AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 Hei! Fant ingen passende steder å legge dette innlegget, så da ble det her -og det får heller bare bli flyttet av admin. om det er helt feil. Vi skal ha halloween fest, og jeg har tenkt til å være Avatar. Jeg har kikket rundt i de fleste hobbybutikker, karnevalbutikker og lekebutikker etter blå ansiktsmalin, men de har kun en bitteliten tube som ikke holder til hele kroppen/ansiktet. Er det noen som har noe erfaring med akrylmaling på huden? Tenkte å ha akrymaling på bena, armene, brystet og halsen, og ta en annen sminke i ansiktet. Er forsent å bestille fra nett, da festen er allerede til fredag. tips taes mot med takk Anonymous poster hash: 0beb5...09d
I Grosny Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 Hei! Fant ingen passende steder å legge dette innlegget, så da ble det her -og det får heller bare bli flyttet av admin. om det er helt feil. Vi skal ha halloween fest, og jeg har tenkt til å være Avatar. Jeg har kikket rundt i de fleste hobbybutikker, karnevalbutikker og lekebutikker etter blå ansiktsmalin, men de har kun en bitteliten tube som ikke holder til hele kroppen/ansiktet. Er det noen som har noe erfaring med akrylmaling på huden? Tenkte å ha akrymaling på bena, armene, brystet og halsen, og ta en annen sminke i ansiktet. Er forsent å bestille fra nett, da festen er allerede til fredag. tips taes mot med takk Anonymous poster hash: 0beb5...09d Dette vet jeg ikke hvordan fungerer, men lurer på om det kan være farlig. Vi puster jo ikke bare gjennom lungene , men også gjennom huden. Jeg har hørt at ei dame som ble malt med gullmaling ved en filminnspilling døde av det.
Minya Skrevet 29. oktober 2013 #3 Skrevet 29. oktober 2013 Dette vet jeg ikke hvordan fungerer, men lurer på om det kan være farlig. Vi puster jo ikke bare gjennom lungene , men også gjennom huden. Jeg har hørt at ei dame som ble malt med gullmaling ved en filminnspilling døde av det. Pure and utter bullshit. Det eneste som kan skje ved bruk av enkelte malinger er at man kan bli noe overopphetet fordi huden ikke får svettet på normal måte. Vanlig akrylmaling er vannløselig, så i løpet av kvelden vil du sannsynligvis svette av deg mye av malingen. Let heller etter kroppsmaling på teatersminkebutikker, de har ofte krukker og ikke bare små tuber. 2
Arts Skrevet 29. oktober 2013 #4 Skrevet 29. oktober 2013 Akrylmaling blir stivt og vil sprekke opp. Du kan altså ikke bevege deg fritt med det på.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #5 Skrevet 30. oktober 2013 Hva med å kjøpe en tube eller to til fjeset og hendene, finne blå strømpebukser til ben og oppover armene? Akryl vil jeg tro blir ubehagelig.Anonymous poster hash: 694ad...64e
Saraby Skrevet 30. oktober 2013 #6 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg var avatar med akrylmaling i fjor. Resultatet ble jævlig bra og jeg fikk myye oppmerksomhet, men jeg kommer aldri til å smøre meg selv inn med akryl igjen. Utover kvelden begynte det å sprekke opp å flasse av, noe som så stygt ut og lugget litt i huden. I tillegg kaldsvettet jeg så jeg frøys og holdte på å dø av varme om hverandre. VELDIG ubehagelig. Nesten litt kvalmende. Må også nevne at det er nesten umulig å få av.og det kommer til å sitte blå flekker over hele huset ditt i flere uker etterpå på grunn av disse små "flassbitene". Jeg måtte skrubbe meg selv med sånn skrubbesvamp for å få vekk nesten alt og ente opp med brannsår flere steder:P 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå