Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var sammen med en mann i en del år. For å gjøre historien kort, så bestemte jeg å gå ut av forholdet siden jeg syntes at det var altfor mange ting som ikke fungerte (noe som var min egen skyld). Men nå ser jeg at dette var feil. Ser på alt sammen med nye øyne, ser feilene mine og hva som burde vært gjort for å rette de. Lurer på om hva sjansene er til å komme tilbake til han. Nevnte det for han, men han var motvillig til å starte alt på nytt. Vi skiltes som venner. Fant ut at jeg var mye gladere i han enn jeg selv trodde.

Noen som har erfaringer med sånt? Par som går fra hverandre og finner etterhevrt tilbake?

Anonymous poster hash: 8e6b9...bb3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gjort det et par ganger da jeg var yngre. Ville så gjerne at det skulle fungere. Problemet er at det er gjerne en grunn til at det blir slutt og stort sett så vil man bare møte på de samme problemene igjen. Synes nesten det var verre 2 gang det ble slutt. Hadde liksom håpet og ønsket så inderlig at det skulle fungere. Synes du skal legge han bak deg å gå videre.

Anonymous poster hash: 887a8...915
  • Liker 1
Skrevet

Var sammen med en mann i en del år. For å gjøre historien kort, så bestemte jeg å gå ut av forholdet siden jeg syntes at det var altfor mange ting som ikke fungerte (noe som var min egen skyld). Men nå ser jeg at dette var feil. Ser på alt sammen med nye øyne, ser feilene mine og hva som burde vært gjort for å rette de. Lurer på om hva sjansene er til å komme tilbake til han. Nevnte det for han, men han var motvillig til å starte alt på nytt. Vi skiltes som venner. Fant ut at jeg var mye gladere i han enn jeg selv trodde.

Noen som har erfaringer med sånt? Par som går fra hverandre og finner etterhevrt tilbake?

Anonymous poster hash: 8e6b9...bb3

Hvor lenge siden er det at det ble slutt?

Har noen av dere noen nye?

Du har jo uttrykt ønske om å prøve igjen, men han vil ikke. Hvorfor vil han ikke? Har han ikke følelser for deg lenger?

Skrevet

Hvor lenge siden er det at det ble slutt?

Har noen av dere noen nye?

Du har jo uttrykt ønske om å prøve igjen, men han vil ikke. Hvorfor vil han ikke? Har han ikke følelser for deg lenger?

Det er 1 mnd siden. Nei ingen av oss har noen nye. Tror at han ikke vil fordi han er usikker på at jeg vil forandre meg og alt blir det samme som det var før. Fikk jeg inntrykk av..

Skrevet

Det er 1 mnd siden. Nei ingen av oss har noen nye. Tror at han ikke vil fordi han er usikker på at jeg vil forandre meg og alt blir det samme som det var før. Fikk jeg inntrykk av..

1 måned er ikke så lenge, så jeg forstår hans usikkerhet. Dere var sammen i mange år og forandret deg ikke i forholdet, så vanskelig å tro på at du gjør det nå.

Siden du har luftet tanken for han og han har avvist den, så må du nå trekke deg tilbake. Det er faktisk forsket på dette (husker jeg leste mye om dette på nettet da en venninne var i samme situasjon som deg for noen år siden): du må la han få ting i perspektiv også. Selv om du har klart det på 1 måned, så betyr det ikke at alt er like klart for han. Han trenger mer tid til å reflektere over forholdet og sine følelser.

Hvis han, om en stund, fortsatt har følelser for deg så vil han ta initiativet til en prat om å prøve på nytt. Siden du har vist at du vil. Han vet hvor du står.

Det er fullt mulig å bli sammen igjen og holde sammen. Et brudd er ikke alltid endelig.

• Liker 1
Skrevet

Du får jobbe med saken.Vise at du virkelig vil.Kansje han gir det en sjans til.skjer jo ofte at folk finner sammen igjen.

Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Daenerys, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...