Gå til innhold

Hvit pippa veske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om Modaluvesken Pippa Grab bag har vært laget i hvit tidligere? Jeg har funnet en på nett men er ekstremt skeptisk til om den er ekte eller ikke siden jeg ikke finner den i kolleksjonen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri sett den i hvitt, og vi har hatt inne mange farger i butikken. Kan godt hende det finnes altså, men vi har ikke hatt den inne :)

Skrevet

Jeg har sett på alle modellene, men vil helst ha en hvit hvis mulig. Og jo den er kopiert.... Det finnes flere tutorials på å avsløre kopier på nett men det er dessverre ikke så lett når man ikke har varen fysisk.

Skrevet

Jeg har sett på alle modellene, men vil helst ha en hvit hvis mulig. Og jo den er kopiert.... Det finnes flere tutorials på å avsløre kopier på nett men det er dessverre ikke så lett når man ikke har varen fysisk.

Tror du får nøye deg med en lys grå ! :)

Skrevet

Den kom vel i hvit lizard? Hva med å sende en mail til Modalu og spør om de har lagd en i hvitt? Det finnes jo ikke på Modalu sine sider nå, men det betyr jo ikke at det ikke har vært noen? Jeg har feks en som man ikke får tak i på Modalu sine sider (og min kjøpte jeg via Modalu sine sider)

http://pippa-middleton.co.uk/a-sneak-peak-at-the-new-modalu-pippa-bags-new-colours-for-aw11/

Ser her at den hvite kom i høst/vinter 2011 kolleksjonen.

Jeg har også sett fake Modalu, men da uten logo.

Anonymous poster hash: b369e...9e3
Skrevet (endret)

Ja jeg endte opp med å sende dem mail og fikk svar for noen få minutter siden. Som du skriver hadde de en i hvit lizard, og det kommer en vanlig hvit til våren. :)

Da regner jeg med at den jeg har funnet er ekte for nettsiden virker i allefall som en skikkelig selger av merkevarer (restvarer).

Endret av Sunshine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...