AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 Dere, hovedsaklig jenter går jeg ut fra, som får fryktelig mange meldinger, svarer dere alle? Jeg får så mange at jeg har ikke tid til å skrive et skikkelig svar til alle, og jeg forventer ikke å høre fra alle jeg sender til. Men får noen sure purremeldinger fra enkelte, dette er gjerne også de som ikke har tekst eller ordentlige bilder i sin egen profil, og som har sendt veldig enkle meldinger, som virker litt masseprodusert. Gjerne med en slengkommentar om at man useriøs eller arrogant. Jeg synes dette er veldig corny, og litt irriterende, men er det noe i det de skriver? Eller er det greit å bare blokkere dem? Anonymous poster hash: e14db...0d3
gyazo Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 (endret) De som purrer kan du bare blokkere. Fatter ikke hvorfor man skal purre. Purrer man så gjør man seg selv enda mindre interessant, og en person som ikke svarer meg hadde jeg aldri giddet å kontakte igjen, fordi vedkommende ikke er verdt å investere i. Svar så mange av de du har ork til å svare, og ha et minstekrav om at det må være noe innhold i det dem skriver. Hvis han ikke har en interessant profil og han heller ikke kan skrive en melding, så kan du trygt ignorere ham. Tenker da på meldinger hvor det bare står "halla, skjer a?" eller "hei, hvem er du da, søta?". Endret 29. oktober 2013 av gyazo 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #3 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg får ikke en haug med meldinger, så jeg hadde helt fint klart å svare alle jeg får meldinger fra, men jeg velger å la vær dersom jeg ikke er interessert. I starten svarte jeg så og si alle, fordi jeg selv syns det er bedre å få en avvisning framfor å bli ignorert. Men, når jeg da svarte folk at med at vi nok ikke passet så godt sammen, så fikk jeg bare frekke svar tilbake og mange ble sinte på meg. Derfor sluttet jeg med det, og nå svarer jeg bare de som jeg ønsker å ta en prat med. Anonymous poster hash: 445ed...e43 2
Barcelone Skrevet 29. oktober 2013 #4 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg får ikke en haug med meldinger, så jeg hadde helt fint klart å svare alle jeg får meldinger fra, men jeg velger å la vær dersom jeg ikke er interessert. I starten svarte jeg så og si alle, fordi jeg selv syns det er bedre å få en avvisning framfor å bli ignorert. Men, når jeg da svarte folk at med at vi nok ikke passet så godt sammen, så fikk jeg bare frekke svar tilbake og mange ble sinte på meg. Derfor sluttet jeg med det, og nå svarer jeg bare de som jeg ønsker å ta en prat med. Anonymous poster hash: 445ed...e43 Da jeg drev med nettdating så prøvde jeg først å svare alle jeg også. Svarte en som jeg synes var for gammel at jeg synes nettopp det. Da fikk jeg en laaaang mail tilbake om det jeg var tåpelig som ikke var interessert bare pga alder. Etter det så svarte jeg bare de jeg synes var interessante. Blir jo helt håpløst å svare alle når man får mange henvendelser. Jeg pleide å sjekke profilen til den som sendte meg meldig, om jeg likte det jeg leste så svarte jeg hvi ikke droppet jeg det. 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #5 Skrevet 29. oktober 2013 Da jeg drev med nettdating så prøvde jeg først å svare alle jeg også. Svarte en som jeg synes var for gammel at jeg synes nettopp det. Da fikk jeg en laaaang mail tilbake om det jeg var tåpelig som ikke var interessert bare pga alder. Etter det så svarte jeg bare de jeg synes var interessante. Blir jo helt håpløst å svare alle når man får mange henvendelser. Jeg pleide å sjekke profilen til den som sendte meg meldig, om jeg likte det jeg leste så svarte jeg hvi ikke droppet jeg det. ikke sant! Fått mange av dem jeg og, og hvor overfladisk og utseende-fiksert jeg er.. Eller "hvordan kan du vite at vi ikke passer sammen, du kjenner meg jo ikke?".. Anonymous poster hash: 445ed...e43 1
Barcelone Skrevet 30. oktober 2013 #6 Skrevet 30. oktober 2013 ikke sant! Fått mange av dem jeg og, og hvor overfladisk og utseende-fiksert jeg er.. Eller "hvordan kan du vite at vi ikke passer sammen, du kjenner meg jo ikke?".. Anonymous poster hash: 445ed...e43 Bare å ignorere. De kjenner ikke deg heller så de kan i grunn tenke akkurat hva de vil. Må si at heldigvis fant jeg en som det var verdt å satse på og i dag er vi gift og venter vårt første barn 1
Knirke Skrevet 30. oktober 2013 #7 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg har skrevet eksplisitt i profilen min at jeg ikke ønsker meldinger av typen "Hei :-)" Likevel får jeg minst en slik melding om dagen, gjerne uten profilbilde eller tekst... Har også skrevet at jeg ikke ønsker kontakt med menn med barn eller menn hvor aldersforskjellen er mer enn 8 år. Meldinger fra disse gutta sletter jeg med god samvittighet! 1
@Maja Skrevet 31. oktober 2013 #8 Skrevet 31. oktober 2013 Har også opplevd å sende høflig avvising, og få sure eller creepy meldinger tilbake. Om det er nåken som skriver ein veldig hyggelig melding, eller virker hyggelige men ikkje er interessant likevell, så svarer eg kanskje. Men sjølv om det ikkje akkurat hagler inn med meldinger, så har eg slutta å svare alle. 1
Gjest Gresshoppesang Skrevet 31. oktober 2013 #9 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg har prøvd å svare alle, men jeg fikk også masse sure meldinger tilbake ved avslag. Et eller annet sted på veien sluttet jeg å svare de som var langt utenfor preferansene. Bortsett fra de som sendte lange eller hyggelige meldinger. De fikk alltid svar. 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #10 Skrevet 1. november 2013 Når jeg sender avslag skriver jeg forøvrig aldri noe om hvorfor, bare skriver at det ikke er aktuelt, for å ikke åpne for debatt. Har aldri fått sånne "jammen..." meldinger i retur, så det virker tydeligvis. Så lenge folk har prøvd å skrive en skikkelig melding og gir inntrykk av å ha lest profilen prøver å jeg å skrive et høflig svar uansett. Min favoritt er det som åpenbart vet at de er utenfor interesse, jeg får feks melding fra en fyr som 15 år eldre enn det jeg satte opp, som skriver "hei, jeg er jo innenfor det du søker." Nei, det er du ikke, og når jeg kikker på bildene er det heller ikke sånn at han ser usedvanlig bra ut for alderen, og kan slippe unna med dette. Anonymous poster hash: e14db...0d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå