AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg kjøpte en jakke på BikBok for to uker siden og i helgen begynte det å regne mens jeg var ute så den ble en smule våt og den begynte dermed å STINKE olje! Jeg møtte mamma som lurte på om jeg hadde mekket motor.. Jeg har sjekket alle lapper og det står ingenting om at den absolutt ikke må brukes i regn, og etter tre dager lukter den fortsatt så forferdelig at jeg må ha den i en bod utendørs fordi det smitter over på de andre klærne på stativet i gangen :/ Er dette noe jeg kan reklamere på tror dere? Jeg vil jo ikke bruke en jakke som stinker, og den kostet 800 kroner så dette er i grunn ganske bittert.. Anonymous poster hash: 15c3e...a14
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 Du kan det i den butikken som jeg jobber i: En helt vanlig kjedebutikk. Anonymous poster hash: d7818...f6c 1
Gjest navnelapp Skrevet 29. oktober 2013 #3 Skrevet 29. oktober 2013 Gå tilbake i butikken og lever den inn. Så lenge den ikkje har oljeflekkar som du har sølt på så er det jo ikkje din feil at den stinkar. 4
Hecubaa Skrevet 29. oktober 2013 #4 Skrevet 29. oktober 2013 (endret) . Endret 29. oktober 2013 av Hecubaa
Pene sko... Skrevet 30. oktober 2013 #5 Skrevet 30. oktober 2013 Ta den med til butikken og forklar på en redelig måte hva som er problemet. 3
Wonders Skrevet 30. oktober 2013 #6 Skrevet 30. oktober 2013 jeg har kjøp ett par støvletter som lukter skikkelig kjeller. Orker ikke lukten av de for lenge. Kjøpte dem i utlandet og kan ikke levere dem tilbake. Kanskje jeg kan ta de i en pose og i fryseren. Dreper det lukten? 1
Pene sko... Skrevet 30. oktober 2013 #7 Skrevet 30. oktober 2013 jeg har kjøp ett par støvletter som lukter skikkelig kjeller. Orker ikke lukten av de for lenge. Kjøpte dem i utlandet og kan ikke levere dem tilbake. Kanskje jeg kan ta de i en pose og i fryseren. Dreper det lukten? Fryseren dreper lukten i en kort periode. Det går ikke en dag engang før lukten kommer tilbake. Prøvde dette selv med noen illeluktende joggesko for å teste praksisen. 2
Wonders Skrevet 30. oktober 2013 #8 Skrevet 30. oktober 2013 Fryseren dreper lukten i en kort periode. Det går ikke en dag engang før lukten kommer tilbake. Prøvde dette selv med noen illeluktende joggesko for å teste praksisen. søren òg. De er jo så flotte. 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #9 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg jobber i butikk, og har aldri vært borti noe sånt. Men antagligvis hadde vi tatt den inn igjen. Ville pøvd hvis jeg var deg. Det skader jo ikke! Hvis du ikke får reklamert på den så finnes det jo mange triks du kan prøve for å få ut lukta. Lykke til Anonymous poster hash: 1efed...a08
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #10 Skrevet 30. oktober 2013 På butikker har du ikke rett til å levere tilbake produkter, men dette er jo snakk om en feil på jakka, en reklamasjonssak. Anonymous poster hash: b387f...752 1
Gjest navnelapp Skrevet 30. oktober 2013 #11 Skrevet 30. oktober 2013 jeg har kjøp ett par støvletter som lukter skikkelig kjeller. Orker ikke lukten av de for lenge. Kjøpte dem i utlandet og kan ikke levere dem tilbake. Kanskje jeg kan ta de i en pose og i fryseren. Dreper det lukten? Prøv å spraye dei med eddikvatn inni, sett dei oppned på eit varmt badegolv eller liknande, og la dei tørke. Dei bør stå tredd nedpå noko slik at det blir sirkulasjon. Bruk evnt. støveltørkar viss du har tilgang til det. Den lukta skuldast mugg. Viss den ikkje blir borte med eddikspraying kan du kjøpe atamon på flaske, og blande 1 ts atamon med 1/2 l vatn og spraye med det. tørk på same måte. 2
Wonders Skrevet 30. oktober 2013 #12 Skrevet 30. oktober 2013 Prøv å spraye dei med eddikvatn inni, sett dei oppned på eit varmt badegolv eller liknande, og la dei tørke. Dei bør stå tredd nedpå noko slik at det blir sirkulasjon. Bruk evnt. støveltørkar viss du har tilgang til det. Den lukta skuldast mugg. Viss den ikkje blir borte med eddikspraying kan du kjøpe atamon på flaske, og blande 1 ts atamon med 1/2 l vatn og spraye med det. tørk på same måte. Takk. Drar på oppvaskshansker å stuper inni kjøkkenskapet. 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #13 Skrevet 31. oktober 2013 Ja, jeg mener du kan reklamere, TS. Anonymous poster hash: 221cb...ac8 1
Jentejente24 Skrevet 31. oktober 2013 #14 Skrevet 31. oktober 2013 bare for å advare oss andre: hvilken jakke var det?
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #15 Skrevet 31. oktober 2013 Takk. Drar på oppvaskshansker å stuper inni kjøkkenskapet. Eller legg litt kaffe i dem. Anonymous poster hash: 782f6...d65 1
Wonders Skrevet 31. oktober 2013 #16 Skrevet 31. oktober 2013 Eller legg litt kaffe i dem.Anonymous poster hash: 782f6...d65 kaffebønner mener du? Vi har bare nespresso 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå