AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 Jobbet uten kontrakt i en kort periode. Arbeidsgiver er ikke interessert i å ansette meg og jeg har heller ikke fått noe tilbakemelding på meldinger jeg har sendt. Nå vet jeg ikke om han kommer til å betale lønnen, men hvis han ikke gjør det hvem klager jeg til? Jeg har bevis på at jeg jobbet for han i en uke - har fått arbeidslisten for de ukene jeg jobbet tilsendt på eposten min samtidig som andre ansatt har sett meg jobbe der. Tenkte å dukke opp på jobben og konfrontere han, men nå vet jeg ikke når han jobber også er jeg heller ikke flink på konfrontasjoner... Anonymous poster hash: c8b4a...ac7
Hecubaa Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 Har ikke din sjef en overordnet igjen? I såfall er vel det rette distans
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #3 Skrevet 29. oktober 2013 Har ikke din sjef en overordnet igjen? I såfall er vel det rette distans Ja, det er sant. Hvordan går jeg fram for å finne ut hvem vedkommende er? Anonymous poster hash: c8b4a...ac7
Hecubaa Skrevet 29. oktober 2013 #4 Skrevet 29. oktober 2013 Det er vanskelig å si når jeg ikke aner hvordan bedrift du har jobbet i men mange har et slags intranett hvor sånt står oppgitt - eller så går det kanskje an å bruke internett for det det er verdt
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #5 Skrevet 29. oktober 2013 Om du er fagorganisert kan du ta kontakt med fagforeningen din så hjelper de deg. Anonymous poster hash: 81bb9...75c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå