AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg kjenner meg så utrolig igjen i det som skrives om skorpionen: lidenskapelig, eiesyk, stor rettferdighetssans og glemmer aldri. Jeg glemmer aldri en stygg kommentar, har kvitta meg med mange venner fordi de har vært kjipe mot meg. Samme med kjipe kommentarer her på kg, jeg glemmer aldri og har en hatliste lang som et år! Er du typisk stjernetegnet ditt, og hvordan påvirker det deg? Anonymous poster hash: 30eea...07f 1
Trapp Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 (endret) Nei. Det er jo klin umulig å leve opp til det opphausede bildet stjernetegn-folk åpenbart har av vannmannen. Det ville rett og slett vært alt for arrogant å påstå at jeg er "en typisk vannmann". Endret 29. oktober 2013 av Trapp 1
Cathrine88 Skrevet 29. oktober 2013 #3 Skrevet 29. oktober 2013 Nei. Jeg finner garantert ting jeg kjenner meg igjen i i beskrivelsen av alle stjernetegn. 2
Thorn Skrevet 29. oktober 2013 #4 Skrevet 29. oktober 2013 (endret) Det kommer alldeles helt an på hvilken beskrivelse jeg velger Denne passer bra, for eksempel: En kvinnelig tyr holder seg rolig og blir sjelden eller aldri fyrt opp til å si eller gjøre noe dumt. Hun har også en sterk moral, er til å stole på, og er den perfekte mor og kone. Hun er ikke den man finner oftes på byen, og liker seg best i sofakroken. Når hun blir forelsket er hun veldig romantisk, men det skal litt til før hun faktisk faller for noen. (Edit: aner ikke om jeg er den perfekte kone eller mor, siden jeg aldri har vært noen av delene. Men resten stemmer bra) Denne er ca 50/50: Tyren er jordnær og driver ikke med luftige tanker, men tenker og arbeider med jordnære ting, for å oppnå konkrete resultater. De har et naturlig anlegg for å organisere, systematisere og lede. Tyren har det best i sikre omgivelser og dette slår igjennom i deres følelsesliv, hvor de trenger dybde og trofasthet. Tyren er tålmodig og lar andre mennesker være i fred, hvis de lar ham være i fred. Jeg er kjempeflink til å drive med luftige tanker, og har ikke et tålmodig atom i kroppen min. Kan ikke si at jeg er så flink til å organisere og systematisere heller. Jeg har mine øyeblikk, men ville ikke dratt det frem som en fordel ved meg selv... Ellers er jeg fryktelig sta, det blir ofte sagt om tyren. Så det passer veldig bra Endret 29. oktober 2013 av Thorn
Rosewood Skrevet 29. oktober 2013 #5 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg passer veldig godt med det å være skikkelig reiselysten og eventyrlysten. Litt sånn drømmende og til tider impulsiv. Jeg er skytte
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #7 Skrevet 31. oktober 2013 Er det flere skorpioner der ute som kjenner seg igjen i egenskapene til stjernetegnet? Her er det som beskriver skorpionen: http://web.akasha.no/stjernetegn/skorpionen.html Anonymous poster hash: 30eea...07f
FrøkenBaker Skrevet 31. oktober 2013 #8 Skrevet 31. oktober 2013 Ikke at jeg har tenkt å røpe mitt eget, men nå fikk du meg til å lese mange forskjellige beskrivelser av mitt stjernetegn og jeg ler så jeg griner. De fleste prøver jo å dekke så mye som mulig for å være gjenkjennelige!
jabx Skrevet 1. november 2013 #9 Skrevet 1. november 2013 Jeg kjenner meg så utrolig igjen i det som skrives om skorpionen: lidenskapelig, eiesyk, stor rettferdighetssans og glemmer aldri. Jeg glemmer aldri en stygg kommentar, har kvitta meg med mange venner fordi de har vært kjipe mot meg. Samme med kjipe kommentarer her på kg, jeg glemmer aldri og har en hatliste lang som et år! Er du typisk stjernetegnet ditt, og hvordan påvirker det deg? "Stjernetegn" er designet så de passer for alle på en eller annen måte. Det er bare bløff. 1
Teeny Skrevet 1. november 2013 #10 Skrevet 1. november 2013 Jeg er vekt. Noe passer og annet ikke. Jeg er ubesluttsom, klarer ikke ta sider, er litt sånn megler mellom folk som har noe imot hverandre, sosial og livlig, sans for litt luksus og vakre ting (sånn av og til), er ikke langsint og klarer ikke hate noen ordentlig, litt lat til tider, liker søtsaker. Det som ikke stemmer er yrket mitt innen helse Det er mer typisk jomfru, men har jomfru måne, mars og venus 1
Gjest Gunfreak Skrevet 1. november 2013 #11 Skrevet 1. november 2013 Nei, jeg kan ikke puste under vann, har ikke gjeller, og er ikke lett å få på kroken, 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #12 Skrevet 1. november 2013 Jeg er vekt med ascendant i skorpionen, og skulle egentlig vært født i skorpionens tegn iht termin. Jeg er, ut i fra beskrivelsene, en typisk skorpion. Vekten har jeg svært lite til felles med. Anonymous poster hash: 287c0...fae
Version 2.0 Skrevet 1. november 2013 #13 Skrevet 1. november 2013 Lol. Jeg kjenner meg igjen i alle beskrivelsene av hvert eneste stjernetegn. De er jo skrevet på en slik måte at alle skal kjenne seg litt igjen i alle. Stjernetegn er så utrolig unødvendig og teit i mitt hode.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #14 Skrevet 1. november 2013 Er det flere skorpioner der ute som kjenner seg igjen i egenskapene til stjernetegnet? Her er det som beskriver skorpionen: http://web.akasha.no/stjernetegn/skorpionen.html Anonymous poster hash: 30eea...07f Jeg er skorpion, men det er veldig mye her jeg ikke kjenner meg igjen i.. Blandt annet hater jeg konkurranse (som jeg burde elske), har ikke enorm lystfølelse mtp. reproduksjonsorganet og jeg har absolutt ikke undertrykkede følelser.. Men såklart stemmer mye. Kanskje tilfeldig, kanskje ikke. Men akkurat denne beskrivelsen var ikke full blink "Stjernetegn" er designet så de passer for alle på en eller annen måte. Det er bare bløff. På en eller annen måte, ja. Men jeg ser jo at mye av den som står faktisk ikke stemmer. Anonymous poster hash: 1890e...c26
Gjest Peanut Skrevet 1. november 2013 #15 Skrevet 1. november 2013 Jeg er Sagittarius med måne i Scorpio, og ascendant i Libra. I den sidereale zodiaken skal jeg visstnok være Scorpio: http://en.wikipedia.org/wiki/Sidereal_and_tropical_astrology Hvis jeg skal si noe som helst om hvilket tegn jeg passer, tror jeg nok det glatt blir Scorpio gitt. Ellers så er jeg ikke så innmari opptatt av stjernetegn altså... <_<
Amphitrite Skrevet 1. november 2013 #16 Skrevet 1. november 2013 Den typiske LØVEN er kreativ, viljesterk, temperamentsfull og dramatisk.Nøkkelord: - uavhengig - idealist - alltid i sentrum - handlekraftig - arrogant - åpen - overblikk - elegant. Disse kjennetegnene er det stikk motsatte av hva jeg er.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #17 Skrevet 1. november 2013 Jeg er typisk tvilling i evner og væremåte ja; kvikk i hodet og i kjeften, intelligent, rask i det meste jeg foretar meg, lærer fort, elsker å skravle, sosial, leken/barnlig, stor simultankapasitet, språkmektig, flink til å skrive og jobbe med ord, kommunikasjon er et nøkkelord og kommer lett i kontakt med nye mennesker, spesielt fra andre land. Typisk "lett" i væremåten, ler mye. Det som IKKE har stemt er at det står at tvillingen ofte kan være utro/upålitelig og ufølsom! Har aldri stemt for min del, jeg er helt ekstremt følsom og bløthjerta, griner lett og har generelt mye medfølelse for andre (typisk tiltrukket mot hjelpearbeid etc). Og svaret fant jeg i en bok som gikk litt mer i dybden på tegnene, hvor det sto at "med mindre tvillingen har ascendanten i krepsen kan h'n være temmelig ufølsom". Og jeg _har_ ascendanten nettopp i krepsen, som vel har bragt inn et vell av følelser inn i det ellers intellektuelle sinnet mitt.. Har for øvrig en god venninne som har samme stjernetegn og samme ascendant som meg, og vi er så like i tanker og følelser! Fullfører hverandres setninger, og har alltid en felles forståelse av ting. ganske moro.. Anonymous poster hash: 6b624...bce
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #18 Skrevet 1. november 2013 Hva er typisk for krepsen? Det eneste jeg vet er at det er stjernetegnet der man er mest beskjeden. Og det stemmer veldig! Om jeg bare hadde blitt født i slutten av Juli.. Anonymous poster hash: feab4...abb
Ruby_Tuesday Skrevet 2. november 2013 #19 Skrevet 2. november 2013 Stjernetegnet mitt er væren, og jeg kan si at jeg er en "typisk" vær, uten at jeg er en av dem som legger mye i stjernetegn.. Jeg er jævlig sta og utålmodig, og jeg kjenner nesten ingen som har like mye konkurranseinstinkt som meg.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #20 Skrevet 2. november 2013 Den typiske KREPSEN er en følsom og mottakelig person. En typisk kreps er fantasifull, forståelsesfull, tolerant, hjelpsom og har gode evner til å innleve seg i andres følelsesliv. Krepser er svært opptatt av hva andre mener om dem, og er følsom og mottakelig for dette.De er drevet av en litt for sterk rettferdighetssans. Dette kan få dem til å oppføre seg som frelsertyper som kan reise til Nordpolen for å redde pingviner. De kan rett og slett ikke holde ut at mennesker, dyr eller natur lider. Nøkkelord:- Følsom- en god venn- sensitiv- forståelsesfull- tolerant- hjelpsom. Dette beskriver jo meg som er født i krepsen på en prikk, så ja, jeg er på en måte en typisk kreps. Men jeg er ikke noe stor tilhenger av horoskop og stjernetegn. Anonymous poster hash: 1e580...86a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå