AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 Kjæresten min må mest sannsynlig i fengsel, men er usikker på hvor lenge. Er det noen andre som har opplevelser med dette? Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, men jeg vil fortsatt være sammen med han. Han er siktet for å ha banket opp en fyr og ødelagt diverse ting i leiligheten. Han har aldri gjort noe ulovlig før. Hva kan han forvente av straff? Anonymous poster hash: 28e28...8bd
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 Hva med å ta pause i forholdet mens han er inne? Kan jo være godt med fysisk kontakt med en annen mann imens han sitter i fengsel? Anonymous poster hash: 25675...b6f 3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #3 Skrevet 29. oktober 2013 Hva med å ta pause i forholdet mens han er inne? Kan jo være godt med fysisk kontakt med en annen mann imens han sitter i fengsel? Anonymous poster hash: 25675...b6f Du er seriøs... Ikke tidligere straffdømt, ikke lenge. Spørs hvordan han andre så ut.. Bare litt blåmerker osv? Alt fra samfunnstraff til 2-3måneder tipper jeg..Anonymous poster hash: 87cd6...f4a
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #4 Skrevet 29. oktober 2013 Du er seriøs... Ikke tidligere straffdømt, ikke lenge. Spørs hvordan han andre så ut.. Bare litt blåmerker osv? Alt fra samfunnstraff til 2-3måneder tipper jeg..Anonymous poster hash: 87cd6...f4a Han andre så vel ikke helt bra ut, ble også brukt et balltre……. Anonymous poster hash: 28e28...8bd
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #5 Skrevet 29. oktober 2013 Et par år kanskje Anonymous poster hash: 034f8...9e5
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #6 Skrevet 29. oktober 2013 Ønsker du virkelig å være sammen med et sånt utskudd? neste gang kan det være deg. Anonymous poster hash: d0082...215 4
Gjest Snoken- Skrevet 29. oktober 2013 #7 Skrevet 29. oktober 2013 Greit at han vært i slagsmål, men har i tillegg ramponert en leilighet. Ut ifra det lille du sier, høres det ikke ut som denne karen er stabil. 2
Gjest Snoken- Skrevet 29. oktober 2013 #8 Skrevet 29. oktober 2013 Han andre så vel ikke helt bra ut, ble også brukt et balltre……. Anonymous poster hash: 28e28...8bd Og dette er en person du vil dele livet ditt med?
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #9 Skrevet 29. oktober 2013 Han banka fyren med et balltre og du vil fortsatt være sammen med han. Hva når han banker deg med et balltre på fylla? Skjønner meg ikke på mennesker som fortsetter å være i forhold med sånne folk altså. Anonymous poster hash: 7bc8f...1f2 5
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2013 #10 Skrevet 29. oktober 2013 Han andre så vel ikke helt bra ut, ble også brukt et balltre……. Anonymous poster hash: 28e28...8bd Vel, da hadde jeg slått opp.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #11 Skrevet 29. oktober 2013 Og dette er en person du vil dele livet ditt med? Jeg fortalte ei jeg kjenner at kjæresten hennes klikka helt på en jente som avviste han på et utested og at vaktene måtte dra han ut fordi han ville banke henne, og det eneste hun brydde seg om var om hun jenta på utestedet var penere enn det hun jeg kjenner er. Så er noen jenter som er litt svake tror jeg og ikke skjønner faren ved å være sammen med voldelige menn. Anonymous poster hash: 7bc8f...1f2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #12 Skrevet 29. oktober 2013 Dette skjedde lenge før vi ble sammen Anonymous poster hash: 28e28...8bd
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #13 Skrevet 29. oktober 2013 Ts spurte ikke om hva dere syntes om handlingene hans, men hvordan det blir å ha en kjæreste i fengsel. Kjæresten min sitter inne, han har sittet inne ett år, men han kommer snart hjem. De første ukene var veldig tøffe, plutselig er man alene når man er vandt med å være to. Hvis du velger å stå ved hans side så må du være der for han 100%Anonymous poster hash: dbe47...617
Barcelone Skrevet 29. oktober 2013 #14 Skrevet 29. oktober 2013 Dette høres ikke bra ut. Hvor gammel er du TS? Hvorfor i alle dager vil du være sammen med en mann som banker opp andre med balltre og raserer leiligheter? Som andre her skriver; Neste gang kan det være deg.
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2013 #15 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg fortalte ei jeg kjenner at kjæresten hennes klikka helt på en jente som avviste han på et utested og at vaktene måtte dra han ut fordi han ville banke henne, og det eneste hun brydde seg om var om hun jenta på utestedet var penere enn det hun jeg kjenner er. Så er noen jenter som er litt svake tror jeg og ikke skjønner faren ved å være sammen med voldelige menn. Anonymous poster hash: 7bc8f...1f2 Eller at de blir banket og våger ikke å si annet.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #16 Skrevet 29. oktober 2013 Dette høres ikke bra ut. Hvor gammel er du TS? Hvorfor i alle dager vil du være sammen med en mann som banker opp andre med balltre og raserer leiligheter? Som andre her skriver; Neste gang kan det være deg. Jeg er 19 år, det er også han! Jeg orker ikke å sitte å forsvare han her, han angrer og vil ta straffen sin, han har rett og slett skjerpet seg helt sykt. Jeg lurer bare på om noen vet hvor lenge han evt må sitte og om noen har opplevd det sammeAnonymous poster hash: 28e28...8bd
Gjest Kv84 Skrevet 29. oktober 2013 #17 Skrevet 29. oktober 2013 Uendelig mange slike tråder, kanskje en bør skaffe seg en selv i fengsel haha. Vær sammen med han om det er det du ønsker, men da vet du hva som kan skje.
Barcelone Skrevet 29. oktober 2013 #18 Skrevet 29. oktober 2013 Dette skjedde lenge før vi ble sammen Anonymous poster hash: 28e28...8bd Jeg er 19 år, det er også han! Jeg orker ikke å sitte å forsvare han her, han angrer og vil ta straffen sin, han har rett og slett skjerpet seg helt sykt. Jeg lurer bare på om noen vet hvor lenge han evt må sitte og om noen har opplevd det sammeAnonymous poster hash: 28e28...8bd Men hvis det er en stund siden, har han enda ikke hatt noen rettsak? Er jo ganske vanskelig å spå hvaslags straff han vil få uten å vite alle detaljene rundt det. Men hvis han tilstår så får de jo gjerne litt mildere straff. Ville heller ha hørt med advokaten hans. Kan jo være det er lagt ned en påstand om straff som kan gi deg en pekepinn. Og så skal 2/3 av straffen sones før han slipper ut.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #19 Skrevet 29. oktober 2013 Takk for et litt seriøst svar til slutt! :-) han har tilstått ja, men ikke fått hørt hva tiltalen er enda. Men hvis det er en stund siden, har han enda ikke hatt noen rettsak? Er jo ganske vanskelig å spå hvaslags straff han vil få uten å vite alle detaljene rundt det. Men hvis han tilstår så får de jo gjerne litt mildere straff. Ville heller ha hørt med advokaten hans. Kan jo være det er lagt ned en påstand om straff som kan gi deg en pekepinn. Og så skal 2/3 av straffen sones før han slipper ut. Anonymous poster hash: 28e28...8bd
Gjest mymlen Skrevet 29. oktober 2013 #20 Skrevet 29. oktober 2013 sikker på at du vil være med en sånn mann i det hele tatt? blir litt bekymret når jeg hører hva han er straffedømt for, må jeg si
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå