AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 Er noen du kjenner sammen med en person du bare ikke skjønner hva de ser i? Jeg bor i kollektiv, og hun ene har en kjæreste som henger rundt her heeeele tida nesten. Og jeg bare skjønner ikke hva som er tiltrekkende med ham. Han er ganske lav, skikkelig lubben (sånn type tjukke hender, utstikkende mage osv, etter dårlig kosthold) og er skikkelig teit på håret. Klærne han bruker er bare helt feil for kroppsfasongen (trange "rocka" skinnyjeans på en lav og tjukk kropp) og hele bevegelsesmønsteret er bare udigg. Han er litt kalvbeint også. Men det verste er personligheten, han er bare så sytete og klengete på henne og irriterende og tar seg til rette. Nå har han nettopp låst seg inne i eeevigheter på badet og bæsjet og så ser jeg at det er fullt av bremsespor i doen. Som JEG må vaske. Aaaarghh! Denne jenta jeg bor med er ganske søt og har en mye bedre personlighet, så jeg klarer ikke se hva hun finner så tiltrekkende med denne fyren. At hun orker å ha sex med ham. Nå får jeg kanskje kjeft for å være bitchy og overfladisk her, men dette er IKKE noe jeg gir uttrykk for IRL. Er bare tanker jeg har for meg selv som bare kommer. For vi kjenner vel alle noen med en kjæreste vi bare ikke skjønner greia med? Flere? Anonymous poster hash: fbf24...548 3
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 Ja, men jeg sier ikke med et ord om hva jeg føler for den fyren. Jeg respekterer forholdet. 2
nawuraM Skrevet 29. oktober 2013 #3 Skrevet 29. oktober 2013 (endret) Har et par kompiser som rett og slett lever i fengsel, som blir straffet med sure miner hver gang de ikke gjør som dama vil. Hun ene dama er fin da, så jeg kan på en veeeeeeldig fjern måte skjønne at han finner seg i det. Men hun andre er dritschtøgg på toppen av det hele, så jeg fatter ihvertfall ikke hva han driver med. Men men, de har valgt det selv, så de har bare seg selv å takke. Det er vel frykten for å være alene som gjør det, tenker jeg. Endret 29. oktober 2013 av nawuraM 1
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2013 #4 Skrevet 29. oktober 2013 Har et par kompiser som rett og slett lever i fengsel, som blir straffet med sure miner hver gang de ikke gjør som dama vil. Hun ene dama er fin da, så jeg kan på en veeeeeeldig fjern måte skjønne at han finner seg i det. Men hun andre er dritschtøgg på toppen av det hele, så jeg fatter ihvertfall ikke hva han driver med. Men men, de har valgt det selv, så de har bare seg selv å takke. Det er vel frykten for å være alene som gjør det, tenker jeg. Det hjelper da ikke hvor pen folk er, hvis de ikke er kjekke og greie.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #5 Skrevet 29. oktober 2013 Han gir vel awesome sex da. Og er skikkelig bra kjæreste under 4 øyne. Heng en lapp ved do, med snakkeboble, fra dokosten. hvor det står "Bruk meg!" Anonymous poster hash: 14c69...0bd 3
nawuraM Skrevet 29. oktober 2013 #6 Skrevet 29. oktober 2013 Det hjelper da ikke hvor pen folk er, hvis de ikke er kjekke og greie. Helt enig i det, men det er allikevel lettere å forstå hvordan noen kan se seg blind på et pent ytre. 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #7 Skrevet 29. oktober 2013 Har et par kompiser som rett og slett lever i fengsel, som blir straffet med sure miner hver gang de ikke gjør som dama vil. Teit med sånne damer. Men jeg kan ikke unngå å synes det er enda teitere med sånne menn! Mange godtar alt mulig for å bevare husfreden, og aner ikke hvordan gode forhold er. Anonymous poster hash: 14c69...0bd
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2013 #8 Skrevet 29. oktober 2013 Helt enig i det, men det er allikevel lettere å forstå hvordan noen kan se seg blind på et pent ytre. Nei. 1
Deanna Skrevet 29. oktober 2013 #9 Skrevet 29. oktober 2013 (endret) Kjæresten til ei (nå) eks-venninne. Jeg klarer ikke å la være å si noe når en fyr lever på NAV for å dyrke kunstnerkarrieren sin (som aldri kommer til å ta av fordi han er for lat) og skryter av det... Egentlig ironisk, hun er vel selve definisjonen på flink pike, og han lever godt på henne. Antar det er bedre enn den konstant utro eksen hennes som levde et dobbeltliv, men ærlig talt. Jaja, hver sin smak. Endret 29. oktober 2013 av Deanna 3
nawuraM Skrevet 29. oktober 2013 #10 Skrevet 29. oktober 2013 (endret) Teit med sånne damer. Men jeg kan ikke unngå å synes det er enda teitere med sånne menn! Mange godtar alt mulig for å bevare husfreden, og aner ikke hvordan gode forhold er. Anonymous poster hash: 14c69...0bd I utgangspunktet enig i det. Det er også min tanke, at de har seg selv å takke når de har så lite ryggrad. Men samtidig er det jo et tankekors at dersom rollene var byttet om, ville alle ha syntes synd på dama og ansett mannen som en psykopat som burde sperres inne. Nei. Ok, deg om det. Endret 29. oktober 2013 av nawuraM 1
Gjest Det reven sa.. Skrevet 29. oktober 2013 #11 Skrevet 29. oktober 2013 Han er "fin" i hennes øyne Sånn er det bare.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #12 Skrevet 29. oktober 2013 Tror nok mange av min kjærestes venner/bekjente ikke takler meg, siden vi er så forskjellige. Ikke utseendemessing, men de er kjempesære(og synes sikkert at jeg er super sær i forhold til de). Anonymous poster hash: 5123a...369
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #13 Skrevet 30. oktober 2013 Ei tidligere venninne av meg er skikkelig vakthund over kjæresten og har fått melding når jeg er ute på byen om hva han driver med. Nå er ikke han noe bedre i og med at han legger an på jenter på byen. Skikkelig kleint at han faktisk la an på meg, vel vitende om at jeg er sammen med noen, og han har visst ligget med ei som har type. Kvalmende! Anonymous poster hash: c0f1a...a14
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #14 Skrevet 31. oktober 2013 Nei. Jo. Anonymous poster hash: 150e2...fb6 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #15 Skrevet 31. oktober 2013 Har noen kompiser som har vært litt fitteblinde, ja. En var sammen med ei sjalu, bipolar, kontrollerende heks av og på i flere år, de fjernet seg nesten litt fra hele omverdenen sammen og så kom han tilbake igjen til virkeligheten etter det ble slutt. Ellers så har flere kamerater falt for jenter som bare helt åpenbart ikke er deres type, enten de er dumme i hodet, usympatiske eller annet, og da går de jo heller ikke sammen med venner. Jeg ser for meg at i sånne forhold så er sexen bra og de to kan ligge og koseprate i senga og ha det fint i sitt eget lille univers - men for oss vennene som ikke ligger med dama så ser vi bare personligheten hennes utenfor en sex/kjærlighetsboble, og er den mindre bra så sitter man egentlig bare og venter på at det skal bli slutt. For det blir det alltid. De fleste sånne forhold er jo veldig korte, men dessverre så har også noen venner drevet på mange år med damer som er helt krise. Når de er helt krise så pleier de ikke å henge så mye med dama eller ha henne med på for mange fester og sosiale sammenkomster med venner da heldigvis, på et eller annet nivå så skjønner de selv at de er sammen med en drittkjerring som de ikke kan utsette vennene sine for. Men det verste er at jeg har hatt en bestevenninne som hadde en kjæreste jeg hatet, jeg skjønte hva hun så i han og mente ikke han var helt feil for henne sånn sett, men han behandlet meg på en veldig rar måte. Jeg tror aldri han likte meg eller jeg likte han, vi kom ut skjevt i starten og det ordnet seg aldri. Vi hadde bare dritelendig kjemi og dårlig tone. Heldigvis ble det slutt, og hun er gift med en bra mann som jeg liker godt nå. Ei jeg bodde i kollektiv med hadde også en kjæreste som bare var dødsirriterende en god periode. Han var en brautende idiot, og han var hos oss hele tiden. Da var det bare å rømme, egentlig. Jeg har aldri sagt til venner at jeg ikke liker kjæresten deres, bare etter det har blitt slutt. Anonymous poster hash: 95f66...b44
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #16 Skrevet 31. oktober 2013 Min beste kompis fant seg ei 6 år yngre berte for 3 år siden. Etter at hun kom inn i bildet så jeg omtrent ikke sett gutten, får til stadighet unnskyldninger som "du vet jeg vil, men hun skal på trening i kveld så jeg må passe hunden". Det er snakk om å se film og lignende, ikke en 3 ukers knulletur til Thailand! Denne nye frøkna ser ned på meg og min samboer, vi er for øvrig høyt utdannede med ettertraktede og godt betalte jobber. Han er industriarbeider i vernet bedrift og hun er nyutdannet barneskolelærer.... De kjøpte seg hus sammen, han betaler mer enn henne, men på papiret eier de like mye. Han holder begge bilene. Han blir lurt! Anonymous poster hash: 8d97e...886
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #17 Skrevet 31. oktober 2013 AB #16 her. De har begge vært utro, men skjuler det så godt de kan for hverandre, alle andre vet det. Anonymous poster hash: 8d97e...886
Silfen Skrevet 31. oktober 2013 #18 Skrevet 31. oktober 2013 Ja, men jeg sier ikke med et ord om hva jeg føler for den fyren. Jeg respekterer forholdet. Jeg syns det er greit å si noe. Jeg har vært på den enden der mannen til en barndomsvenninne aldri sa noe. Men jeg merket jo mer og mer at han ikke likte meg. Jeg ble aldri invitert med på ting, selv ikke når vi bodde 5 min fra hverandre og de hadde alle vennene over. Jeg var heller ikke den som var innom støtt, traff han egentlig sjeldent. Men siden han tydeligvis hadde issues med meg fra dag 1, så burde han jo ha sagt noe, så kunne vi i det minst snakket om hva som var galt. Men neida, istedet bidro det til at et barndomsvennskap som har vart siden jeg var 3 år gammel, fislet ut i sanden. Jeg har ingen intensjoner om å plage mennesker som ikke takler meg med mitt nærvær, såpass respekt har jeg for folk. Men jeg tar meg jo innimellom i å lure på hvorfor. 1
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2013 #19 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg syns det er greit å si noe. Jeg har vært på den enden der mannen til en barndomsvenninne aldri sa noe. Men jeg merket jo mer og mer at han ikke likte meg. Jeg ble aldri invitert med på ting, selv ikke når vi bodde 5 min fra hverandre og de hadde alle vennene over. Jeg var heller ikke den som var innom støtt, traff han egentlig sjeldent. Men siden han tydeligvis hadde issues med meg fra dag 1, så burde han jo ha sagt noe, så kunne vi i det minst snakket om hva som var galt. Men neida, istedet bidro det til at et barndomsvennskap som har vart siden jeg var 3 år gammel, fislet ut i sanden. Jeg har ingen intensjoner om å plage mennesker som ikke takler meg med mitt nærvær, såpass respekt har jeg for folk. Men jeg tar meg jo innimellom i å lure på hvorfor. Den forstår jeg godt.
Wonders Skrevet 31. oktober 2013 #20 Skrevet 31. oktober 2013 ingen egentlig. Jeg liker dem som kjæresten til bekjent og det er det. Vi kunne ikke hengt sammen til hverdags eller dratt alene på turer sammen, for vi er utrolig forskjellige. Men snille er dem jo. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå