Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg har herved tatt på meg ansvaret av å skulle ta over min søsters hund fra hun får barn . Jeg har også nylig fått meg kjæreste selv. Hunden er en 8 år gammel Jack russel og kan være veldig skeptisk og bli fort aggressiv på fremmede, men er verdens søteste når han er med kjente! Jeg er redd for at kjæresten min kommer til å bli redd eller ikke vil være hos meg i frykt for hunden :( og jeg har også begynt og tenke på at jeg ikke skal ta over hunden, men føler at min søster ikke vil kunne forstå situasjonen uten og bli sint på meg, siden ingen andre kan ta over han

Anonymous poster hash: 78db6...5c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg har herved tatt på meg ansvaret av å skulle ta over min søsters hund fra hun får barn . Jeg har også nylig fått meg kjæreste selv. Hunden er en 8 år gammel Jack russel og kan være veldig skeptisk og bli fort aggressiv på fremmede, men er verdens søteste når han er med kjente! Jeg er redd for at kjæresten min kommer til å bli redd eller ikke vil være hos meg i frykt for hunden :( og jeg har også begynt og tenke på at jeg ikke skal ta over hunden, men føler at min søster ikke vil kunne forstå situasjonen uten og bli sint på meg, siden ingen andre kan ta over han Anonymous poster hash: 78db6...5c3

Det var da merkelig å ta sorgene på forskudd da? Bare å ta bikkja og se hvordan det går det da..

Anonymous poster hash: d8a22...51a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...