Gå til innhold

Hvem dømmer du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle dømmer. Bevisst eller ubevist.
Hvem dømmer du?

Personlig dømmer jeg ingen bevisst. Ikke engang voldtektsmennesker.

Anonymous poster hash: 1a6d8...eca
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rosabloggere dømmer jeg veldig bevisst.

Anonymous poster hash: 805c2...e90
  • Liker 2
Skrevet

Jeg dømmer alle i større eller mindre grad, det gjør vi alle, hvis ikke hadde ikke verden gitt mening for oss. Det hadde ikke vært navn på ting eller kategorier å puttet ting i, alt ville bare vært en stor masse av sanseinntrykk.

Anonymous poster hash: 605cc...0d7
Skrevet

Hvem jeg drømmer? Mener du enten hva jeg drømmer eller hvem jeg drømmer OM?

Om du mener hvem jeg drømmer om, så drømmer jeg ofte om kjæresten. Han er nesten alltid med i drømmen selv om han ikke alltid er hovedpersonen.

Anonymous poster hash: 8d714...9bb
Skrevet

Jeg dømmer voldtekts"mennesker".

Og narkobaroner.

Og dyreplagere.

Og flere, som jeg ikke kommer på nå.

Skrevet

Hvem jeg drømmer? Mener du enten hva jeg drømmer eller hvem jeg drømmer OM?

Om du mener hvem jeg drømmer om, så drømmer jeg ofte om kjæresten. Han er nesten alltid med i drømmen selv om han ikke alltid er hovedpersonen.

Anonymous poster hash: 8d714...9bb

Dømmer. Ikke drømmer.

Anonymous poster hash: 605cc...0d7

Skrevet (endret)

Prøver å la være, men dømmer nok allikevel folk med veldig dårlig smak, som f.eks. når det gjelder musikk eller film. Ihvertfall dersom de bare har dårlig smak. Det er bare en helt automatisk, underbevisst reaksjon som forteller meg at de er mindre intelligente. Rent bevisst prøver jeg ikke å tenke sånn, men har liksom aldri blitt skuffet heller....

Endret av nawuraM
Skrevet

Jeg dømmer folk som dømmer bevisst. I liten grad, men det er fortsatt dømming.

Skrevet

Rosabloggere dømmer jeg veldig bevisst.

Anonymous poster hash: 805c2...e90

Dømmer du folk du ikke kjenner, da er du minst like overfladisk som du mener at de er. Og nei, du kjenner ingen ved å lese en blogg, du ser bare enn av flere sider. Og neimen om vi er noe bedre, for alle har en god og dårlig side.

Anonymous poster hash: 765c9...560

• Liker 1
Skrevet

Jeg hater å dømme andre, gjør det aldri bevist utenom når det gjelder mennesker som begår kaldblodige handlinger uten anger. Ellers dømmer jo alle ubevisst, du får et viss førsteinntrykk når du møter noen, men for min del kan det første inntrykket lett endre seg til det positive, for jeg prøver heletiden å se det beste i folk.

Skrevet

jeg dømmer mennesker inne på nettforum og digitale medier generelt, som ikke klarer å skjelne mellom ytringsfrihet og god gammeldags folkeskikk. Jeg ser for meg at de menneskene som på nett har så lett for å skyte fornærmelser og egne, ugjennomtenkte, ubehøvlede svar til mennesker som sitter og prøver å få en seriøs respons på et spørsmål faktisk ikke har så mye mellom øra.

Ikke så mye empati heller, ettersom de tydeligvis ikke forstår at det er et annet menneske som faktisk får svaret deres i trynet ett eller annet sted her i verden.

• Liker 1
Gjest Malanthor
Skrevet

Jeg dømmer de aller fleste bevisst. :P

Kunne listet opp hundrevis med grupper som pedofile, dyremishandlere og frp'ere.

Men felles for de alle er at de enten mangler intellekt eller moral eller begge deler. :danse:

Skrevet

Jeg dømmer de aller fleste bevisst. :P

Kunne listet opp hundrevis med grupper som pedofile, dyremishandlere og frp'ere.

Men felles for de alle er at de enten mangler intellekt eller moral eller begge deler. :danse:

Du må være et perfekt og fromt menneske :) Imponerende altså..

• Liker 2
Gjest Lille-pus
Skrevet

De som med vitende og vilje, med hensikt og fullt overlegg, gjør andre vondt.

• Liker 1
Gjest Malanthor
Skrevet

Du må være et perfekt og fromt menneske :) Imponerende altså..

Takk takk. /flex.

:fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...