AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 Hei Har noen av dere vært innom LMC? Så at de hadde en del olabukser, jakker og gensere. Skinnjakkene var ganske stilige og jeg kunne se at kvaliteten var tipp topp. Har kjøpt en skinnbukse der nå, den er god å myk. Litt trang kansje. Nettsiden: http://www.lmc.as/ Anonymous poster hash: e0a44...ec6
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 Ville ALDRI handlet der. Anonymous poster hash: 9dcd8...9e0 6
handballspiller Skrevet 30. oktober 2013 #3 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg har vært innom der, men tror faktisk ikke jeg har handlet noen ting.. Har sett de har en del fine ting der da! Aner ingenting om kvalitet eller noe..
Gjest Guilty Skrevet 30. oktober 2013 #4 Skrevet 30. oktober 2013 Eneste jeg har erfaring av fra LMC er når en eks kjøpte en skinnfrakk(*host*, det var en annen tid) som flasset veldig! Hehe. Ble svarte prikker over alt.. Men jeg vet ikke om det bare var den som var sånn eller om kvaliteten har endret seg.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #5 Skrevet 30. oktober 2013 For å si det sånn; jeg skjønner ikke hvordan de kan drive ennå og at det faktisk er folk som kjøper klær der. Anonymous poster hash: 6eb25...6f1 7
DysterPytten Skrevet 31. oktober 2013 #6 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg har kjøpt noen t-skjorter og tunikaer på butikk i Tromsø. Helt ok klær:)
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #7 Skrevet 31. oktober 2013 Har kjøpt flere plagg til meg og mannen derfra og alt er av fineste kvalitet. Jeg liker at de har forskjellig stil en alle de andre butikkene rundt omkring. Hvis noen ikke liker de, så er det bare å holde seg unna. Anonymous poster hash: e1b35...d44
Wonders Skrevet 31. oktober 2013 #8 Skrevet 31. oktober 2013 de har mye tacky det må bare sies, men de har også mye pent av kjoler. Selv har jeg tre kjoler som er pene og laget av ull faktisk. jeg lar meg ikke blende av alt som glittrer å går rett på pene kjoler til jobbsamenheng... Jeg bruker pen skjorte inni. 2
Gjest Ciegus Skrevet 31. oktober 2013 #9 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg liker også lmc, selv om jeg er litt skeptisk til å innrømme det... Ja, de har mye tacky og harry. Men samtidig har de mye oftere noen nydelige godbiter innimellom all "dritten", i motsetning til for eksempel H&M og de andre kjente butikkene som er jevne, men stort sett kjedelige. Jeg er glad i farger og har funnet mange gensere med nydelige farger der. Skjønner ikke helt hvordan de går rundt da, jeg tror jeg er den eneste kunden de har... Og jeg handler der bare et par ganger i året, men kikker ofte. 1
Gjest Wilhelmine Skrevet 31. oktober 2013 #10 Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Jeg har en skinnjakke derfra som er helt fantastisk. Jeg elsker virkelig den jakken. Helt "vanlig", svart jakke, men med litt fine detaljer og fint snitt. Jeg omtaler den som mitt "beste kjøp noen sinne". Så ser jeg jo at de har mye som er stygt også, men man kan finne noen skatter der Dette er det eneste plagget jeg har fra LMC da, så jeg har ikke så stort erfaringsgrunnlag. Endret 31. oktober 2013 av Wilhelmine
Gjest Ciegus Skrevet 31. oktober 2013 #11 Skrevet 31. oktober 2013 Men den nettsida deres var ikke mye å skryte av det. Og når orddelingsfeil er det første som møter en (herre jeans, dame kjole...) blir det litt...talentløst. 3
smalls Skrevet 31. oktober 2013 #12 Skrevet 31. oktober 2013 De har fryktelig mye tacky og harry, men kjolene er fine synes jeg
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #13 Skrevet 31. oktober 2013 Mye er litt... over the top hos LMC synes jeg, men jeg har en fuske skinn jakke derfra som jeg er STOR fornøyd med! Kjempe bra fit, varm og god så bruker den masse om vinteren:D Har en kjole og en dressbukse derfra også, og har ikke noe å utsette på noen av dem:) Kommer vel kanskje litt an på hva en velger. Anonymous poster hash: d4f01...c14
Wonders Skrevet 1. november 2013 #14 Skrevet 1. november 2013 (endret) Men den nettsida deres var ikke mye å skryte av det. Og når orddelingsfeil er det første som møter en (herre jeans, dame kjole...) blir det litt...talentløst. og sånn skal det gjøres. Alle bør få en sjanse til å rette opp i sine feil. Endret 1. november 2013 av Wonders 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #15 Skrevet 1. november 2013 Synes ikke kvaliteten er så mye å skryte av, men har noen kjempefine kjoler derfra. Håper dog at folk er flinke til å boikotte skinnvarene deres, da mye ser ut til å komme fra Asia, og de fleste kan vel tenke ser hvordan dyrevelferden er på billig importskinn derfra. De hadde jo til og med hundeskinn i butikken nylig. Men spørs om det vanlige tøyet er produsert av barnearbeidere som mishandles like ille som dyra? Kjøper norskprodusert neste gang, jeg... Anonymous poster hash: 854fd...d4c 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #16 Skrevet 1. november 2013 Her jeg bor er det en LMC på senteret. Og dette senteret er kjent for at butikker ikke lever lenge, 30% er tomme lokaler - men ikke LMC nei! Lever i beste velgående. Alltid salg, vel å merke. Men nei, jeg har ikke handlet noe der. Anonymous poster hash: d80a2...aee 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #17 Skrevet 1. november 2013 Synes ikke kvaliteten er så mye å skryte av, men har noen kjempefine kjoler derfra. Håper dog at folk er flinke til å boikotte skinnvarene deres, da mye ser ut til å komme fra Asia, og de fleste kan vel tenke ser hvordan dyrevelferden er på billig importskinn derfra. De hadde jo til og med hundeskinn i butikken nylig. Men spørs om det vanlige tøyet er produsert av barnearbeidere som mishandles like ille som dyra? Kjøper norskprodusert neste gang, jeg...Anonymous poster hash: 854fd...d4c Du kjøper norskprdousert, ja? Hva slags klær er det du går med da? Bare Dale-strikk fra topp til tå? Anonymous poster hash: 4cab7...ccb
Wonders Skrevet 1. november 2013 #18 Skrevet 1. november 2013 Kjøper norskprodusert neste gang, jeg...Anonymous poster hash: 854fd...d4c Alexsander er skinnvare som er norsk, men vet ikke om det er produsert i Norge. Hva er det nå for tiden?
Chloe- Skrevet 1. november 2013 #19 Skrevet 1. november 2013 De solgte jo hundeskinn! Aldri i verden om jeg handler der! Urk.. 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #20 Skrevet 1. november 2013 Sykt stygge klær. Så harry at det gjør vondt. Kikker av og til innom av ren fascinasjon, har aldri kjøpt noe. Fysj! De behandler sine ansatte meget betenkelige også, ref. diverse artikler om butikksjefer som ikke får lønn. For å ikke snakke om at de solgte hundeskinn nylig, ja. Fatter ikke at den butikken overlever. Anonymous poster hash: c836e...98d 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå