Gå til innhold

Hvordan få gutten på fest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente som ikke klarer å dra gutter på fest. Jeg er gjennomsnittlig pen, og får ofte høre at jeg ser bra ut og koselig å prate med. Hver gang jeg er på fest, prater jeg med veldig mange forskjellige gutter, og får lett oppmerksomhet fra dem. Men problemet er at jeg får samtaler med gutter, men ikke noe mer. Venninnene mine får alltid både kyss og ligg, men jeg kommer aldri langt nok til et kyss engang.

Så spørsmålet mitt er Hvordan drar jeg gutter på fest? Er det ting jeg kan si eller gjøre for å få nærmere kontakt med de guttene jeg snakker med? Hadde ikke hatt noe imot det dersom jeg klarte å surre en gutt rundt lillefingeren :)

Anonymous poster hash: 810aa...33e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kurs i flørting ;)

Eller kanskje du tiltrekker gutter som ser etter mer et tilfeldig knull? :vetikke:

Anonymous poster hash: f4858...506

Skrevet

Samme for meg hva gutta er ute etter ;-) trenger bare tips til hvordan jeg kan få dem jeg , hehe!

Gjest Summers
Skrevet

Hadde ikke hatt noe imot det dersom jeg klarte å surre en gutt rundt lillefingeren :)

Tro det eller ei, men det går faktisk an å få gutter til sengs uten å ha dem rundt lillefingeren.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Smil, søk øyekontakt og ta på han :)

Endret av .-L-.
Skrevet

Jeg smiler, vier han ekstra oppmerksomhet og flørter. Han kommer gjerne snikende etterhvert, og setter seg siden av. Det er hyggelig, og han har nok lukta lunta da min oppmerksomhet vender seg mot han...

Anonymous poster hash: f4858...506

Skrevet

Jeg har begynt med blikkontakt, så snakket med dem. Etterhvert kanskje danse, kanskje være med de en tur ut enten for å røyke eller snakke. Da man kommer inn igjen ender det ofte med klining og spørsmål om å være med hjem.

Om jeg klarer det så klarer alle det! lykke til! :)

Skrevet

Fisk og kylling

Anonymous poster hash: 396d2...1ea

Skrevet

Kvinner har friheten til å være direkte. Spør tre stykker om de vil pule, og minst en av dem vil garrantert si ja.

• Liker 3
Skrevet

Gjør første tilnærming, og søk kropskontakt. Å vis du er interesert i mer en bare en samtale. Ikke alltid vi er like kjappe til å tolke hensiktene deres, eller tøffe nok til å ta første skritt til mer enn en samtale;-)

Skrevet

Prøv å være litt kostbar, ikke gå rundt og prøve deg på alle. Du må føles spesiel og spennende, et uskyldig blikk på noen kan virkelig funke.

Anonymous poster hash: 126d6...92b

Skrevet

Jeg er ikke vanskelig å spørre, jeg sier jatakk til en fest. :)

• Liker 1
Skrevet

Kvinner har friheten til å være direkte. Spør tre stykker om de vil pule, og minst en av dem vil garrantert si ja.

Det er ikke tull en gang!

Anonymous poster hash: 86556...479

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...