AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 Hvis ei jente som er litt chubby blir sammen med en som trener endel og som har litt rutine på kostholdet - kommer jenta til å begynne å spise likt som han? Eller kommer hun til å fortsette å spise slik hun gjorde før hun traff han? Jeg spør om dette fordi jeg trener endel og har noen etablterte rutiner på kostholdet, og jeg ønsker å få meg en litt chubby/frodig kjæreste. Tingen er at jeg har ikke noe lyst at hun skal bli ei "fitness dame" etter at hun har blitt sammen med meg.... Jeg tenner på curves <3 Anonymous poster hash: c8929...4b4 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 dette er det nok ingen fasit på.. hvis hun ikke bryr seg om trening men har andre interesser, så er det vel lite sannsynlig at hun kommer til å bli det selvom kjæresten er det. finnes også jenter med curves som trener. så alt ettersom. Anonymous poster hash: de7d3...afc 1
LionQueen Skrevet 29. oktober 2013 #3 Skrevet 29. oktober 2013 (endret) Hvis ei jente som er litt chubby blir sammen med en som trener endel og som har litt rutine på kostholdet - kommer jenta til å begynne å spise likt som han? Eller kommer hun til å fortsette å spise slik hun gjorde før hun traff han? Jeg spør om dette fordi jeg trener endel og har noen etablterte rutiner på kostholdet, og jeg ønsker å få meg en litt chubby/frodig kjæreste. Tingen er at jeg har ikke noe lyst at hun skal bli ei "fitness dame" etter at hun har blitt sammen med meg.... Jeg tenner på curves <3 Anonymous poster hash: c8929...4b4 Det er vel ingen fasit svar på dette, men jeg mener at hvis du forsikrer dama di om at du liker at hun er chubby, kommer hun nok ikke til å gjøre noe med vekten sin. Jenter som får veltrente kjærester endrer kostholdet sitt sikkert fordi de føler at kjæresten ønsker noen på samme nivå fysisk. Endret 29. oktober 2013 av LionQueen 5
FruHudson Skrevet 29. oktober 2013 #4 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg vil tro at kostholdet ville endret seg noe, kanskje med mindre usunnheter i hverdagen(hvis dette er noe damen hadde som vane), og kanskje at hun hadde vært mer aktiv, blitt med på tur for eksempel. Men, hvis den sunne mannen ikke "pusher" på at damen skal henge med på hans rutiner, tror jeg ikke det hadde skjedd noen drastiske endringer
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #5 Skrevet 29. oktober 2013 Spørs hvor glad hun er i sjokolade...Anonymous poster hash: 022e0...8ad
Kjetil.. Skrevet 29. oktober 2013 #6 Skrevet 29. oktober 2013 Ja ofte. Lettere å leve sunt når det er noen andre som gjør det samme. Likevel avhenger det nok mye av hva du gjør det til, altså om du oppmuntrer hun i den ene eller andre retningen. La henne bestemme over egen kropp uansett 1
Blod Skrevet 29. oktober 2013 #7 Skrevet 29. oktober 2013 Selvfølgelig gjør ikke alle det. Alle er forskjellig. Hvis du hater agurk, begynner du vel ikke å elske agurk bare fordi kjæresten gjør det?
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #8 Skrevet 29. oktober 2013 Det er vel ingen fasit svar på dette, men jeg mener at hvis du forsikrer dama di om at du liker at hun er chubby, kommer hun nok ikke til å gjøre noe med vekten sin. Jenter som får veltrente kjærester endrer kostholdet sitt sikkert fordi de føler at kjæresten ønsker noen på samme nivå fysisk. Hvordan kan jeg best mulig forsikre henne at jeg liker henne slik som hun er? Bare si det rett ut at jeg elsker kroppen hennes mens jeg tar på henne? Anonymous poster hash: 2fd4d...017 1
Gjest Snuppi Skrevet 29. oktober 2013 #9 Skrevet 29. oktober 2013 (endret) Det er ofte slik at dersom partneren spiser mye usunt, ender den andre opp med å spise mer usunt også! Hvor mange er det ikke som har lagt på seg etter at de gikk inn i et forhold?? Endret 29. oktober 2013 av Snuppi
Petra75 Skrevet 29. oktober 2013 #10 Skrevet 29. oktober 2013 Eller man gidder ikke lage flere retter, så man ender opp med å lage det den som er mest nøye vil ha. Så enten blir du chubby eller hun blir mer fit
LionQueen Skrevet 29. oktober 2013 #11 Skrevet 29. oktober 2013 Hvordan kan jeg best mulig forsikre henne at jeg liker henne slik som hun er? Bare si det rett ut at jeg elsker kroppen hennes mens jeg tar på henne? Anonymous poster hash: 2fd4d...017 Ja! Fortell henne hvor mye du elsker formene hennes og at du syntes hun er deilig akkurat som hun er. 1
