Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir alltid glad for smykker og parfyme.

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Hva er det du alltid blir glad for å få til jul?

For min del er det treningsklær, god vin, hjemmestrikk og kvalitetssminke/-neglelakk.

sminke, hjemmestrikkede ting, teknologiske duppeditter, (laptop eller ipad eller lignenede), pysjamaser, nattkjole, spiselige ting, klær, om det er etter min smak, duker, sengetøy, håndklær, kjøkkenting..

Skrevet

Gavekort, penger og ullsokker.

Skrevet

Hjemmestrikk og personlige gaver er en sikker vinner hos meg :) I tillegg er jeg veldig glad i elektroniske dubbedingser :danse: Syns også sånne små, selvkomponerte "velvære"-goodiebags er veldig koselige! F.eks. med en ansiktsmaske, en god sjokolade, fotskrubb, liten neglelakk, o.l, med et søtt kort. Er viktig å skrive kort!

• Liker 3
Skrevet

kokebøker, bøker, kjøkkenstæsj, parfyme, penger

Gjest Keikolina
Skrevet

Røyk eller alkohol, det blir ihvertfall brukt opp :laugh:

Skrevet

Penger, hjemmelagde ting, godteri, gavekort, smykker.

Anonymous poster hash: d3af1...163

Gjest Wilhelmine
Skrevet

Sminke, parfyme, smykker, gode håndklær, gode kremer/dusjsåper, undertøy, hjemmestrikkede ting, kjøkkengreier, deler til serviset jeg samler på, hardangerbestikk... Ja, og sikkert mye mer. Får alltid mye fint :)

Skrevet

Jeg blir faktisk veldig glad for fint ullundertøy, fordi det er så dyrt og kjedelig å kjøpe selv ;) Men jeg blir som regel glad for alt jeg får, er blitt så gammel at jeg ikke klarer å bli skuffa om det ikke var midt i blinken. Tanken som teller :)

• Liker 4
Skrevet (endret)

Er det vanlig å gi bort sminke i julegaver? Det har jeg aldri fått eller gitt. Det er da helt umulig å kjøpe sminke til andre?

Endret av Morgun
  • Liker 4
Skrevet

Flaxlodd!

Anonymous poster hash: 3ad43...860
  • Liker 3
Skrevet

Gavekort, hjemmelagede ting, deler til servise og sølvtøyet jeg samler på. Og sikkert mye mer :)

• Liker 1
Skrevet

... og kaffebønner! Får aldri for mye kaffebønner.

• Liker 1
Skrevet

Forbruksvarer, mat, drikke, skjønnhetsprodukter etc., og ting som er hjemmelaget, om det så bare er et kort^^,

• Liker 1
Gjest Wilhelmine
Skrevet

Er det vanlig å gi bort sminke i julegaver? Det har jeg aldri fått eller gitt. Det er da helt umulig å kjøpe sminke til andre?

Jeg pleier ikke å gi bort sminke annet enn til nære venninner og til mamma, som jeg vet hva bruker. Får litt sminke også (stort sett fra mamma og venninner som kjenner stilen min og vet sånn ca hva jeg bruker). Da går det gjerne i øyenskygger, øyenskyggeprimer, leppestifter, lipgloss, gjennomsiktig pudder og slik. Nå er ikke jeg veldig allergisk eller noe da, så kan bruke litt forskjellige merker uten at det er noen krise. Ellers er jo sminkekoster, kostsjampo, rensepads og slik bankers da, men det teller kanskje ikke som sminke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...