Arkana Skrevet 4. mai 2004 #1 Skrevet 4. mai 2004 Samboeren min hørte en sang på radioen på vei hjem fra jobb i dag og hadde helt glemt hva den het da han kom inn døra. Det spilles klassisk musikk i bakgrunnen og så er det et kor av kvinner som synger og en mann som rap'er. Ikke så mye å gå etter, I know, men kanskje noen snille sjeler vet det likevel?
m_h Skrevet 4. mai 2004 #2 Skrevet 4. mai 2004 Kan det vere P.diddy med I'll be missing you? Eller R.kelly - I'm the greatest(eller noe slikt)?
Gjest allium Skrevet 4. mai 2004 #3 Skrevet 4. mai 2004 Kan det være Prince Igor med Warren G og Sissel Kyrkjebø ?
m_h Skrevet 4. mai 2004 #7 Skrevet 4. mai 2004 jeg tipper på coolio - c u when u get there ja,den også tenkte jeg på..
Gjest rio Skrevet 5. mai 2004 #8 Skrevet 5. mai 2004 eller Xzibit med Papparazi ja! jeg satt og nynnet på den, men husker ikke hva den heter, den er så bra
Arwen Skrevet 5. mai 2004 #9 Skrevet 5. mai 2004 ja! jeg satt og nynnet på den, men husker ikke hva den heter, den er så bra Jepp, en av mine favoritter
Wayah Skrevet 5. mai 2004 #10 Skrevet 5. mai 2004 Tenkte også på Coolio Et annet alternativ er kanskje "Everything's gonna be all right", som er lagd på "Air" av Bach, men jeg kan ikke huske om det var noen mann som rappa i den, og jeg kan ikke huske hvem som har den heller... Fin er den i alle fall
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2004 #11 Skrevet 6. mai 2004 Kanskje runnin (dying to live) med tupac?
Arwen Skrevet 6. mai 2004 #12 Skrevet 6. mai 2004 Tenkte også på Coolio Et annet alternativ er kanskje "Everything's gonna be all right", som er lagd på "Air" av Bach, men jeg kan ikke huske om det var noen mann som rappa i den, og jeg kan ikke huske hvem som har den heller... Fin er den i alle fall Gruppa heter hvertfall Sweetbox. Tror det er en mann som synger der ja.
Gjest gjesta Skrevet 6. mai 2004 #13 Skrevet 6. mai 2004 Gruppa heter hvertfall Sweetbox. Tror det er en mann som synger der ja. Sweetbox er jo ei dame.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå