Gå til innhold

Land/by med mye å oppleve?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som har noen forslag til byer/land som har en del aktiviteter, attraksjoner og noe å finne på?

Er lei av ferier hvor man bare ligger på stranda eller shopper. Vil dra til et sted hvor man faktisk får opplevd noe. Tenker noe i retning som i Krakow, Polen. Der var det både Aushwitch(?), Saltgruven, Jødekvartalet osv ...

Har tenkt å reise med mor, bestemor og to søsken på 15 og 17.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

London! Flere museum i verdensklasse, båtturer / kanoturer på themsen, fantastisk by til å vandre rundt i med guide om man vil, om man vil ha mest utav denne gamle flotte byen med historiske monumenter, bygninger, statuer osv på nesten hvert gatehjørne.

Anonymous poster hash: 5b4dc...fc6
Skrevet

London og Budapest. Jeg ble ekstremt positivt overrasket over Budapest (var der i forrige uke). Mye å gjøre og se, gode shoppingmuligheter, sinnsykt billig og generelt hyggelige folk. London er den byen jeg liker aller best, men Budapest er verdt å besøke slik jeg ser det.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Whitestripes
Skrevet

London, Roma, København, Stockholm, Barcelona, f.eks. Alle byene har masse å by på for mennesker i alle aldre.

Skrevet

Hei

Når på året skal du dra? Skal det være en helgetur eller en lengre reise?

Skrevet

Hei

Når på året skal du dra? Skal det være en helgetur eller en lengre reise?

Når som helst på året, bortsett fra vinterstid. Altså vår, sommer og høst går bra.

Blir nok lengre enn en helgetur ja. Tenker mellom 5 dager og 1 uke.

Skrevet

Roma eller Paris. Der er det ikke noen mangel på ting å ta seg til.

S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...