OppNedPåAlt Skrevet 29. oktober 2013 #12 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg stiller opp det var jo ikke det du spurte om, men jeg stiller opp som kjæreste som ikke blir fitnessdame :D 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #13 Skrevet 29. oktober 2013 Ja! Fortell henne hvor mye du elsker formene hennes og at du syntes hun er deilig akkurat som hun er. Det kan jeg gjøre vet du Anonymous poster hash: 2fd4d...017
Thorn Skrevet 29. oktober 2013 #14 Skrevet 29. oktober 2013 Mja... Jeg hadde nok ikke forsøkt å gå ned i vekt fordi kjæresten min var fit, men hadde jo villet ha muligheten for å f.eks. gå på fjellet, sykle eller gå på telttur med kjæresten min. Og da hadde jeg jo gjerne vært nødt til å trene en del mer enn jeg har gjort til vanlig! Fitnessdame kommer jeg nok aldri til å bli, da, uansett hvor sprek kjæreste jeg måtte få. Til det er jeg altfor glad i mat. Jeg satser på normalt slank, i god hverdagsform Ellers vet jeg hvordan du har det. Forrige fyren jeg var interessert i var ganske overvektig, og jeg syns han var helt herlig. Nå har han gått mye ned i vekt, og jeg syns ikke han er tiltrekkende lenger. Helt ok det, siden jeg ikke er interessert i ham nå, men det føles litt spesielt at vektnedgang skal ha den effekten. Vet ikke hvordan jeg hadde tatt det om det hadde blitt noe mellom oss, faktisk. Håper jeg hadde klart å holde fokuset på at det er sunnere å være normalvektig...
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #15 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg stiller opp det var jo ikke det du spurte om, men jeg stiller opp som kjæreste som ikke blir fitnessdame :D Anonymous poster hash: 2fd4d...017
Gjest chjon Skrevet 30. oktober 2013 #16 Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Jeg er ikke akkurat chubby da jeg er opptatt av trening selv, men jeg tror at jeg uansett ville latt meg påvirke veldig av å ha en kjæreste som er opptatt av trening. Føler meg nesten litt "truet" til å være hans type om du skjønner. Er ikke akkurat tilfeldig at kjæresten min er en sofagris Endret 30. oktober 2013 av chjon
navnet Skrevet 30. oktober 2013 #17 Skrevet 30. oktober 2013 Må bare si at jeg syns du er kjempesøt ts, som bekymrer seg for at noen skal endre seg for deg. Gives me hope Men husk at med rette person er alt mulig!
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #18 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg hadde aldri giddet å bli sammen med en som kun tenker på mitt ytre for sin egen tennings skyld. Det er sløvt, ts. Anonymous poster hash: 6ce7c...624 1
hanne_ Skrevet 30. oktober 2013 #19 Skrevet 30. oktober 2013 I de fleste tilfeller vil jeg tro at hun vil til en viss grad tilpasse seg dine rutiner, særlig mtp kosthold. Jeg har hvertfall sett det ganske mange ganger. Men det betyr jo ikke at hun kommer til å bli en såkallt fitness-dame. Det spørs jo litt på kostholdet ditt også. Jeg bodde sammen med en som var veldig opptatt av å pumpe jern, og han hadde jo et veldig normalt kosthold mtp frokost, lunsj og middag. Det var bare alt han putta i seg i tillegg som var utav det normale. Altså proteinshakes o.l. Så hvis det er caset med deg så vil jeg ikke tro at det vil være et så stort problem. I tilegg kommer det jo veldig an på dama også da. Det er nok viktig at du finner ei som er fornøyd med kroppen sin, og ikke har noe planer om å slanke den. Er jo veldig mange jenter som slanker seg nå til dags. Hvis du er ekstra heldig så finner du ei jente som er naturlig stor. Den sprekeste og sterkeste jenta jeg kjenner har myyye kurver. Skjønner ikke helt at det går an så aktiv som hun er... Lykke til hvertfall! Håper du finner deg ei bra dame
I Grosny Skrevet 30. oktober 2013 #20 Skrevet 30. oktober 2013 Hvis ei jente som er litt chubby blir sammen med en som trener endel og som har litt rutine på kostholdet - kommer jenta til å begynne å spise likt som han? Eller kommer hun til å fortsette å spise slik hun gjorde før hun traff han? Jeg spør om dette fordi jeg trener endel og har noen etablterte rutiner på kostholdet, og jeg ønsker å få meg en litt chubby/frodig kjæreste. Tingen er at jeg har ikke noe lyst at hun skal bli ei "fitness dame" etter at hun har blitt sammen med meg.... Jeg tenner på curves <3 Anonymous poster hash: c8929...4b4 Hvis dere spiser sammen, det samme og like store porsjoner, og du trener mer enn hun, så vil hun legge på seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå