Gå til innhold

Det å svike noen ved utroskap, og så gi totalt faen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan noen kan gi så totalt faen og være utro mot folk.

Sjekk denne videoen:

http://www.youtube.com/watch?v=sVRleDY8mHA

Jenta blir tatt i å være utro, men hun gir bare totalt faen. Hvorfor er noen mennesker så kyniske? Får de ikke vondt inni seg av å svike andre?

Anonymous poster hash: 8822b...3d1
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke alle som har et normalt følelsesliv.

• Liker 1
Skrevet

Eksen min gjorde omtrent det samme, han hater MEG nå.. Folk tåler ikke å bli busta sånn tydeligvis..

• Liker 1
Skrevet

Synes ikke det ser ut som hun gir totalt faen. Synes gutta virker som to jævla idioter og ikke akkurat fått hjertet knust de heller.

Skikkelig tøft av de og gå sammen og lage en film hvor de kaller henne en hore og en fitte. Jeg kjenner jeg får skikkelig sympati for dem. Eller ikke!

Anonymous poster hash: 7421d...195
  • Liker 5
Gjest Awzm me
Skrevet (endret)

Skjønner godt at hun reagerte som hun gjorde. Når de lurer henne med på dette, kaller henne stygge ting og driter henne ut på den måten. Kunne jo se at hun ble lei seg.

Sier ikke at hun ikke fortjente det, hater utroskap... Men skjønner at hun ikke gadd å si noe

Kjente faktisk mer sympati for henne enn guttene, siden de ydmyket henne på den måten. Stakkars.

Endret av Awzm me
  • Liker 2
Skrevet

Synes ikke det ser ut som hun gir totalt faen. Synes gutta virker som to jævla idioter og ikke akkurat fått hjertet knust de heller.

Skikkelig tøft av de og gå sammen og lage en film hvor de kaller henne en hore og en fitte. Jeg kjenner jeg får skikkelig sympati for dem. Eller ikke!

Anonymous poster hash: 7421d...195

Enig i at det kanskje var litt barnslig av dem, de burde ikke synke ned på hennes nivå. Men hun sitter jo bare der og bryr seg ikke en gang. Sier "sorry" på en care måte.

Anonymous poster hash: 8822b...3d1

Skrevet

det er kamera der. jeg syns forsåvidt at det ikke så ut som om gutta ble såret heller, de var litt mer "hahaha,du ble ferskeeet" dritgøy!

Anonymous poster hash: bf940...b29
Skrevet

Hadde reagert på akkurat samme måte som de gutta der. Det betyr ikke at jeg ikke hadde blitt såret, men ikke faen om jeg hadde vist den siden til henne.

Dere som synes guttas reaksjon er verre en det hun gjorde synes ikke utroskap er så alvorlig eller? Kanskje vært det selv?

Anonymous poster hash: c2f74...d74
Skrevet

Herregud, hun ser jo helt ødelagt ut. Dette er verken underholdende eller rettferdig og jeg får helt vondt inni meg. Det er hjerterått mot et annet menneske. So what om noen var utro, det rettferdiggjør ikke å henge ut noen på den måten. Ja, utroskap er grusomt. Nei, man fortjener ikke gapestokk av den grunn.

• Liker 1
Skrevet

Herregud, hun ser jo helt ødelagt ut. Dette er verken underholdende eller rettferdig og jeg får helt vondt inni meg. Det er hjerterått mot et annet menneske. So what om noen var utro, det rettferdiggjør ikke å henge ut noen på den måten. Ja, utroskap er grusomt. Nei, man fortjener ikke gapestokk av den grunn.

Hun får stå for det hun har gjort.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hun får stå for det hun har gjort.

Etisk sett etterlyser jeg litt større raushet. Vær litt voksen. Det hjelper ingen å slå tilbake på den måten.

Hva slags menneskesyn har man dersom man aksepterer en slik øye-for-øye mentalitet? Prøv å sett deg inn i hennes ståsted. Denne tankegangen skaper hat og uløselige dype konflikter. For what? Tilfredsstillelsen av å ta hevn? Hva slags menneske er man da? Er man egentlig noe bedre? Hvor skal det slutte? Er hun som har vært utro nå evig vrakgods ute av stand til å bli et godt menneske igjen? Hva slags sjangser er det å gi et annet menneske? Gjør feil og du har mistet sjansen til å være god for alltid?

Jeg bør vel neppe fortelle noen nå etter forklaringen over at den enkle løsningen er den dumme?

Endret av Arcturus
Skrevet

Etisk sett etterlyser jeg litt større raushet. Vær litt voksen. Det hjelper ingen å slå tilbake på den måten.

Hva slags menneskesyn har man dersom man aksepterer en slik øye-for-øye mentalitet? Prøv å sett deg inn i hennes ståsted. Denne tankegangen skaper hat og uløselige dype konflikter. For what? Tilfredsstillelsen av å ta hevn? Hva slags menneske er man da? Er man egentlig noe bedre? Hvor skal det slutte? Er hun som har vært utro nå evig vrakgods ute av stand til å bli et godt menneske igjen? Hva slags sjangser er det å gi et annet menneske? Gjør feil og du har mistet sjansen til å være god for alltid?

Jeg bør vel neppe fortelle noen nå etter forklaringen over at den enkle løsningen er den dumme?

Selvfølgelig er det tilfredsstillensen av å ta hevn man gjør det, ikke no galt i det spør du meg.

Og ja jeg mener det er verre å gjøre noe ondt mot noen som ikke har gjort det noe, enn å gjøre noe ondt mot noen som har gjort noe ondt mot deg. Vi får være uenig der.

Om hun for alltid vil være ute av stand til å være et godt menneske? Ikke vet jeg, men jeg vet at jeg aldri ville blitt sammen med noen som har vært utro tidligere(det finnes noen unntak, f.eks. der mannen har vært et voldelig rasshøl)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er enig i dette.

Jeg har vært endeløst forbanna på menn før også, men har vært moden nok til være "the bigger person" og komme meg videre. Det er ingen grunn til å senke seg til deres nivå.

Når man blir voksen klarer man å anerkjenne hvilke følelser som er irrasjonelle og hvilke følelser som er rasjonelle. Vi har da alle vært forbanna men de fleste har en sperre for hva de gjør i sinne og hvor lenge disse følelsene varer. Kontroll over eget følelsesliv er tross alt en del av å være voksen.

Det handler jo også om stolthet til en viss grad. Når man ikke klarer å la sinnet gå, beviser man også at man antakeligvis brydde seg mer enn partneren, er såret og krenket. Jeg ville ikke latt en mann ha gleden av å se meg oppføre meg såpass umodent og patetisk, til det punktet der han antakeligvis hadde fått bekreftet at forholdet var verdiløst.

Om hun fortjente det? Tjah. Det er ikke noe lovverk for romantiske forhold, så det er alltid opp til personlig bedømmelse.

Jeg synes nå likevel begge disse fyrene ser ut som tapere, så det er lavmål hele veien her.

• Liker 1
Skrevet

Jaja, jeg mener det er en svakhet ved samfunnet at vi i så stor grad tolerer dårlig oppførsel og skal være "the bigger person". Uten lærepenger fortsetter disse bare med sin dårlige oppførsel.

Skrevet

Vel fortjent :)

Anonymous poster hash: da3e3...ae7
Skrevet

Hun ble tatt på senga og ble målløs naturligvis. Jeg ser på dette som en vanlig reaksjon. Spesielt når man kalt stygge ting og filmet.

Anonymous poster hash: 71d75...5ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...