AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 Soyamelk har mye østrogen, men er det sant at man får større bryst av det? Jeg er forresten en 18 åring jente, som har 65 aa....... Vurderer å ta silikon, hvis det ikke er andre muligheter Anonymous poster hash: 1a313...3a6
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 Det gir også økt fare for brystkreft. Good luck. Anonymous poster hash: 1ced4...5ec 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #3 Skrevet 29. oktober 2013 Det har ikke mye østrogen; det har noe som ligner på østrogen, som da lurer kroppen til å produsere mindre av hormonet. Ergo, det fucker med hormonene dine. Kan hende du får større pupper, men jeg tviler. Anonymous poster hash: dd50d...ed2 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #4 Skrevet 29. oktober 2013 Hormoner finner du blant annet i melk og kjøtt. Har konsum av animalske produkter dermed bidratt til å øke bryststørrelsen din? Anonymous poster hash: 65fef...80e
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #5 Skrevet 29. oktober 2013 Vel, jeg tåler ikke kumelk og bruker masse soyamelk i mat. Jeg er 70b og det har jeg "alltid" vært, bortsett fra med melkepupper etter fødselen.Anonymous poster hash: 858c4...670
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #6 Skrevet 29. oktober 2013 Fam Irvoll sa at hun hadde små pupper helt til hun begynte å drikke øl.. tror ikke soyamelk funker spesielt for bryststørrelsen.. det finnes jo phytoøstrogener som skal påvirke kroppen til å få mer østrogener og som dermed kan tenkes å få mer kvinnelige former. men da kreves det nok mengder. ellers kan jeg fortelle deg at alt som sto i hodet på meg også da jeg var yngre var større pupper. var slank med max b-cup. tok ikke silikon, heldigvis. men nå har jeg akkurat passe store pupper., har fått 2 barn og er fortsatt slank, men litt mer fett på kroppen enn da jeg var 18. og puppene mine er akkurat passe nå.. de som hadde store pupper i ungdomsåra, har å svære hengepupper... mens jeg som hadde små, har fått akkurat passe.. ikke ta silikon, please... du kommer nok til å angre. jeg angrer i alle fall IKKe at jeg IKKE tok det Anonymous poster hash: 67f1e...706
Lutetium 71 Skrevet 29. oktober 2013 #7 Skrevet 29. oktober 2013 Det gir også økt fare for brystkreft. Good luck. Anonymous poster hash: 1ced4...5ec I ei laboratorieskål. Det gir bare et grunnlag for å si at det trengs mer forskning. Som med det meste av in vitro studier.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #8 Skrevet 29. oktober 2013 Vel, jeg tåler ikke kumelk og bruker masse soyamelk i mat. Jeg er 70b og det har jeg "alltid" vært, bortsett fra med melkepupper etter fødselen.Anonymous poster hash: 858c4...670 Lykke til med å kjøre kroppen din på dynga. Soyaprodukter er fandens oldemor. Anonymous poster hash: fca94...9e3 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #10 Skrevet 30. oktober 2013 Soyamelk har mye østrogen, men er det sant at man får større bryst av det? Jeg er forresten en 18 åring jente, som har 65 aa....... Vurderer å ta silikon, hvis det ikke er andre muligheter Anonymous poster hash: 1a313...3a6 Ikke ta silikon! Jeg syns og jeg hadde altfor små pupper da jeg var på din alder, var vel ca 65 A. Men vet du hva, det kan godt hende puppene dine vokser endel mer de neste årene. Nå er jeg 28 år, str 70B, og jeg er veldig glad i puppene mine.. Ta en titt på brystene på denne siden http://www.007b.com/breast_gallery.php, http://www.007b.com/small_breasts.php så ser du at normale kvinners pupper kommer i "all shapes and sizes". Anonymous poster hash: 2f1df...c7a
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #11 Skrevet 30. oktober 2013 Lykke til med å kjøre kroppen din på dynga. Soyaprodukter er fandens oldemor. Anonymous poster hash: fca94...9e3 Det er så kjekt med sånne som deg som utbasunerer slike ting uten å legge ved troverdige kilder. Jeg kan da også si til deg at kumelk er for kalver, kjøtt og hvitt mel er dritt for deg og kalsium- og proteinmangel ikke er bra for deg. Men jeg gjør det ikke for det er din kropp, du bestemmer.Anonymous poster hash: 858c4...670
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #12 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg har møtt mange med sterke meninger om soyaprodukter. Merkelig nok har hele gjengen vært såkalt alternative konspirasjonsteoretikere. Anonymous poster hash: 9c363...94b
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #13 Skrevet 30. oktober 2013 At soyaprodukter er hormonforstyrrende er da ikke alternativt vrøvl. I Asia har de spist det i tusenvis av år og tåler det godt, det samme kan ikke sies om oss. Det blir akkurat det samme som at folk fra midtøsten er laktoseintolerante. Anonymous poster hash: fca94...9e3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #14 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg bruker ofte soyamelk, og jeg har ikke oppdaget at jeg har fått større pupper. Jeg bruker 65C/60D, så jeg har da et par cuper større enn deg, men mine pupper er også små. Jeg har aldri fått hørt noe negativt om puppene mine (utenom her på KG av andre damer som mener at jenter med små pupper ser ut som gutter). Og dette med silikon bør du vente en del år med. For det første så bør du vente til du har fått barn og for det andre bør du uansett vente til du er over 20, da det absolutt ikke er sikkert at du er ferdig utviklet enda. Og tenk på når du skal ta ut silikonen etterhvert da; da vil puppene dine se ut som tomme pølseskinn. Anonymous poster hash: 3c80d...f00
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå