Gå til innhold

Malwarebytes har funnet skadelig programmer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Scanner dataen med Malwarebytes og den har hittil oppdaget tre skadelig objekter. Jeg har aldri hatt virus eller noe lignende før, og nå lurer jeg på hva dette kan foråsake? Og hva gjør disse skadelige programmene på PC:en?

Anonymous poster hash: 63dbb...a9d
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Umulig å svare på hva de gjør uten at du sier navnene til objektene som er funnet.
Men du får som regel virus / spyware ved å trykke på rare linker på eposter, være på nettsider som du burde holde deg unna og lignende.

Endret av LoneWolf
  • Liker 1
Skrevet

Umulig å svare på hva de gjør uten at du sier navnene til objektene som er funnet.

Men du får som regel virus / spyware ved å trykke på rare linker på eposter, være på nettsider som du burde holde deg unna og lignende.

Programmet holder på med scanningen fremdeles, så har ikke fått opp hvilke objekter det er snakk om. Trykker aldri på linker jeg får på epost, men mindre jeg er helt sikker på at det er en trygg side og går heller ikke inn på lugubre nettsider. Men jeg googler en del og trykker inn på nettsider der, så mulig det er der jeg har fått disse skadelige objektene.

Anonymous poster hash: 63dbb...a9d

Skrevet

Det er sikkert noen cookies som den ikke liker eller lignende. Du får gi en lyd når scanningen er fullført :)

• Liker 1
Skrevet

Anonymous poster hash: 993b8...229

Skrevet

Det er nok virus.

Skrevet

Det er nok virus.

Trenger ikke være, kan godt være cookies som nevnt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...