Gjest gjesta Skrevet 4. mai 2004 #1 Skrevet 4. mai 2004 Vi sitter på skolen og diskuterer shampoer nå, og nå lurer vi på navnet på en shampo som var da jeg gikk på barneskolen på 90-tallet. Flaska hadde gulltopp og det var bilde av en fugl på den. Fargen var gul/beige/gull, og flaska var gjennomsiktig. Sett forfra var flaska rund og sett fra siden var den flat. Er det noen som husker navnet på denne shampoen?
Gjest Pterodactylkake Skrevet 4. mai 2004 #3 Skrevet 4. mai 2004 Ja, den husker jeg også! Respons var det.
Gjest Myumi Skrevet 4. mai 2004 #5 Skrevet 4. mai 2004 Respons fantes bare som shampoo, kan ikke huske at det fantes verken balsam, hårkur eller styling i samme serie.
Gjest Ethereal Skrevet 4. mai 2004 #6 Skrevet 4. mai 2004 Husker at den luktet ekkelt søtt, nesten som honning.
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2004 #7 Skrevet 4. mai 2004 husker jeg brukte ORGANICS shampo og balsam og håret mitt luktet fantastisk!! Og var skinnende blankt og pent.. Hårstukturen min har desverre forandret seg siden ungdomsskolen...
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2004 #8 Skrevet 4. mai 2004 Sikker på at det ikke var Naturelle? Den fantes med honning ihvertfall. Organics har jeg sett på Europris nylig.. de har gjerne gamle ting av en eller annen grunn.
Gjest Starya Skrevet 4. mai 2004 #9 Skrevet 4. mai 2004 Respons var min favorittshampo. Jeg har sett den som balsam også.
:-) anna Skrevet 4. mai 2004 #10 Skrevet 4. mai 2004 Nå føler jeg meg gammel... Glemmer aldri lukten av Jane Helen-shampo.... - Den var vel igrunn så sterk at det sikkert lukter litt av håret mitt enda 15 år etter. Men slik lukta ungdomstida mi.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 5. mai 2004 #11 Skrevet 5. mai 2004 Respons ja... *mimre* Fantes både som shampo og balsam, for tørt og fett hår Lukta noe sinnsykt.
Grooo Skrevet 5. mai 2004 #12 Skrevet 5. mai 2004 Har de ikke Respons ennå da, i Sverige??? Er i alle fall ikke så alt for lenge siden de hadde det, tror jeg... Hmm... *tenke*
Suzy Skrevet 5. mai 2004 #13 Skrevet 5. mai 2004 Har de ikke Respons ennå da, i Sverige??? Er i alle fall ikke så alt for lenge siden de hadde det, tror jeg... Hmm... *tenke* Jo da!
Gjest Starya Skrevet 5. mai 2004 #14 Skrevet 5. mai 2004 Det er faktisk ikke så lenge siden jeg så balsamen, på en liten butikk. Da hadde de ikke shampoen. Tror jeg må ta meg en tur dit igjen..
Gjest gjesta Skrevet 5. mai 2004 #15 Skrevet 5. mai 2004 Jeg tror faktisk bestemor har et eksemplar av shampoen nede på vaskerommet i dusjen. Det må jeg skjekke neste gang jeg er på besøk.
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2004 #16 Skrevet 5. mai 2004 Ååå, husker dere Timotei shampoen? Den var rå! Jeg brukte også Jane Helen og Date For de som vil mimre: http://www.nrk.no/programmer/radioarkiv/gu...ch/1796823.html
Gjest Cuddly Skrevet 5. mai 2004 #17 Skrevet 5. mai 2004 Jeg er så ung at min ungdomstid luktet bare bittelitt Date, men desto mer Exclamation :-) Og Finesse shampo...
Gjest glamourgirl Skrevet 5. mai 2004 #18 Skrevet 5. mai 2004 Respons hadde bare Shampoo, visstnok fordi den var en kur i seg selv?!?! Husker dere Jane Helen da, og Timotei? Jane Helen som lukta nyvaska hår, selv om du bare vaska det annenhver uke
Octavia Skrevet 5. mai 2004 #20 Skrevet 5. mai 2004 Jeg husker en shampoo som gjorde at håret luktet intenst av eple. Populær i jente-gjengen en periode! Men, hva het den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå