*Ariel* Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 Vi har bestemt oss for høyglans hvitt kjøkken. Nå er det 30 år gammel strie på veggene, og vi skal i tillegg lage åpen løsning inn til stuen. Mannen ønsker smartpanel på veggene, både fordi han liker den panelen og fordi det er enkelt å sette opp. Jeg derimot klarer ikke helt å se om det vil bli fint eller ikke. Jeg har prøvd å google litt inspirasjon, men finner lite. Hva tenker dere? Noen som har linker til denne miksen?
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 Tror det kan bli bra hvis panelet også males hvitt, men hvis det skal være åpen løsning så blir det penere om kjøkkenet ser ut som møbler og ikke som kjøkken.
KatteLatte Skrevet 29. oktober 2013 #3 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg synes det er stilbrudd. I mine øyne krever et høyglans kjøkken glatte vegger. Hørte at det var kommet glatt smartpanel, som ser ut som gipsvegger - kanskje noe å sjekke ut?
2ne2 Skrevet 29. oktober 2013 #4 Skrevet 29. oktober 2013 Vi skal ha høyglans. Sort høyskap på en vegg, og hvit kjøkkenøy. Vegger blir hvit gips, kanskje fondvegg.
Malum Skrevet 29. oktober 2013 #5 Skrevet 29. oktober 2013 (endret) Jeg ville aldri kombinert høyglansede fronter med panelte vegger. Å kombinere flere stiler og materialer kan være kult, men dette høres bare fuindamentalt feil ut. Hm..eller kanskje ikke? http://gladihvitt.blogspot.no/2011/03/vart-kjkken.html Var bare veldig vanskelig å se for seg, men akkurat her synes jeg faktisk kombinasjonen var vellykket. Endret 29. oktober 2013 av Bodillen 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #6 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg ville ikke blandet de. Isåfall måtte det blitt helt glatt smartpanel som noen lenger oppe skriver, men av de bilder jeg har sett så ser det ut som om det blir en synlig "stripe" mellom hver plate. Anonymous poster hash: 464fb...412 1
Izabella Skrevet 30. oktober 2013 #7 Skrevet 30. oktober 2013 Ville ikke blandet, i eksempelet over er det kult fordi hjemmet er så hvitt, derfor spriter ulike materialer opp litt. Tror også det er en kombinasjon som funker fint nå, men som er veldig utdatert om få pr. Kjøkkenet er et dyrt rom så jeg ville virkelig vært sikker før jeg tok et så utradisjonelt valg.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #8 Skrevet 30. oktober 2013 Et alternativ er å slå opp glatte smartpanelplater, gipse overganger og male de.Anonymous poster hash: 228a8...4b3
MsPaddington Skrevet 30. oktober 2013 #9 Skrevet 30. oktober 2013 I mitt hode blir også høyglans og panel liksom litt feil. Men på den andre siden, så så det jo fint ut på kjøkkenet linket til over Jeg synes også hvitt panel er veldig koselig! Nå er jeg sikkert irriterende snusfornuftig, men dere er klar over at absolutt ALLE fingermerker osv. kommer til å synes på sånne overflater? Har dere barn eller kommer til å ha barn? Ville revurdert isåfall, men det er jo bare meg 2
Malum Skrevet 30. oktober 2013 #10 Skrevet 30. oktober 2013 (endret) I mitt hode blir også høyglans og panel liksom litt feil. Men på den andre siden, så så det jo fint ut på kjøkkenet linket til over Jeg synes også hvitt panel er veldig koselig! Nå er jeg sikkert irriterende snusfornuftig, men dere er klar over at absolutt ALLE fingermerker osv. kommer til å synes på sånne overflater? Har dere barn eller kommer til å ha barn? Ville revurdert isåfall, men det er jo bare meg Vi hadde hvite høyglansfronter før, og jeg synes faktisk ikke det var så ille i forhold til fingermerker osv. Jeg synes egentlig det er bedre at skitten synes, så kan man bare tørke vekk når man ser det. Også er jo høyglans veldig enkelt å vaske, da. Endret 30. oktober 2013 av Bodillen 1
MsPaddington Skrevet 30. oktober 2013 #11 Skrevet 30. oktober 2013 Vi hadde hvite høyglansfronter før, og jeg synes faktisk ikke det var så ille i forhold til fingermerker osv. Jeg synes egentlig det er bedre at skitten synes, så kan man bare kan tørke vekk når man ser det. Også er jo høyglans veldig enkelt å vaske, da. Kommer vel sikkert an på hvor mye man er interessert i å vaske kjøkkenskapene da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå