AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg har en mørkeblå kjole som ligner veldig på denne http://www.thisnext.com/item/4984EF6E/Cute-Navy-Blue-Dress-Shirt På høsten/vinteren bruker jeg den med høye brune støvletter og matchende belte i livet, og ofte med en beige ullcardigan over hvis det er kaldt ute. Men jeg sliter veldig med strømpebukser, hva passer å bruke til på de kalde dagene? Svart strømpebukse blir ikke pent til synes jeg, og heller ikke offwhite eller beige/brunt... Noen som har noen forslag?? Bruker som oftest tykke (120-150 denier) nylonstrømpebukser eller ullstrømpebukser. Anonymous poster hash: 9668a...60b
Gjest navnelapp Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 Viss du har ein beige cardigan kan du jo matche den med ei strømpebukse i same farge. Elles ville eg gått for ei som er ton i ton, altså litt lysare eller litt mørkare, men same fargetone.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #3 Skrevet 29. oktober 2013 Viss du har ein beige cardigan kan du jo matche den med ei strømpebukse i same farge. Elles ville eg gått for ei som er ton i ton, altså litt lysare eller litt mørkare, men same fargetone. Synes ikke det er så pent med beige strømpebukse, det ser fort ut som om man har en tykk "solbrun" kjerringstrømpebukse.. Og når du sier ton i ton. tenker du da på i forhold til fargen på kjolen? Altså en blå strømpebukse? Det er nemlig det eneste jeg seølv har sett for meg at muligens kunne gå.. Men aner ikke hvor jeg skal finne det, da Anonymous poster hash: 9668a...60b
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #4 Skrevet 29. oktober 2013 Grå! Anonymous poster hash: f0694...45f 1
She_Leiva Skrevet 29. oktober 2013 #5 Skrevet 29. oktober 2013 En mørkegrå strømpebukse ser jeg for meg at funker.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #6 Skrevet 29. oktober 2013 Hmm ja, dere to siste, mørkegrå var kanskje ikke så dumt! Det har jeg jo allerede hjemme også, så da kan jeg teste med en av de jeg har Anonymous poster hash: 9668a...60b
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #7 Skrevet 29. oktober 2013 Men da blir det vel antakelig finere med mørkegrå cardigan istedenfor beige også? Men har uansett det òg, så kan teste begge deler Takk for svar, alle sammen!Anonymous poster hash: 9668a...60b
Gjest Lille-pus Skrevet 29. oktober 2013 #8 Skrevet 29. oktober 2013 Blå, i ulike blå varianter, kan du f.eks. finne her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå