Gjest Ciegus Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 Det er på tide at jeg kjøper meg ny blush/rouge. Helst fra nett, og helst under 200NOK. Noen dere anbefaler? Jeg har brukt NARS Orgasm ganske lenge og er fornøyd med den, men prøver gjerne noe nytt. Ikke noe mineralgreier, får ofte allergisk reaksjon på det. Og hva slags farge anbefaler dere? Jeg har virkelig ikke snøring på sånt! Jeg kler Orgasm ganske bra, tror jeg. Jeg har veldig lys, blek hud med fregner, men tror jeg har en varm undertone, og har brune øyne og rødbrunt hår. Eventuelt noen farger som generelt passer alle? Har jo hørt at fersken passer alle, men jeg aner jo ikke hvilken farge fersken er...
Athene Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 (endret) Klikket meg inn for å skrive NARS orgasm.... Men et godt alternativ er chanel sine, disse er veldig pene på og det er lett å få et jevnt resultat. Fargen må du jo se mot egen hudtype. Av litt rimeligere merker liker jeg faktisk blush fra make up store, de har mange nyanser å velge i. Bobbi brown er en annen favoritt, men her synes jeg lett det blir for mye farge så jeg bruker denne mest på solbrun hud Endret 29. oktober 2013 av Athene
Nerine_ Skrevet 29. oktober 2013 #3 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg har blush fra Inglot, MAC og TheBalm, veldig fornøyd med alle sammen.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #4 Skrevet 30. oktober 2013 Bourjois! rimelig en bra merke, husker vendela kirsebom anbefalte det, så jeg kjøpte. Husker ikke fargen men litt gylden, veldig bra Anonymous poster hash: 3cfad...ba6
MarianneHaa Skrevet 30. oktober 2013 #5 Skrevet 30. oktober 2013 MAC - Melba. Vil påstå den kler de fleste!
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #6 Skrevet 30. oktober 2013 Bourjois! Skulle kjøpe foundation derfra da jeg var i London i sommer, etter anbefaling. Boots hadde 3 for 2, så da ble det rouge også + en gave. Elsker den! http://echemist.co.uk/p-bourjois-little-round-pot-blush Anonymous poster hash: 19991...76c
Gjest BabyBlue Skrevet 30. oktober 2013 #7 Skrevet 30. oktober 2013 Bourjois eier Chanel sin kosmetikklinje. De der round pot blushene er kort og godt Chanel i billig forpakning.
Gjest Ciegus Skrevet 31. oktober 2013 #8 Skrevet 31. oktober 2013 Takk for tips! Får man tak i buorjois i butikk i Norge? Har bestilt meg en annen farge fra Nars nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå