har like mye konkurranseinstinkt som meg.

Merkelig. Jeg kjenner folk født i væren som dette ikke stemmer på i det hele tatt.

Og mitt stjernetegn stemmer heller ikke på meg. Joda, de mest generelle tingene som gjelder for alle gjelder også for meg, men jo mer konkret bløffmakerne som laget disse tekstene prøver å være desto mindre treffer de.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ytterst få er soltegnet sitt så mye at alt stemmer overens med hva man har lest. Dette sier seg selv, sol, måne, merkur, venus, mars, jupiter, saturn, uranus, neptun, pluto kan jo ikke være i samme tegn samtidig. Og om så de kunne det hadde ikke denne personen blitt 100% det ene tegnet uansett, ettersom det hadde blitt en del konjunksjoner mellom planetene, dvs. at de ligger tett ved eller på hverandre og lager en effekt. F.eks har man neptun(fiskene) i konjunksjon med sola i tvillingene får denne tvillingen en fiskeboost til personligheten sin. Er pluto i konjunksjon med venus i vannmannen vil denne vannmannen få en skorpionboost i sin kjærlighetspersonlighet.

Sol er ikke alt, men er noe av det mest viktige ved siden av måne og ascendant. Mange astrologer mener faktisk at måne er mer viktig enn sol. Ikke så rart egentlig, ettersom månen er hvordan vi fungerer følelsessmessig. Den forteller oss om hvordan vi forholder oss til våre egne og andre sine følelser. Det er vår første reaksjon til noe eller noen.

Og, vårt personlige kart forteller om hva vi starter med. Det er et slags frø som vokser, og former seg etter miljøet. Man kan utvikle seg kort fra kartet sitt, og man kan utvikle seg langt fra kartet sitt.

Så da sier det seg også selv at ukebladsastrologi er som junk food. Skal man ha det ordentlig må man snakke med astrolog.

Gjest Eric of Hlathir
Skrevet

Nei. Det er jo klin umulig å leve opp til det opphausede bildet stjernetegn-folk åpenbart har av vannmannen. Det ville rett og slett vært alt for arrogant å påstå at jeg er "en typisk vannmann".

Altså, jeg synes vannmenn er helt ræva, så det er vel ikke all verden å leve opp til?

Skrevet

Jeg passer litt til alle stjernetegn, og det gjør resten av verdens befolkning... "Dessverre" er det ingen, absolutt ingen undersøkelser av vitenskaplig art som har kommet frem til at fødselstidspunktet og forholdet mellom stjerner og planeter har noen som helst å gjøre for personligheten eller hendelser i livet ditt.

Skrevet

Jeg er den rake motsetning av den typiske beskrivelsen av stjernetegnet mitt.

Skrevet

Jeg er prikk lik stjernetegnet mitt! Til de grader :-o Til og med på utseende fronten!!

Anonymous poster hash: 22abf...ffe
Gjest Funky Punk
Skrevet

Jeg er født i Fiskenes tegn med acedanten i Løven.

Det stemmer ekstremt bra for meg iallefall

Gjest kattinka
Skrevet

Det stemmer ekstremt bra på¨meg og jeg kan alltid - merk dere alltid gjette stjernetegnet til mennesker jeg møter som har det samme som meg. Akkurat som at de er en egen rase..Haha :) Kan også kjenne igjen de fleste stjernetegn jeg omgåes mest med. Så har jeg en 3-4 stjernetegn jeg overhode ikke går sammen med- disse gjennkjenner jeg også fort.

Skrevet

Er det flere skorpioner der ute som kjenner seg igjen i egenskapene til stjernetegnet?

Her er det som beskriver skorpionen:

http://web.akasha.no/stjernetegn/skorpionen.html

Anonymous poster hash: 30eea...07f

Noe er spot on, andre ting er ikke i nærheten en gang. Jeg hater feks ekstremsport og vil gjerne slippe å teste motet mitt. Og konkurranseinstinkt? Egentlig ikke... :P

Skrevet

Nei, tvert imot! :) Jeg har lite tro på dette med horoskop.

Skrevet

Men, hva med alle de andre tingene i verdensrommet? Dette er jo et helt vilt lite utvalg av alt som beveger seg i rommet, hvorfor skal akkurat disse påvirke oss mer enn andre stjerner og planeter?

Skrevet

Jeg er et levende bevis på krepsens beskrivelse for å si det slik. Kjenner meg igjen i flere tegn, men hovedtrekkene er så definitivt det tegnet jeg ble født i uten at det behøver å bety noe.

Anonymous poster hash: 5c17e...aad
Skrevet

Jeg anser meg selv for å være en veldig sterk og typisk Vær. :)

Skrevet

Hvor kan man finne en slik beskrivelse som er 'til å stole på' da? Altså folk som vet hva de snakker om. I relativ forstand selvfølgelig.

Har alltid synes at stjernetegn virker alt for enkelt. At man skal ha personlighet etter når på året man er født, og at de i samme tidsperiode skal ha de samme egenskapene.

Virker litt for simpelt, altså...

Men jeg skal gjerne se hvis noen har en god oversikt?

Skrevet

Ytterst få er soltegnet sitt så mye at alt stemmer overens med hva man har lest. Dette sier seg selv, sol, måne, merkur, venus, mars, jupiter, saturn, uranus, neptun, pluto kan jo ikke være i samme tegn samtidig. Og om så de kunne det hadde ikke denne personen blitt 100% det ene tegnet uansett, ettersom det hadde blitt en del konjunksjoner mellom planetene, dvs. at de ligger tett ved eller på hverandre og lager en effekt. F.eks har man neptun(fiskene) i konjunksjon med sola i tvillingene får denne tvillingen en fiskeboost til personligheten sin. Er pluto i konjunksjon med venus i vannmannen vil denne vannmannen få en skorpionboost i sin kjærlighetspersonlighet.

Sol er ikke alt, men er noe av det mest viktige ved siden av måne og ascendant. Mange astrologer mener faktisk at måne er mer viktig enn sol. Ikke så rart egentlig, ettersom månen er hvordan vi fungerer følelsessmessig. Den forteller oss om hvordan vi forholder oss til våre egne og andre sine følelser. Det er vår første reaksjon til noe eller noen.

Og, vårt personlige kart forteller om hva vi starter med. Det er et slags frø som vokser, og former seg etter miljøet. Man kan utvikle seg kort fra kartet sitt, og man kan utvikle seg langt fra kartet sitt.

Jesus, så mye svada.

Så da sier det seg også selv at ukebladsastrologi er som junk food. Skal man ha det ordentlig må man snakke med astrolog.

Det er jo astrologer som skriver det som er i ukebladene. Astrologer er svindlere.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...