Gå til innhold

Har du fått noen stygge/ufine kommentarer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du fått noen stygge, uheldige eller ufine kommentarer fra andre personer som du har blitt såret eller nedtrykket av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, og jeg har selv gjort det mot andre. Dessverre :(

Skrevet

Har du fått noen stygge, uheldige eller ufine kommentarer fra andre personer som du har blitt såret eller nedtrykket av?

Ja massevis. Har nok slengt ut en del også. Hva med deg da Reza08? Fortell noen av dine historier

Anonymous poster hash: e8cb5...3a0

Skrevet

Sånn totalt hele livet eller etter at jeg ble voksen?

Jeg ble mobba som faen når jeg var barn, og når jeg var tenåring så mobbet jeg mobberne mine tilbake. Veldig uheldig sirkel det der.

Men nå etter at jeg ble voksen så har jeg fått ekstremt god selvtillit, så jeg tar meg sjeldent nær av ting, om folk er ufine så gidder jeg bare ikke bruke mer tid på de, enkelt å greit.

Nei vent, jeg var på et kurs en gang der vi gjennomgikk 7-8 ekstremt grundige personlighetstester, å scora ganske ekstremt på de. Da fikk jeg beskjed om å tone ned personligheten min, å den svei mye altså! Hvordan toner man ned personligheten sin, uten å ta det personlig?

• Liker 1
Skrevet

Ja, ene gangen var 9/6 kl 12:55, andre gangen var 14/10 kl 18:15. Noen frekke søplefolk her på kg og jeg glemmer det ALDRI. Håper de får herpes.

Anonymous poster hash: 40c42...823
  • Liker 2
Skrevet

Sånn totalt hele livet eller etter at jeg ble voksen?

Jeg ble mobba som faen når jeg var barn, og når jeg var tenåring så mobbet jeg mobberne mine tilbake. Veldig uheldig sirkel det der.

Men nå etter at jeg ble voksen så har jeg fått ekstremt god selvtillit, så jeg tar meg sjeldent nær av ting, om folk er ufine så gidder jeg bare ikke bruke mer tid på de, enkelt å greit.

Nei vent, jeg var på et kurs en gang der vi gjennomgikk 7-8 ekstremt grundige personlighetstester, å scora ganske ekstremt på de. Da fikk jeg beskjed om å tone ned personligheten min, å den svei mye altså! Hvordan toner man ned personligheten sin, uten å ta det personlig?

Mente uansett på hvilket tidspunkt i livet.

Skrevet

han sa at jeg lignet på broren min, og jeg er en jente. skjedde for noen uker siden.

Anonymous poster hash: 88bb0...cf8
Skrevet (endret)

.

Endret av Magnifique
  • Liker 1
Skrevet

Ja, ene gangen var 9/6 kl 12:55, andre gangen var 14/10 kl 18:15. Noen frekke søplefolk her på kg og jeg glemmer det ALDRI. Håper de får herpes.

Anonymous poster hash: 40c42...823

Have a snickers, you turn in to a diva when you are hungry ;-)

• Liker 2
Skrevet

Ja, men som regel er det hva jeg gjør selv som sårer meg mest. Feil jeg gjør, ting jeg ikke burde sagt eller ting jeg burde gjort som jeg ikke fikk gjort.

Tror jeg tar meg mer nær av meg selv enn av andre ;)

Gjest Elseby13
Skrevet

En nabo sa: for en ekkel nigger-unge du har. Om babyen min. Må nevne at hun var kjent narkoman og sikkert også ruset på det tidspunktet. Men jeg ble lei meg.

Skrevet

Ja tror det. Sikkert ikke alt med vilje heller.Tror alle har opplevd dette. Det er den harde delen av livet. Men du velger om du vil ta til deg ting. Opplever ofte at de som sier frekke ting er litt miserable folk ellers eller sliter litt. Derfor blir jeg ikke alltid sint, men syns litt synd på de fordi de har det vanskelig med seg selv og må ta det ut over andre.

Skrevet

Jeg har fått kommentarer jeg aldri kommer til å glemme, selv om jeg gjerne ønsker det. Håper ikke jeg har gitt noen..

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Ja, det var en gang i syden når to norske jenter gikk bak meg. De hadde åpenbart ikke reist mye selv, og snakket tydelig om meg og klærne mine (de var sportslige, og i beige/hvite farger). Husker ikke ordrett, men poenget deres var at jeg var jo voldsomt til soss/berte da. Fikk litt klump i halsen, siden det er jeg absolutt ikke. Jeg er bare nøye på at klesplaggene matcher. Hadde jeg hatt guts nok hadde jeg snudd meg og forklart dem at de må passe seg for hva de faktisk sier ute på gata, siden folk forstår mer enn de tror.

Skrevet

Jeg måtte tenke meg om skikkelig godt nå, men kan faktisk aldri huske at noen har sagt noe stygt om/til meg. Jeg har heller aldri sagt noe stygt om/til noen andre heller. Bortsett fra faren min da. Han har sagt utrolig mye stygt til meg, og jeg svarte stygt tilbake da jeg var tenåring.

Noen frekkaser som kommenterer litt surt av og til har jeg jo opplevd, men jeg føler at det er med litt glimt i øyet, så jeg svarer tilbake litt kjapt og frekt, også får jeg bare et smil tilbake.

Skrevet

Jeg husker spesielt ei dame i familien som ser meg en gang i året. Hun fortalte meg at hun så seg selv i meg og fortsatte "Jeg var også en herskesyk kvinne da jeg var ung, jeg kommanterte alle til å gjøre alt for meg, fikk alt jeg pekte på". Den kommentaren kom etter at jeg hadde spurt om en annen i familien kunne hente et glass vann til meg, for jeg hadde så vondt i hodet. Ellers er det jeg i familien som pleier å lage mat til dem og hente ting til dem :fnise: Der og da ble jeg så skuffet og såret over kommentaren at jeg ikke sa noe.

Skrevet

Ja. Mobbet gjennom hele barneskolen. Deretter hele videregående. Ellers har jeg fått en del stygge kommentarer som jeg ikke tar person via min tidligere jobb som kundeansvarlig.

Har fått noen merkelige tilfeldige kommentarer om at jeg er stygg osv.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

min hersje-syke sjef fra en butikk;

"Åj, så fine sko. Er ikke de tre år gamle?" så gikk hun sin vei.

Jeg øynet et kompliment, men rakk ikke å smile lenge før hun kom med noe slemt.

Hadde jeg ikke hatt manerer ville jeg kastet den etter henne og sagt;

"Siden du syntes de var fine tenkte jeg du ville se litt nærmere på dem"

Veeeldig passiv agressivt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...