Gå til innhold

Hvordan vet du at kjæresten din elsker deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare føler du det, eller viser h'n deg det på spesielle måter?

Når føler du deg elsket?

:)

Anonymous poster hash: 79c60...170

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han sier det hver dag.

Anonymous poster hash: ff6f0...72e

Skrevet

Han er flink til å si det og vise med handlinger at han elsker meg. Bare småting i hverdagen som han gjør for meg og sier, gjør at jeg vet at han elsker meg. Han er en veldig god person som kun har gjort meg godt.

• Liker 1
Skrevet

Han sier det hver eneste dag.
Jeg våkner alltid til små, søte kyss på kinnet hver eneste morgen, og sovner til det hver eneste kveld.
Han vil alltid holde hånden min når vi er ute.

Han inkluderer meg i alt han gjør, og tenker ofte på meg og mine behov.

Han er ikke flink til overraskelser, men passer alltid på at jeg har alt jeg trenger til enhver tid.

Vel, han får meg til å føle meg elsket, hvert eneste sekund, hver eneste dag :)

Anonymous poster hash: b3307...8e5
  • Liker 1
Skrevet

Han forteller meg det :)
Men enda viktigere så er han der når jeg trenger han, det er alltid plass i armene hans hvis jeg trenger det, og han gjør ting for meg så jeg ikke må gjøre de selv, selvom jeg kunne gjort det (han vasker bilen min, støvsuger fordi han vet at jeg hater å gjøre det og sånne småting).

Skrevet

Når han gjør små ting for meg som gjør at jeg vet han bryr seg.. Setter på tevann om morran, fyller badekaret etter en slitsom kveldsvakt etc. ;) men mest av alt når jeg møter blikket hans å ser at han elsker meg..

• Liker 1
Skrevet

Har faktisk ikke anelse. Hun sier det ofte nok, men ord er billig.

Jeg stort sett håper det, og lever med det. Hun virker som hun setter pris på ha meg rundt, tar det som ett godt tegn.

Skrevet

Han sier det hver eneste dag.

Jeg våkner alltid til små, søte kyss på kinnet hver eneste morgen, og sovner til det hver eneste kveld.

Han vil alltid holde hånden min når vi er ute.

Han inkluderer meg i alt han gjør, og tenker ofte på meg og mine behov.

Han er ikke flink til overraskelser, men passer alltid på at jeg har alt jeg trenger til enhver tid.

Vel, han får meg til å føle meg elsket, hvert eneste sekund, hver eneste dag :)

Anonymous poster hash: b3307...8e5

Sånn er det her også.

Han gjør mye for meg, og passer på at jeg har det bra.

Jeg ser det i øynene hans hver dag, måten han ser på meg på.

Han er kjærlig og god, og har mye omsorg for meg.

Gjest Heartbeat
Skrevet

Han sier det hver dag og viser det :)

Han tar så godt vare på meg i ett og alt. Vil kose, være nær meg, holde handa

Tar ut søpla, sørger for at jeg har det jeg mangler.

Setter så utrolig pris på meg og alt jeg gjør for han :)

Han inkluderer meg i livet sitt :)

Skrevet

Han har aldri sagt det, men jeg føler det hver dag. Hver kveld han trekker meg inntil seg i senga f.eks. Jeg bare VET det :) Han vil gifte seg med meg, vi er forlovet, har vært sammen i 6,5 år nå. Har aldri hatt behov for å høre han si det heller. Hadde en eks som sa det hele tiden, men jeg visste det ikke var sant. Han fulgte ikke opp med handlinger og "feelingen" var ikke der. Nå bare kjenner jeg det, måten han ser på meg kanskje, i øynene hans. Kjærtegnene...Sånne ting :)

Anonymous poster hash: 93c57...5d8
Skrevet

Jeg vet at min elsker meg. For vis han ikke hadde gjordt det ville han ikke vært sammen med meg. Han har en tålmodighet og har gått igjennom en del for å få meg. Han har jobbet. Nå sier han det ofte og beviser verden at jeg er hans og han er min.

Skrevet

Han sier det vel hver dag (og jeg syns det nesten blir for ofte),

han tar ofte initativ til å finne på ting, det er mye suss og kos når vi er med hverandre,

han har støttet meg gjennom alt jeg har gått gjennom de siste to årene, og han er en virkelig tålmodig sjel med meg. Det setter jeg utrolig pris på, og jeg prøver å vise han hver dag hvor mye jeg elsker han :)

Skrevet

Han han sier det og viser det hver dag, og han har holdt ut med meg i 23 år så jeg regner med at han snakker sant.

Skrevet

Han seier det fleire gongar kvar dag. Og er av den typen som seier "elskar deg, jenta mi" i telefonen rundt kollegaer/kompisar, og blir små-furten om eg ikkje seier det tilbake medan eg ser kassedama på Rema i auga når eg skal betale for varene...
Elles idag etter eg var på besøk til grava til mormora mi, ringte han meg berre for å høyre at det gjekk bra med meg. :hjerte:

• Liker 1
Skrevet

Når jeg ikke har sett han på et par dager og han klemmer meg kjempehardt og sier at han har savnet meg. Og at han hele tiden vil kose med meg og sier at han elsker meg og at jeg er verdens fineste jente og når han ser meg inn i øynene og sier at jeg er så vakker :hjerte:

Anonymous poster hash: 81e59...b7b
Skrevet

Jeg vet at han elsker meg fordi han har gidd opp VELDIG mye for å kunne bli i Norge med meg. Blandt annet et liv i sus og dus med privatsjåfør, hushjelper og kokk, samt fremtidsdrømmen om å bli noe stort/viktig her i livet, for å gjøre en forskjell ( som de andre i familien )

Skrevet

Tråden er ryddet for støtende bilde.

Irrlys, mod.

Skrevet

Ved at han sier det og gjør ting i hverdagen som bekrefter det han sier, dvs kjærtegn.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Crazycatlady
Skrevet

Jeg vet at han elsker meg fordi han vil være med meg til tross for alle mine dårlige sider, og også det at jeg hadde en lengre periode der jeg var veldig langt nede.

Ellers er han kanskje ikke så flink til å si det og lite blomster og annet fjas som folk kaller romantikk. Må si at det han har gjort for meg betyr enormt mye mer enn å få blomster osv.

Skrevet

Vet ikke om han elsker meg. Men jeg har ballene hans i lomma mi sammen med kredittkortet hans, og det er det som teller, når alt kommer til alt.

Anonymous poster hash: 0417e...077
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...