Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor liker dere jenter som ser ut som gutter egentlig? Altså, jeg mener; når dere tenner på JENTER, så blir det for dumt for meg at dere blir sammen med jenter som ser ut som en gutt. Da kan dere vel like så greit bli sammen med en gutt da? Jeg ser bare ikke helt greia her!?

Anonymous poster hash: 72a42...72c
  • Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet åpenbart veldig lite om lesbiske.

• Liker 16
Skrevet (endret)

Utseendet er det eneste som skiller jenter og gutter i din verden altså?

Ei jente som ser ut som en gutt er fortsatt ei jente.

Vent - mener du faktisk at alle lesbiske liker jenter som ser ut som gutter? :murvegg:

Endret av Cathrine88
  • Liker 15
Skrevet

Det er det samme som å si "hvorfor liker noen jenter menn med langt hår?? Da kunne de jo like greit likt en jente!"

Nei.

Anonymous poster hash: 76b2f...8d1
  • Liker 18
Skrevet

Uansett, jeg synes det er veldig rart at hardcore lesbiske tenner på jenter som kan bli tatt for å være gutt. Og ja, jeg vet veldig lite om lesbiske. Da hadde jeg vel ikke spurt om et så "teit" spørsmål.

• Liker 2
Skrevet

unnskyld, men du er seriøst dum.

• Liker 4
Skrevet

Personlig synes det er noe spennende og interessant med lesbiske gutte-jenter. De oppfører seg på en måte som man ikke forventer at jenter skal oppføre seg på - samtidig som de kler seg annerledes. Det synes jeg er spennende og sexy. De prøver ikke å være gutter, kun fordi de kler seg som man forventer at en gutt skal kle seg.

;)

Anonymous poster hash: c5763...0f6
  • Liker 1
Skrevet

Utseendet er det eneste som skiller jenter og gutter i din verden altså?

Ei jente som ser ut som en gutt er fortsatt ei jente.

Nei...

Skrevet

Vi fikk ikke nok kjærlighet fra faren vår når vi vokste opp, derfor skremmer tanken på en penis vannet av oss og vi flykter derfor til kvinners trygge favn for komfort. Men vi er jo alle heterofile, innerst inne, det er jo slik Gud skapte mennesket - og derfor får vi utløp for vår underliggende heteroseksualisme ved å knulle jenter som ser ut som gutter.

Akkurat sånn er det. :blomst:

Anonymous poster hash: 23382...38c
  • Liker 12
Skrevet

Herregud, her spør jeg om et ærlig spørsmål så kommer dere med sarkastiske og svar som "du er dum". Ja, vet dere hva, da har jeg lært litt om lesbiske idag også! Dere er tydeligvis jævlig hårsåre!

• Liker 10
Skrevet

Herregud, her spør jeg om et ærlig spørsmål så kommer dere med sarkastiske og svar som "du er dum". Ja, vet dere hva, da har jeg lært litt om lesbiske idag også! Dere er tydeligvis jævlig hårsåre!

jeg er ikke lesbisk...

• Liker 3
Skrevet

Nei...

Faller penisen din av hvis du sminker deg?

Ja, vi representerer alle lesbiske. Spesielt de av oss som er heterofile, bifile eller menn.

• Liker 12
Skrevet

Men du er en idiot. Svar ordentlig eller la vær.

Anonymous poster hash: d0dbd...21a

• Liker 1
Skrevet

Du er dum og snever om du tror alle lesbiske tenner på jenter som ser ut som gutter, og at du for alvor ikke ser at det en viss forskjell på ei butchy dame og en gutt/mann.

Der.

Skrevet

Jeg lurer faktisk på det samme. Mener å ha lest et sted at det er fra når de er prebubertale og de tenker at de må konkurrere med gutta om jentene før de skjønner at de jentene som liker de tilbake ville likt de uansett, eller noe sånt.

Men jeg lurer som sagt på det samme. "Normalt" feminine lesber er nok det vanlige ja, men det er jo ikke uten grunn at feks. uttrykket "traktorlesbe" finnes. Det er jo en del man ser er lesbiske på lang vei, og da ofte for at de ser veldig butch/mandige/guttete ut.

Anonymous poster hash: 86f2a...6ea
  • Liker 7
Skrevet

Du er dum og snever om du tror alle lesbiske tenner på jenter som ser ut som gutter, og at du for alvor ikke ser at det en viss forskjell på ei butchy dame og en gutt/mann.

Der.

Sa jeg alle lesbiske? :) Nei. Jeg som er heterofil ser bare ikke helt sammenhengen. Når man ikke kan se om en gutt faktisk er ei jente, og man da blir ivrig på personen vil jeg ikke si at dere er mye lesbiske.

• Liker 4
Skrevet

Bortsett fra kvinner som har tatt et kjønnsskifte for å få grovere stemme, muskler, fjernet puppa og fått økt hårvekst på kroppen har jeg aldri sett en dame som jeg syns ligna på en mann?

Skrevet

Sa jeg alle lesbiske? :) Nei. Jeg som er heterofil ser bare ikke helt sammenhengen. Når man ikke kan se om en gutt faktisk er ei jente, og man da blir ivrig på personen vil jeg ikke si at dere er mye lesbiske.

Hvor ofte skjer det at man verken merker det på utseende, bevegelser, stemme eller annet?

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner flere feminine lesber enn butche. Synes spørsmålet ditt blir litt som å spørre om hvorfor noen jenter tenner på feminine gutter. Folk er forskjellige og tiltrekkes av forskjellige ting. Tror kanskje at det er veldig mange lesbiske og homofile som man ikke kan se det på, men så ser man så utrolig godt de jentene som er butche og maskuline og de gutta som er superfeminine sånn at det er lett å tenke at det er det som er normen.

• Liker 6
Skrevet

Bortsett fra kvinner som har tatt et kjønnsskifte for å få grovere stemme, muskler, fjernet puppa og fått økt hårvekst på kroppen har jeg aldri sett en dame som jeg syns ligna på en mann?

Jeg hadde ei på jobben som alle trodde var gutt. Hun var innom jobben for å levere et brev, og da ringte hun som var på jobb til meg og sa "Petter var innom med et brev", for hun hadde ikke sett jenta før og hun trodde hun lesbiske guttejenta var en av våre ansatte... hun hadde aldri sett jenta før, så det sier sitt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...