Pusebaby Skrevet 4. mai 2004 #1 Del Skrevet 4. mai 2004 Hva slags voks syns dere er best på bikinilinja? Er det et spesielt merke eller type voks (rull, strips) dere syns funker best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2004 #2 Del Skrevet 4. mai 2004 varmvoks er det eneste som duger, det andre er noe dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 4. mai 2004 #3 Del Skrevet 4. mai 2004 Jeg har brukt Nair waxstrips. Funket ok for meg, men jeg vet ikke hvor bra de vil være for en med kraftig hårvekst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2004 #4 Del Skrevet 4. mai 2004 Kan anbefale et besøk på http://www.skjonnhetoghelse.no/prisliste.htm hvis du holder til i Oslo-området. Brazilian Bikini Wax blir veldig bra! Et absolutt "must" når jeg har blitt vant til det. Lise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bare meg 79 Skrevet 4. mai 2004 #5 Del Skrevet 4. mai 2004 Enig med gjest Lise jeg! Braziliansk er super bra! :blomst_opp: Jeg får det fikset her www.hudpleiesalong.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2004 #6 Del Skrevet 5. mai 2004 Ferdig med den slags! Laser er tingen! Fjerner håret for godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2004 #7 Del Skrevet 6. mai 2004 er det ikke fryktelig vondt å vokse kjønnshårene?? og Litt pinlig å vise hele stasen frem til hudpleieren??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 6. mai 2004 #8 Del Skrevet 6. mai 2004 Ferdig med den slags! Laser er tingen! Fjerner håret for godt. Er ikke det fryktelig dyrt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå