AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 Bf kunne ikke ha barnet sitt på sin samværsuke og vil ha samvær uken etter som er min samværsuke. Kan jeg med retten på min side ikke levere barnet på samvær ettersom det er MIN uke? Helt sikkert dumt spørsmål, men spør no likevel :-/ Anonymous poster hash: 3ae9b...ddd
Gjest Magdalene Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 Selvfølgelig kan du be han holde seg til den opprinnelige avtalen, men husk at det lønner seg å være litt raus. 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #4 Skrevet 29. oktober 2013 som overnevnt, har du rett til det. Men det er barnets besteman skal fokusere på når man tar beslutninger vedr. samværsavtalen, og da tror jeg nok det beste for barnet er å ha det regelmessig, men likevel kunne være hos faren når det er din uke om h*n har vært hos deg når det var bf sin uke. Gjentar det seg for ofte, kan dere da lage en ny avtale som passer best. Men om du bare ønsker ¨nekte det fordi det er din uke, er det kanskje ikke den mest riktig måte å tenke på i forhold til barnet som trenger sine bedre foreldre og som gjerne vil at alt skjer på best mulige måte uten krangler mellom sine to foreldre. Vet hvor frustrerende det kan være, og forstår deg. Men fokuser helst på barnet TA gjerne kontakt med familievernkontoret i din kommune ved behov/tvil Anonymous poster hash: 89d8d...b21
minister-mio Skrevet 29. oktober 2013 #5 Skrevet 29. oktober 2013 Hva tror du det gjør med samarbeidet til pappan til barnet ditt? 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #6 Skrevet 29. oktober 2013 holder han ikke uken sin så si at barnet blir hjemme denne uken fordi det er din uke.eller at han har han 2 uker for og komme på rett kjør igjen. en avtale er en avtale og du har sikkert lagt planer for de ukene han opprinnelig skal være hos far sin. Har du ikke det er en hvit løgn helt ok. Faren skal ikke styre dette som det passer han.han får følge opp avtalen som er laget. Anonymous poster hash: d6d22...a40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå