AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 Er en ung mann som liker tanken på å være underdanig. Å glimtvis eksistere kun for å utfylle en kvinnes seksuelle behov og fantasier er en tanke som har opptatt meg mer og mer. Men for øyeblikket er jeg ikke helt komfortabel med å inntre en sånn rolle i en fysisk forstand. Men å utføre en sånn tjenesterolle over nett der en kvinne krever å få erotiske, språklige bilder fra meg å stimulere seg med, pirrer meg veldig. Jeg ser blant annet for meg at hun foreslår en setting, tema eller involverte og krever å få en novelle skrevet for seg, der hun setter innleveringsfrist og senere gir meg kritikk eller ros alt etter hvordan den faller i smak. Men jeg undres. Blir det for sært for andre enn meg selv? Er dette noe en kvinne kunne tent på? Anonymous poster hash: c2115...6e8
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 Selvsagt kunne en kvinne tent på det der. Slik jeg leste overskriften så jeg for meg at du hadde tenkt å skrive en klein sexnovelle og gi dama uoppfordret, hvorpå jeg forberedte meg på et rungende nei. Men det du legger frem her er jo slettes ikke dumt. Så lenge du vet at dama er med på det; kjør på! Problemet er vel å komme i kontakt med den rette kvinnen, men sider som fetlife kan nok være en god hjelp der. Anonymous poster hash: 7cec5...455 2
hedhed Skrevet 29. oktober 2013 #3 Skrevet 29. oktober 2013 Syns det virker som en god idé jeg! Å lese en personifisert novelle med seg selv som medvirkende hadde vært mega-turn-on! tenker du å tjene penger på det?
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #4 Skrevet 30. oktober 2013 Syns det virker som en god idé jeg! Å lese en personifisert novelle med seg selv som medvirkende hadde vært mega-turn-on! tenker du å tjene penger på det? Nei, jeg er ikke ute etter penger. Jeg vil jo gjøre det på grunn av at tanken på det tenner meg sinnsykt.Anonymous poster hash: 16990...5fb
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #5 Skrevet 30. oktober 2013 Igjen: Fetlife. Anonymous poster hash: 7cec5...455
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #6 Skrevet 30. oktober 2013 Selvsagt kunne en kvinne tent på det der. Slik jeg leste overskriften så jeg for meg at du hadde tenkt å skrive en klein sexnovelle og gi dama uoppfordret, hvorpå jeg forberedte meg på et rungende nei. Men det du legger frem her er jo slettes ikke dumt. Så lenge du vet at dama er med på det; kjør på! Problemet er vel å komme i kontakt med den rette kvinnen, men sider som fetlife kan nok være en god hjelp der.Anonymous poster hash: 7cec5...455 Takk for forslaget. Jeg registrerte meg der. Men det spørs hvor interessant et sånt forslag er hvis de andre brukerne er der for å primært møtes fysisk?Anonymous poster hash: 16990...5fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå