mirama Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg har kjøpt kreatin i pulverform, og det står at jeg skal blande så og så mye vann med 5 gram pulver. Jeg har ikke vekt. Hvor mange t-skeier tilsvarer 5 gram?
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 Følger det ikke med en sånn måleskje? Rist boksen litt så dukker den kanskje opp. Tror 5 gram er ca 1 teskje. Anonymous poster hash: 81190...070
mirama Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2013 Følger det med? Hehe. Da er den godt gjemt, skal sjekke. Takk!
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #4 Skrevet 29. oktober 2013 Tre strøkne spiseskjeer, ca. Anonymous poster hash: e3c7d...aac
Supraspinatus Skrevet 29. oktober 2013 #5 Skrevet 29. oktober 2013 Tre strøkne spiseskjeer, ca. Anonymous poster hash: e3c7d...aac Festlig. 1 raus teskje er ca 5g. Et tips er å veie seg før en begynner å bruke kreatin, og så veie seg etter ca 2 uker. Om du responderer på økt inntak vil du ha gått opp i vekt. Litt avhengig av hvor mye muskler du har, men alt i fra 1-5 kg. Det skyldes at økt mengde kreatin i musklene binder vann i tillegg.
mirama Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter #6 Skrevet 29. oktober 2013 Festlig. 1 raus teskje er ca 5g. Et tips er å veie seg før en begynner å bruke kreatin, og så veie seg etter ca 2 uker. Om du responderer på økt inntak vil du ha gått opp i vekt. Litt avhengig av hvor mye muskler du har, men alt i fra 1-5 kg. Det skyldes at økt mengde kreatin i musklene binder vann i tillegg. Takk for tips! Skjønte ikke helt - vil jeg få mer vann i kroppen eller i musklene?
Supraspinatus Skrevet 29. oktober 2013 #7 Skrevet 29. oktober 2013 Takk for tips! Skjønte ikke helt - vil jeg få mer vann i kroppen eller i musklene? Det ene utelukker jo ikke det andre... Du vil få mer vann i kroppen - i musklene. Om du ikke går opp i vekt er det sannsynlig at du ikke responderer på kreatin. Ca 1 av 5 gjør ikke det.
mirama Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter #8 Skrevet 29. oktober 2013 Det ene utelukker jo ikke det andre... Du vil få mer vann i kroppen - i musklene. Om du ikke går opp i vekt er det sannsynlig at du ikke responderer på kreatin. Ca 1 av 5 gjør ikke det. Med kroppen mente jeg generelt over alt, spesielt i fingrene/leggene. Får håpe jeg går opp i vekt da
mirama Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter #9 Skrevet 29. oktober 2013 Det ene utelukker jo ikke det andre... Du vil få mer vann i kroppen - i musklene. Om du ikke går opp i vekt er det sannsynlig at du ikke responderer på kreatin. Ca 1 av 5 gjør ikke det. Bare et lite spm til. Bør jeg være bekymret for økt testosteron i kroppen?
Supraspinatus Skrevet 29. oktober 2013 #10 Skrevet 29. oktober 2013 Bare et lite spm til. Bør jeg være bekymret for økt testosteron i kroppen? Kreatin har en ergogen effekt, men den er ikke via hormoner. Kreatin øker bare tilgangen til ATP i muskelen under (kortvarig) anaerobt arbeid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå