AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 Jobben til kjæresten min har en årlig greie hvor de har matlagingskurs med vin osv. Jeg og kjæresten var vel egentlig enige om at det blir litt rart og kanskje litt kleint om jeg blir med, så vi ble enige om at han drar dit alene. Men nå har en av kollegaene hans meldt meg på! Så nå føler vi begge om at det blir veldig dumt at jeg ikke blir med. Problemet er at jeg ikke ANER hvordan jeg skal te meg. Hva skal jeg liksom snakke med folk om? Det er en veldig mannsdominert arbeidsplass, hvor de fleste er både 50 og 60 år, mens noen få er på alder med kjæresten min. Jeg er 19 år, kjæresten min er 27. Jeg føler at dette kommer til å bli en laaaang og stressende kveld.. Noen tips til hva jeg kan snakke med disse "gamlingene" om? Og hva i alle dager har man på seg? Kjæresten tar jo liksom bare på seg "vanlige" klær, type skjorte og jeans. Vil ikke virke stivpyntet med kjole, men vil heller ikke virke som en som ikke bryr seg hvis jeg stiller opp i jeans og en topp. HJELP!! Anonymous poster hash: 5198d...7da
Cata Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 Noen tips til hva jeg kan snakke med disse "gamlingene" om? Og hva i alle dager har man på seg? Kjæresten tar jo liksom bare på seg "vanlige" klær, type skjorte og jeans. Vil ikke virke stivpyntet med kjole, men vil heller ikke virke som en som ikke bryr seg hvis jeg stiller opp i jeans og en topp. HJELP!! Anonymous poster hash: 5198d...7da For å ta det siste først, jeans og topp fungerer helt utmerket hvis det er en mannsdominert arbeidsplass. De bryr seg neppe om hva du har på deg uansett, men vil antakelig se litt rart på deg om du stiller i kjole. Snakk med dem om hva som helst som faller deg inn, unntatt muligens sminke og hår . Litt avhengig av arbeidsplassen så er mat, vin, trening, jakt og fiske veldig gangbare tema. Lokale nyheter likeså. Spør kjæresten din om hva de snakker om i lunchpausene. Det vil gi deg en god pekepinn.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #3 Skrevet 29. oktober 2013 For å ta det siste først, jeans og topp fungerer helt utmerket hvis det er en mannsdominert arbeidsplass. De bryr seg neppe om hva du har på deg uansett, men vil antakelig se litt rart på deg om du stiller i kjole. Snakk med dem om hva som helst som faller deg inn, unntatt muligens sminke og hår . Litt avhengig av arbeidsplassen så er mat, vin, trening, jakt og fiske veldig gangbare tema. Lokale nyheter likeså. Spør kjæresten din om hva de snakker om i lunchpausene. Det vil gi deg en god pekepinn. Takk for svar! Har fått inntrykk av at de snakker mest om jobbrelaterte ting, og det har jeg absolutt null peiling på. Men mat og vin kan slå an! Anonymous poster hash: 5198d...7da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå