Gå til innhold

Hvordan be noen med ut på date uten at de merker at du er interessert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er veldig interessert i en fyr som jeg ser veldig ofte. Jeg vil bli enda mer kjent med ham, og jeg har lyst å få snakke mer med ham på tomannshånd. Jeg vil få han med ut for å ta en øl eller fem. Fins det en måte å be han med ut på en øl uten at han tror at jeg gjør det fordi jeg er interessert? Tanken på å bli avvist er for skummel, og jeg vil på en måte få han med på noe på en diskret måte, uten å spørre direkte. Er det umulig å få til? Fins det en måte å be noen med ut uten at de egentlig forstår at de er invitert med på date?

Anonymous poster hash: a6328...b8f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg er veldig interessert i en fyr som jeg ser veldig ofte. Jeg vil bli enda mer kjent med ham, og jeg har lyst å få snakke mer med ham på tomannshånd. Jeg vil få han med ut for å ta en øl eller fem. Fins det en måte å be han med ut på en øl uten at han tror at jeg gjør det fordi jeg er interessert? Tanken på å bli avvist er for skummel, og jeg vil på en måte få han med på noe på en diskret måte, uten å spørre direkte. Er det umulig å få til? Fins det en måte å be noen med ut uten at de egentlig forstår at de er invitert med på date?

Da er vi to!

Hvis du inviterer med flere, lager en liten tilstelning og inviterer ham med, så viser du ikke interesse.

Skrevet (endret)

Da er vi to!

Hvis du inviterer med flere, lager en liten tilstelning og inviterer ham med, så viser du ikke interesse.

Da er vi to!

Jeg vil ikke ha andre med. Jeg vil ha ham på tomannshånd. :grine: Er så lei av at det alltid er mange andre folk tilstede hver gang vi sees. Huff..ikke lett..

Endret av Serpica
Skrevet

Himmel og hav... Er det virkelig så farlig å få et nei dersom han ikke er interessert?

Ta mot til deg og be ham ut på en date, selv om du skulle få et nei vil du føle det som en seier etterpå at du turte å prøve!!

• Liker 2
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Finn en felles interesse, da kan dere gå sammen, alene, som venner.

Skrevet

Hei.

Hvordan vil det hjelpe hvis du er interessert i ham? Da fremstiller du deg selv som om du ikke er interessert i annet enn vennskap med ham.

Anonymous poster hash: d09eb...750

• Liker 1
Skrevet

Hei.

"Tenkte kanskje å stikke ut og ta meg en øl eller to i dag. Du kan sikkert få bli med, hvis du absolutt må."

• Liker 1
Skrevet

Kvinnfolk altså. Du kan jo snu problemstillingen, hvorfor skulle han gidde å bruke tid på deg, når du gir inntrykk av å ikke være interessert? Du må satse litt for å få noe, beklager.

Anonymous poster hash: 47a07...0da
  • Liker 5
Skrevet

Man må nok bare ta sjansen og være åpen om at man er interessert. Hvis man vil ha noe, må man gå etter det med selvtillit, ikke være så sjenert og usikker og sikre seg selv mot skuffelse. Lykke til. :)

• Liker 3
Skrevet (endret)

Man må nok bare ta sjansen og være åpen om at man er interessert. Hvis man vil ha noe, må man gå etter det med selvtillit, ikke være så sjenert og usikker og sikre seg selv mot skuffelse. Lykke til. :)

Synes man skal ta sjansen selv om man er sjenert eller usikker også jeg. Man fremstår kanskje ikke som den mest attraktive, men det viser jo en del mot, og viljestyrke.

Endret av .-L-.
Gjest Lincoln
Skrevet

Kan noen forklare kvinnfolklogikken i at man ikke vil virke interessert i noen man er interessert i?

• Liker 3
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Kan noen forklare kvinnfolklogikken i at man ikke vil virke interessert i noen man er interessert i?

Jeg tror det er fordr folk har forskjellige level. Og man blir bare interressert i folk av ca. samme eller høyere level. Så dersom hun viser interresse ovenfor ham betyr det at hun i beste fall er i moderat høyere level enn han. og hvis har avviser henne betyr det at hun har vesentlig lavere level enn ham. Og hvilken level man har brukes til mye rart, som for eksempel å bestemme sosial verdi, som igjen brukes til å moderere levelet sitt (multiplikator).

Skrevet

for det første, lol. Ikke vær så jævla pysete. Avvisning er en del av gamet.

for det andre, og som et seriøst tips, si til han at du kommer til å være en eller annen plass på et eller annet tidspunkt og si at han burde bli med. da virker det som at du uansett skal gjøre denne tingen og risiko for avvisning er null.

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

"Tenkte kanskje å stikke ut og ta meg en øl eller to i dag. Du kan sikkert få bli med, hvis du absolutt må."

Denne kunne jeg ha tatt. Eller; "Jeg har ingen å drikke øl med på freddan. Jeg har veldig lyst på øl. Har du lyst på øl?"

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Jeg hadde vel egentlig regnet med at han forsto at jeg likte ham uansett hva jeg hadde foreslått.

Gjest Whitestripes
Skrevet

Hvorfor skal han ikke skjønne at du er interessert? Trodde hele poenget var å bli bedre kjent, ergo er det temmelig åpenbart at du er interessert, og det er da bra. Denne logikken skjønte jeg ikke, og jeg er også av kvinnekjønn.

Skrevet

Av og til kan man ødelegge mye ved å vise interesse. Lage klein stemning i kollektivet f.eks.

Skrevet

Hei.

Er det ikke bedre å få avvisningen unnagjort så fort som mulig? Kan være han er interessert også. Uansett så får du svar om du spør. Gå rundt grøten gir ikke svar på noentingsomhelst.

Skrevet

Synes man skal ta sjansen selv om man er sjenert eller usikker også jeg. Man fremstår kanskje ikke som den mest attraktive, men det viser jo en del mot, og viljestyrke.

Jada. Kan heller omformulere det til at man bør trosse sjenanse og usikkerhet, da. The realisation that some things are more important than fear og alt det der. Den som intet våger, intet vinner er faktisk en svært god leveregel.

• Liker 1
Skrevet

Jada. Kan heller omformulere det til at man bør trosse sjenanse og usikkerhet, da. The realisation that some things are more important than fear og alt det der. Den som intet våger, intet vinner er faktisk en svært god leveregel.

Har du lest noe om det? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...