newenergy Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 Noen andre her inne som følger med på Shaytards på YouTube?
cellar Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg gjorde det litt før, før jeg glemte det helt, fant det tilfeldigvis igjen og fikk sjokk over hvor forandra Shay var (mistet "et par" kilo). Hadde helt sikkert fulgt med om de hadde postet videoer litt sjeldnere, typ en gang i uken. Har ikke tid til å følge med når de poster så ofte og så lange videoer som de gjør.
newenergy Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg gjorde det litt før, før jeg glemte det helt, fant det tilfeldigvis igjen og fikk sjokk over hvor forandra Shay var (mistet "et par" kilo). Hadde helt sikkert fulgt med om de hadde postet videoer litt sjeldnere, typ en gang i uken. Har ikke tid til å følge med når de poster så ofte og så lange videoer som de gjør. Fra og med mars 2014 skal de begynne å legge ut 1 film i uken, og bare denne! De har akkurat fått en ny sønn, så nå er det veldig koselig å se på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå