AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 Alle har jo hørt om Suzanne Svanevik, "Norges sterkeste 18-åring" (vil jeg tro). Hun har tidligere sagt at hun ikke er storforbruker av kosttilskudd, og at hun ikke tar noe kosttilskudd, så vidt jeg husker - leser bloggen hennes. Hvordan kan hun ha greid å bygge SÅ svære muskler, uten kosttilskudd? Hun er jo gigantisk den frøkna! Anonymous poster hash: 25e70...2df
Dunkel Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 (endret) Hun spiser mye proteinrik mat.Proteiner er byggesteiner til muskler Endret 29. oktober 2013 av Dunkel
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #3 Skrevet 29. oktober 2013 Hun er kjempekort, så det er lett å fylle ut en liten ramme Anonymous poster hash: 43eab...1f6
Juss-jenta Skrevet 29. oktober 2013 #4 Skrevet 29. oktober 2013 Det er så absolutt ikke LETT å "fylle ut en liten ramme" AB. Det kreves enormt mye arbeid enten du er lav eller høy. Riktig kosthold og trening er nøkkelen til alle som vil ha store muskler. 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #5 Skrevet 29. oktober 2013 Hun er jo bare 150høy? Derfor ser musklene hennes store ut. Anonymous poster hash: bd920...cd2 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #6 Skrevet 29. oktober 2013 Den jenta er vanvittig veltrent, men ser ikke så veldig tiltrekkende ut akkurat. Med sine 154 cm er hun jo rene dvergen, og med de store låra og rumpa ser det litt komisk ut.. Minner meg om en gås. Anonymous poster hash: 0c9e0...1d9 4
Gjest Snoken- Skrevet 29. oktober 2013 #7 Skrevet 29. oktober 2013 Hun trener mye, og har riktig kosthold. Synes hun begynner å bli for svær nå. 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #8 Skrevet 29. oktober 2013 Gigantisk? Vil heller si kompakt. Hun er ikke særlig stor. Noen bygger muskler lettere enn andre. Meg selv inkludert. Anonymous poster hash: 8542c...32d
Gjest Summers Skrevet 29. oktober 2013 #9 Skrevet 29. oktober 2013 Den jenta er vanvittig veltrent, men ser ikke så veldig tiltrekkende ut akkurat. Med sine 154 cm er hun jo rene dvergen, og med de store låra og rumpa ser det litt komisk ut.. Minner meg om en gås. Anonymous poster hash: 0c9e0...1d9 Rumpa er grei den:-) Men hun trener vel ikke for å bli mest mulig attraktiv på samme måte som de tynne motemodellene ikke gjør det, de ønsker jo annerkjennelse for utseende av de som er i det miljøet ikke alle mulig andre. 1
kaliina Skrevet 29. oktober 2013 #10 Skrevet 29. oktober 2013 All kreds til den jobben som står bak den formen hun er i, men jeg sliter litt med den utstrålingen hennes, hvertfall den som syns på videoer. Det er bare noe med den som ikke stemmer for min del. Men tar hun ikke proteinpulver/BCAA eller noe? Kun ren kost?
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #11 Skrevet 29. oktober 2013 All kreds til den jobben som står bak den formen hun er i, men jeg sliter litt med den utstrålingen hennes, hvertfall den som syns på videoer. Det er bare noe med den som ikke stemmer for min del. Men tar hun ikke proteinpulver/BCAA eller noe? Kun ren kost? På nettsiden hennes tar hun jo Whey Protein. Ellers ganske så nazi i matveien. Og unner seg ikke noe spesielt godt utenfor dietten annet enn på lørdager. Må være kjedelig å leve slik i matveien. Der alt er nøye kalkulert, som en robot som skal fores. Jeg trener mye, men driter fullstendig i kosthold. Spiser det jeg liker og har lyst på. Mat synes jeg er en glede i livet. Mat er kultur.. Så lenge jeg trener kan jeg spise alt. Anonymous poster hash: 0c9e0...1d9 6
kaliina Skrevet 29. oktober 2013 #12 Skrevet 29. oktober 2013 På nettsiden hennes tar hun jo Whey Protein. Ellers ganske så nazi i matveien. Og unner seg ikke noe spesielt godt utenfor dietten annet enn på lørdager. Må være kjedelig å leve slik i matveien. Der alt er nøye kalkulert, som en robot som skal fores. Jeg trener mye, men driter fullstendig i kosthold. Spiser det jeg liker og har lyst på. Mat synes jeg er en glede i livet. Mat er kultur.. Så lenge jeg trener kan jeg spise alt. Anonymous poster hash: 0c9e0...1d9 Helt enig der!
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #13 Skrevet 1. november 2013 Hvordan ser hun ut nå, dere som mener hun er for stor? Syns hun er i råbra form, men samtidig et "skummelt" forbilde. Hun vier hele livet sitt til trening, ikke rart det gir resultater. For folk flest med slitsom jobb eller skole er hennes treningsmengder og energi uoppnåelig. Hun gjør jo kun dette, hun er jo som en toppidrettsutøver som lever av det. Unge jenter som sammenlikner seg med henne vil fort bli skuffa. Da er det lettere å jogge 1 mil til dagen som FF:p Broren hennes er jo tatt i doping (han som drev crossfit-senteret i Bergen). Kan jo stille seg undrende til om Suzanne er 100% ren... Anonymous poster hash: d105d...9c0 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå